SB i chyba inne podejście do podkręcenia
: czw cze 18, 2020 22:30
Witajcie po dłuuuuuuuuuuugiej przerwie.
Chciałbym uruchomić ponownie mojego GTD i niestety mam pewien problem, jak naprostować to co już zrobiłem w silniku.
Aktualny setup:
- silnik SB na ori ICku
- uszczelka pod głowicę AAZ
- turbo Garett ze zmienioną gruszką która posiada radełkowaną nakrętkę i można ręką regulować ciśnienie doładowania, ciśnienie w okolicy 1,1-1,2 bara
- większy wydech od samego turbo na 2 tłumikach z GTI 16V z dwururką(nie ma ori odlewanego downpipe z małą średnicą)
- przestawiony boostpin
- wtryskiwacze na korpusach AAZ dwusprężynkowych, końcówki z mojego SB, ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy 170-175 bar
Po ostatniej zmianie bez doładowania ten samochód nie jedzie, gdy pojawi się doładowanie dostaje kopa. Próbowałem podnosić dawkę, ustawić wydatek resztkowy, tylko więcej dymu, bez doładowania nadal nie jedzie, chyba że za mało podkręciłem dawkę.
Po konsultacji na vwdiesel.net przestawiłem pompę w kierunku silnika i na słuch oraz odczucia ustawiłem pompę tak że już jest spora poprawa bez doładowania.
I tak się teraz zastanawiam czy nie powinienem pójść w pompę:
1. AAZ plus modyfikacje
2. składak z SB/1Z
3. pompa z Peugeotowskiego 1,9 TD o mocy 90-94 konie (który ma bazowe ciśnienie wtryskiwaczy 175bar)/1Z
Na pewno nowa pompa powinna ogarniać przedwtrysk który jest w obecnych wtryskiwaczach.
Chciałbym uruchomić ponownie mojego GTD i niestety mam pewien problem, jak naprostować to co już zrobiłem w silniku.
Aktualny setup:
- silnik SB na ori ICku
- uszczelka pod głowicę AAZ
- turbo Garett ze zmienioną gruszką która posiada radełkowaną nakrętkę i można ręką regulować ciśnienie doładowania, ciśnienie w okolicy 1,1-1,2 bara
- większy wydech od samego turbo na 2 tłumikach z GTI 16V z dwururką(nie ma ori odlewanego downpipe z małą średnicą)
- przestawiony boostpin
- wtryskiwacze na korpusach AAZ dwusprężynkowych, końcówki z mojego SB, ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy 170-175 bar
Po ostatniej zmianie bez doładowania ten samochód nie jedzie, gdy pojawi się doładowanie dostaje kopa. Próbowałem podnosić dawkę, ustawić wydatek resztkowy, tylko więcej dymu, bez doładowania nadal nie jedzie, chyba że za mało podkręciłem dawkę.
Po konsultacji na vwdiesel.net przestawiłem pompę w kierunku silnika i na słuch oraz odczucia ustawiłem pompę tak że już jest spora poprawa bez doładowania.
I tak się teraz zastanawiam czy nie powinienem pójść w pompę:
1. AAZ plus modyfikacje
2. składak z SB/1Z
3. pompa z Peugeotowskiego 1,9 TD o mocy 90-94 konie (który ma bazowe ciśnienie wtryskiwaczy 175bar)/1Z
Na pewno nowa pompa powinna ogarniać przedwtrysk który jest w obecnych wtryskiwaczach.