Strona 1 z 1

Czujnik połozenia wału

: wt kwie 17, 2012 22:12
autor: tomogolf2
Chce załozyc czujnik połozenia wału do AAZ, jest taka mozliwosc?, czy te miejsce jest zalane i nie da sie załozyc tego czujnika?

Czujnik połozenia wału

: wt kwie 17, 2012 22:26
autor: stonefree
tomogolf2 pisze:Chce załozyc czujnik połozenia wału do AAZ
A w jakim celu?

Czujnik połozenia wału

: wt kwie 17, 2012 22:29
autor: tomogolf2
chce dołozyc swinke do regulacji cisnienia...

Czujnik połozenia wału

: pt kwie 20, 2012 19:43
autor: Q_mac
Potrzebujesz badać ilość obrotów ? Chcesz zastosować kompa z TDI czy jakieś inne rozwiązanie ?

Czujnik połozenia wału

: pt kwie 20, 2012 21:37
autor: IRAS AAZ
Nie dasz rady bo w TD nie ma blachy na wale z 4 wcieciami które daja impuls na czujnik :bigok: Musiał bys zmienic wał na TDI co masz za pomysła gadaj TU :pub:

Re: Czujnik połozenia wału

: pt kwie 20, 2012 23:01
autor: ZWIREK1
Witam
Obroty silnika tylko z alternatora .
Pzdr

Czujnik połozenia wału

: sob kwie 21, 2012 00:40
autor: Q_mac
Dałoby się zamienić impulsy z alternatora w sygnał prostokątny (0-1). Powoli zaczynamy pracować z qmplem nad sterowaniem VNT przez procka, ale to chwile potrwa.

Czujnik połozenia wału

: sob kwie 21, 2012 07:08
autor: Michał_1977
tomogolf2, przerzucę do SPEED :bajer:

Czujnik połozenia wału

: sob kwie 21, 2012 07:38
autor: stonefree
Q_mac pisze:Dałoby się zamienić impulsy z alternatora w sygnał prostokątny (0-1)
Skoro masz kolesia, który programuje mikroprocesory, to żaden dla niego problem, żeby zrobić z sinusoidy prostokąt.

Czujnik połozenia wału

: sob kwie 21, 2012 23:21
autor: Q_mac
Prościej jest to nam zrobić "sprzętowo" (wystarczy zaprzęgnąć komparator). Przetwornik A/C poleci na MAP sensor i musiałby robić przerwania co skomplikuje program, a dopiero się uczy. Łatwiej będzie mu zliczać impulsy 0-1. Generalnie plan jest taki żeby turbina była sterowana krokowcem (ale decyzja nie zapadła jeszcze). Na pedale dwa czujniki, kiedy pedał jest zamknięty doładowanie ma wynieść 0, kiedy jest wciśnięty np. do 1/4 ma kierownicę będą częściowo otwarte (niewielkie ciśnienie dla oszczędnej jazdy) powyżej narastać do zadanego ciśnienia. Z tym wyjątkiem że poniżej 2000 RPM ciśnienie będzie ograniczane (co by się dół nie rozpadł) no i powyżej pewnych obrotów (4500?) ciśnienie lekko opadało. Jeśli sterowanie będzię silnikiem krokowym dorzuci się "skrobanie" kierownic po zgaszeniu. Ale to wstępny plan, zobaczymy co z tego wyjdzie. Oczywiście powstanie też tryb EKO, czyli mniejsze doładowanie plus odłączanie LDA.