Strona 1 z 27
bylo gt17 jest vnt20 (sie stroi sie) - 1.6TD tuned by Euglen
: sob mar 17, 2007 16:25
autor: zaprzal
Motor 1.6TD - turbo garrett gt17v, pompa 8mm (!!!)
co powiecie o wyniku?
Jak myslicie co bedzie po zmianie pompy na 10mm? Dodam, ze na gt20v robia 170 koni wiec ile bedzie u Euglena?
Robi sie najmocniejszy 1.6 TD w Polsce, osobiscie trzymam kciuki
http://img470.imageshack.us/my.php?imag ... 6tdjg0.jpg
DODANO:
Nowy wynik na pompie 10mm - 121km 277nm
gratulujemy
: sob mar 17, 2007 17:06
autor: PinkFloyd
Wszystko
ale zastanawiama mnie stosunek mocy do spalania- czy to dalej diesel czy spalankiem przypomina już benzynkę
i trwałośc poszczególnych elementów - czy są dalej seryjne ????
: sob mar 17, 2007 17:12
autor: souler
o kurcze jaki moment
diabel
: sob mar 17, 2007 17:34
autor: zaprzal
PinkFloyd pisze:trwałośc poszczególnych elementów - czy są dalej seryjne ????
turbo wyjatkowo nie seryjne, pompa wtryskowa slabsza niz seryjna
reszta seria z tego co wiem, tylko metalowa uszczelka pod glowica... Euglen niedlugo zaklada porzadna pompe obstawiam powyzej 130 koni
: sob mar 17, 2007 20:02
autor: Trochim
bardzo ładnie
trzymam kciuki za drugą pompe
: sob mar 17, 2007 20:09
autor: zaprzal
z taka suszarka VNT diametralnie zmienia sie charakterystyka silnika, zauwazcie, ze Euglen ma teraz ponizej 1600 obrotow tyle Nm ile seryjny TD SB ma maxymalnie przy 2500-3000
To turbo jest super do jazdy na codzien i do robienia mocy... teraz tylko brakuje paliwka
: sob mar 17, 2007 22:39
autor: ventil
zaprzal, tak z ciekawosci zapytam, może wiesz jakie zastosował sterowanie VNT? Ja juz jakis sterownik i koncepcje mam ale jeszcze nie sprawdzoną w praktyce... Dlatego ciekawy jestem - czujnik cisnienia w kolektorze i sterownik, dalej N75 i rurka do guszki czy sterowanie "klasyczne" za pomoca gruchy nadcisnieniowej?
: sob mar 17, 2007 22:41
autor: zaprzal
ventil, sprawdzone sterowanie z vwdiesel.net czyli nadcisnieniowe, chyba przerabial fabryczna gruche... najlepiej bedzie gdy sie osobiscie wypowie
: sob mar 17, 2007 23:05
autor: euglen
ventil, więc sterowanie nadciśnieniowe- przerobiona orginalna podciśnieniowa gruszka, bo nigdzie nie mogłem znaleźć nadciśnieniowej... Turbosprężarka najpierw pompuje na maxa poźniej jest ograniczana poprzez zastasowanie "gruszki" nadciśnieniowej - kierownice zostają przestawione itd. Ciśnienie mam wysterowane za pomocą dwóch MBC. Przy zastosowaniu elektrozaworu mogę przełączać ciśnienie ustawione na jednym z dwóch MBC
czyli codzienna jazda 0,7 bar a trochę żwawiej to np
1,1 bar na takim ciśnieniu był hamowany dzisiaj.
Mam jeszcze zamiar zastosować jakiś elektromagnes, który na zimnym silniku pociągałby cięgno, tak, żeby turbosprężarka nie wchodziła na obroty na zimnym silniku, teraz jak ruszam nawet delikatnie to ładuje już 0,5bar... Narazie wszystko jest jeszcze w fazie testów...
PS. Ale niestety kolektor od Ciebie mi się nie przydal, bo turbo się na dole nie zmieściło i zrobiłem tak jak Ty - kolektor orginał + flansza... Z tym,że flansza nie była pod kątem wykonana tylko zmieniłem położenie "całego ukladu kierownic" względem całego turbo- nawiercając nowe dziury, tak żeby olej był pod pionowo...
: ndz mar 18, 2007 00:26
autor: Zoltecek
przepraszam ze głupie pytanie ale co to jest VNT ?
: ndz mar 18, 2007 00:48
autor: To_mas
Zoltecek pisze:przepraszam ze głupie pytanie ale co to jest VNT ?
ja tez nie wiem :PP
euglen, Tylko jedno słowo !!! - RESPECT
: ndz mar 18, 2007 00:49
autor: zaprzal
chodzi o turbo z kierownicami powietrza zaadaptowane z tdi
: ndz mar 18, 2007 00:59
autor: Krzylu
o *#cenzura#*!!!!
pozwolicie ze sobie tak powiem!!
jaki moment!!
niech ktos powie ze TDI a TD to przepasc w dodatku AFN niema takiego momentu
!!!
BRAWO!!