Strona 1 z 1

Z 1.6d do TD

: wt mar 19, 2013 11:00
autor: adamer
Mam 1.6d JP. Jak rozwiązać sprawe z podłączeniem Turbiny? Bo mam wszystkie części z 1.9td AAZ, dokładnie kolektory, T2-jke, przewody olejowe itd. pompa z AAZ do 1.6d niestety nie pasuje bo inne osadzenie kółka i musiałbym robic adapter.. Wtryskiwacze z AAZ także mam gotowe do założenia. :grin:
Przewód doprowadzający z filtra oleju pasuje? Wiem, że musze zmienić miske i rure spływu z turbiny z 1.6 TD włożyć ;)

Z 1.6d do TD

: wt mar 19, 2013 13:38
autor: grandi
A natrysk na denko tłoka , ktoś już robił taki prijkt pojezdziło to dwa lata i cylindry spuchły od temp

Re: Z 1.6d do TD

: wt mar 19, 2013 20:02
autor: Marcin mk1
grandi pisze:A natrysk na denko tłoka , ktoś już robił taki prijkt pojezdziło to dwa lata i cylindry spuchły od temp
Nie cylindry tylko tłoki jak to by wytrzymało 2 lata to i tak długo :-) Tzn.zależy co chcesz osiągnąć z tego silnika, jak będziesz jeździł i w jakim jest stanie ten D.Wtryski zostaw od JP bo są wydajniejsze od tych z AAZ.Do pompy musisz przełożyć jej całe mocowanie z 1.9.Wiadomo twoja decyzja ale ja bym się na takie coś nie porywał ze względu na brak natrysku oleju na tłoki jak już kolega wspomniał.

Z 1.6d do TD

: wt mar 19, 2013 23:38
autor: EnejVW
Lepiej będzie kupić goły słupek z td i do tego wpakować te graty, chyba że to do spokojnej jazdy na co dzień chcesz to jeszcze by dało radę.

Z 1.6d do TD

: wt mar 19, 2013 23:50
autor: J.B.S.
Nie gadajcie da sobie rade spokojnie chyba że zacznie pod 160 koni robić i pałowac dez sensu.
Jak masz pewnego D ,to zakładaj graty na niego.
Kolega Euglen miał chyba przerobionego zwykłego diesla i wytrzymał dwa lata,ale dowalał do pieca dobrze.Jak będziesz jeździł z głową to nic mu nie bedzie.

Z 1.6d do TD

: śr mar 20, 2013 12:48
autor: adamer
Mam pewny silnik w stanie bardzo dobrym , od nowości 57tyś przejechane :bigok: Także będę ładował do niego te graty, jak sie sypnie to sie załatwi nowy i tyle, szkoda mi go nie będzie. Jakieś 120km bym chciał uzyskać, a auto nie będzie do pałowania, zwykła jazda na codzień powolutku na glebie :chytry: :grin:
Teraz następujące sprawy:

Które wtryski? 130bar JP czy 155bar AAZ ?
Pompa AAZ z kółkiem do JP - mocowanie, osadzenie spasuje czy kupować łape od AAZ?

Z 1.6d do TD

: śr mar 20, 2013 15:16
autor: marcinas1983
adamer pisze:Pompa AAZ z kółkiem do JP - mocowanie, osadzenie spasuje czy kupować łape od AAZ?
i myślisz, że łapa od AAZta załatwi sprawę?? Otóż nie... trzeba po prostu kupić kółko od AAZta i do tego obudowę paska rozrządu od AAZta lub wywiercić w starej otwór tam gdzie będzie wypadać nakrętka w obudowie.

Z 1.6d do TD

: czw mar 21, 2013 01:11
autor: adamer
Pytam sie o sama lape, kolko juz mam :)

Z 1.6d do TD

: czw mar 21, 2013 01:13
autor: adamer
Pytam sie o sama lape, kolko juz mam :)

Z 1.6d do TD

: czw mar 21, 2013 09:58
autor: EnejVW
łapy nie musisz zmieniać bo to jest to samo

Z 1.6d do TD

: pt mar 22, 2013 01:11
autor: adamer
Ok czyli jeden problem z glowy.. :) Jako intercooler zastosuje ten ze sprintera ktory miesci sie fajnie przed chlodnice :) Dzieki za porady, teraz pozostalo dozbierac kilka brakujacych elementow i skladac, stroic i zobaczymy co z tego wyjdzie :) Dzis zaczalem robic pelen wydech przelotowy 2,25"

Z 1.6d do TD

: sob kwie 27, 2013 09:11
autor: PhoeniX
Witam podłącze sie do tematu, abym kolejnego WARMA nie dostał. W czwartek skasowałem swojego MK2 1.6 TD i wypatrzyłem 1.6 D celem zakupu. Jeżeli kupię chciałbym trochę wzmocnić tego zwykłego Dieselka elementami z motoru TD. Ma to sens? Czy lepiej szukać TD lub GTD

Z 1.6d do TD

: sob kwie 27, 2013 12:33
autor: EnejVW
PhoeniX, ja bym kupował budę i wkładał silnik z rozbitego tdka

Z 1.6d do TD

: ndz maja 05, 2013 23:15
autor: piotrekgal
EnejVW pisze:ja bym kupował budę i wkładał silnik z rozbitego tdka

dobrze Ci kolega radzi :pub: