Strona 1 z 10

Większe wtryski do AAZ

: czw sty 28, 2010 09:12
autor: divers81
Mam pytanie czy można założyć większe wtryski do 1.9 TD AAZ aby podnieść jeszcze moc jeżeli tak to z jakiego auta podchodzą i czy może ma ktoś do sprzedania taki zestawik, proszę o pomoc, dzięki

: czw sty 28, 2010 10:33
autor: Balugass
wieksze wtryski= wiecej paliwa masz przerobiona pompa na 10mm??

Re: WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ

: czw sty 28, 2010 12:06
autor: piotrekgal
divers81 pisze:Mam pytanie czy można założyć większe wtryski do 1.9 TD AAZ aby podnieść jeszcze moc jeżeli tak to z jakiego auta podchodzą i czy może ma ktoś do sprzedania taki zestawik, proszę o pomoc, dzięki

kolega Jabcok takie ma na sprzedaz ( mercedes ), kontaktuj się z nim.

: czw sty 28, 2010 12:12
autor: Michał_1977
divers81, z tego co wiem,to AAZ ma takie końcówki wtrysków jak 1,6TD (1V)-DNO SD 293,czyli niezbyt wydajne i zwiększanie dawki przy tych wtryskach może doprowadzić do uszkodzenia głowicy pompy :?
Możesz założyć od JR-a DNO SD 273,lub od SB-ka DNO SD 274...
Natomiast jak planujesz grubsze mody w przyszłości,to proponuję takie jak ja mam,czyli DNO SD 261 od mercedesa :bigok:

[ Dodano: 28 Sty 2010 11:14 ]
piotrekgal pisze:kolega Jabcok takie ma na sprzedaz ( mercedes ), kontaktuj się z nim.
A co,już mu się znudziły? :bajer:

: czw sty 28, 2010 12:36
autor: piotrekgal
Michaś_1977 pisze:A co,już mu się znudziły? :bajer:
zmienia taktyke "motorniczą" :bajer:

: czw sty 28, 2010 13:36
autor: Balugass
a mam takie pytanie bo w aaz siedzą 2 sprezyknowe wtryski a np w sb czy jr to są jednospreżynkowe?? i czy we wtryskach od AAZ mozna koncówki zmienic bo jak ostatnio dawałem do sprawdzenia to pompiarz gadał ze rewelacji juz nie ma i juz słabe są jak to wyglada w praktyce??

: czw sty 28, 2010 13:40
autor: t0mal
Zmieniasz same końcówki, nie przeszkadza, że są na 2 sprężyny.

: czw sty 28, 2010 13:53
autor: Balugass
t0mal, to pompiarz do :ass: bo gadał ze sie w nich nie wymienia :bigok: dzieki a do tych wtrsków mozna zastosowac wydajniejsze rozpylacze??

: czw sty 28, 2010 14:12
autor: t0mal
Nikt nie wymienia całych wtryskiwaczy, a końcówki masz takie jak ja u siebie na wtrysku jednosprężynowym więc nie widzę problemu. Koleś pewnie starej daty bo pamiętam, że jakieś pare lat temu był problem z ustawieniem wtrysków na 2 sprężyny, nie każdy sobie z tym radził.

Co do końcówek to najlepiej wsadzać to co już jest sprawdzone, arwam zmieniał u siebie na takie z JR i pisał, że auto lepiej na nich jedzie. Mercusie też są populane na naszym forum, ale niektórzy piszą, że auto lekko kopci na nich na wolnych obrotach. Na vwdiesel.net z kolei radzą zakładać od SB, albo z Peugeota 406 td.
Najdziwiniejszy zestaw jaki widziałem to wtryski z MB Unimoga ustawione na 175 barów, siedziało to w 1.6 i silnik pracował na ponad 2 barach ciśnienia, po pół roku się stopił.

W Unimogu siedzą końcówki DN0SD 265

: czw sty 28, 2010 15:52
autor: divers81
na seryjnej pompie wtryskowej odczuję różnice jak założe wtryski od JR czy musi już być pompa 10mm ?

: czw sty 28, 2010 16:23
autor: Michał_1977
divers81 pisze:na seryjnej pompie wtryskowej odczuję różnice jak założe wtryski od JR czy musi już być pompa 10mm ?
Ja skwituję to tak-założyłem koledze do AAZ-a boostpin z 1,6TD delikatnie podkręciłem dawkę oraz ciśnienie i teraz zasuwa nim z wielkim bananem na gębie,więc Tobie też powinno się spodobać.
Jednak chcąc czegoś więcej,musisz się liczyć z kosztami na wtryski,manometr,IC itd;oraz robić to z głową,bo łatwo można przeholować lub zrobić coś w nieodpowiedniej kolejności :wink: ...

: czw sty 28, 2010 17:20
autor: divers81
to wysztko mam już za sobą mój aaz ma obecnie 120 PS ale chcę więcej, tylko czy po założeniu większych wtrysków pompa da radę czy trzeba ją bedzie przerabiac na 10 mm

: czw sty 28, 2010 18:04
autor: t0mal
Podchodzisz trochę od pupy strony, jeśli nie musisz zmieniać wtrysków to tego nie robisz. Jeśli silnik głośno klepie (wtryski), telepie się, jest bardzo wrażliwy na jakość paliwa i np masz dobry intercooler a nie możesz ogarnąć dymienia, a jesteś pewny, że wszystko inne jest ok, tj turbo, początek wtrysku, pompa itp to znak, że może trzeba rozejżeć się za wtryskiwaczami.
W innym przypadku lepiej dozbieraj pare groszy i kup turbo, albo lepszą pompę bo będze się bardziej opłacać.

[ Dodano: 28 Sty 2010 17:06 ]
Ja bym nie ryzykował pakowania końcówek z silnika, w którym w pompie sekcja miała większy tłoczek niż u Ciebie.

[ Dodano: 28 Sty 2010 17:18 ]
Innymi słowami - jeśli dokręciłeś dawkę do końca, a mocy ciągle mało - czas na dużą pompę :bigok:

: czw sty 28, 2010 19:28
autor: Michał_1977
t0mal pisze:Podchodzisz trochę od pupy strony, jeśli nie musisz zmieniać wtrysków to tego nie robisz
t0mal, ale trzeba jeszcze wziąć pod uwagę,że AAZ ma takie końcówki jak 1V i...
t0mal pisze:jeśli dokręciłeś dawkę do końca, a mocy ciągle mało
...to może oznaczać,że wtryski nie wyrabiają "na zakrętach",przez co pompa może powiedzieć papa (jak moje dwie) :bajer: ...