Żywotność silnika 1.9 TD AAZ po modyfikacjach.
: pn sie 21, 2006 17:36
Witam VW-ejki. Jestem od 3 miesięcy szczęśliwym posiadaczem GOLFA 3 z silnikiem 1.9 TD, AAZ z 1992 roku. Autko jest w BARDZO DOBRYM stanie technicznym, sprowadzene z niemiec ma udokumentowany przebieg 135 tys km. ( serwisowany ) Od jakiegoś czasu planuje podniesienie mocy mojego silnika, przekopałem forum na ten temat i wiem chyba dużo o takich modyfikacjach i planuję:
1. Wymiane BOOST PIN-a na ten od 1.6 TD
2. Lekkie podniesienie cisnienia na TURBO 0,9 - 1 BARa
3. Dołożenie IC
4. Chyba..... wywalenie Katalizatora.
I w zwiazku z tym nasuwa mi sie pytanie jak to wszystko ma sie do żywotności silnika, czy bedę miał przez to jakieś problemy po takich modyfikacjach? i jak będzie ze średnim spalaniem ( Teraz mi wychodzi średnio ok 5.7 l/100km )
Dodam że prawdopodobnie nie bede zmieniał samochodu przez nastepne 4 lata i planuje przejechanie około 100 tys km, mam dośc spokojny styl jazdy powiedzmy że: +/- 100 km/h, ale nie lubie się za kimś wlec i czesto wyprzedzam i własnie na tych manewrach brakuje mi tej mocy
Napiszcie jak to u was wygląda i co o tym sądzicie.
Pozdrowionka......
1. Wymiane BOOST PIN-a na ten od 1.6 TD
2. Lekkie podniesienie cisnienia na TURBO 0,9 - 1 BARa
3. Dołożenie IC
4. Chyba..... wywalenie Katalizatora.
I w zwiazku z tym nasuwa mi sie pytanie jak to wszystko ma sie do żywotności silnika, czy bedę miał przez to jakieś problemy po takich modyfikacjach? i jak będzie ze średnim spalaniem ( Teraz mi wychodzi średnio ok 5.7 l/100km )
Dodam że prawdopodobnie nie bede zmieniał samochodu przez nastepne 4 lata i planuje przejechanie około 100 tys km, mam dośc spokojny styl jazdy powiedzmy że: +/- 100 km/h, ale nie lubie się za kimś wlec i czesto wyprzedzam i własnie na tych manewrach brakuje mi tej mocy
Napiszcie jak to u was wygląda i co o tym sądzicie.
Pozdrowionka......