Strona 1 z 7

MKII swap z 1.6 benzyna na 1.6TD

: sob gru 05, 2009 17:38
autor: Piter navi
Posiadam aktualnie silnik 1.6 RF z lpg (gaźnik weber), czy warto robić taki swap na 1.6TD stan bdb, oczywiście wszystko w MKII ;) (koszty za diesla praktycznie żadne, autko od rodzinki :hmm: :grin: zadbane technicznie)
Czy duża różnica z jazdy, osiągi, co o tym sądzicie wszelkie informacje mile widziane :bigok:

: ndz gru 06, 2009 01:21
autor: Apsik
Ja bym sie nie zastanawiał - skoro to tylko przekładka z jednego auta w drugie - masz wszystko, niczego nie musisz szukać. TD znacznie lepiej jeździ niż 1.6 benz

: ndz gru 06, 2009 01:47
autor: To_mas
Apsik pisze:Ja bym sie nie zastanawiał
ja tak samo :)
w razie czego postaram sie pomoc (zeswapowałem D na TD i PN na TD)

jeśli ci klekot nie przeszkadza i to że może być trochę głośniej w kabinie to ładuje TD !

: ndz gru 06, 2009 14:48
autor: Piter navi
Super, dzięki za info, a czy wiązka elektr. przednia będzie dużo rzeźby, czy ewentualnie mfa itp. będzie śmigać czy niema sensu kombinować z tym ?

: ndz gru 06, 2009 14:50
autor: jarekkoval
Piter navi, w TD nie masz za duzo wiachy
musisz miec tylko prad na pompe i do swiec zarowych

: ndz gru 06, 2009 21:09
autor: To_mas
Piter navi, z mfa będzie problem
ogólnie wiązki zmieniać nie musisz troszkę polutujesz i wszytko chodzi należycie :D

: pt sty 08, 2010 12:56
autor: maciejvwgolf2
koledzy ja tez mam zamiar przekladac silnik 1.6td do 1.6b.. tylko wlasnie jest problem z ta instalacja jedni mówia ze nie ma z tym najmniejszego problemu bo to jest prawie to samo, a drudzu ze jest duzo z tym grzebania... tak wiec teraz nie wiem, moze tu mi ktos bardziej pomoze:) pozdro :grin:

: pt sty 08, 2010 13:31
autor: To_mas
maciejvwgolf2, swapowałem z 1.6b na 1.6td i na prawdę nie ma tam dużo grzebania :) najwięcj jest z przekaźnikiem świeczek żarowych ale schemacik i wszystko ładnie podłączysz :)

: pt sty 08, 2010 19:27
autor: maciejvwgolf2
To fajnie:) w poniedzialek bede z tym robil jakbym mial jakies problemy to bede pisal pozdrawiam i dzieki kolego... :)

: pt sty 08, 2010 20:52
autor: marcinas1983
maciejvwgolf2, nie ma żadnego problemu ze swap'em z benzynowca na TD. Najlepiej jednak jakbyś miał oryginalną instalację z Diesla... wtedy... pół godziny zabawy z przerwami na papierosa i masz instalację wyciągniętą jak i nową założoną. Ja jestem po takim swapie i... nie jest to żadna wyższa szkoła jazdy :) . Jak będziesz miał z czymś problem to pisz tutaj. Na pewno ktoś Tobie pomoże.

: sob sty 09, 2010 01:58
autor: To_mas
To fajnie:) w poniedzialek bede z tym robil jakbym mial jakies problemy to bede pisal pozdrawiam i dzieki kolego... :)
spoko albo podjedź :) masz nie daleko :P tez można pogadać :D

: wt sty 26, 2010 16:59
autor: maciejvwgolf2
No w koncu silniczek juz przelozony, jeszcze drobna kosmetyka i mozna smigac:))) koledzy tak jak mowiliscie nie bylo z tym zadnych problemów :mk3:

: wt sty 26, 2010 17:26
autor: jeryk10
Z istalacja nie ma problemu na pompe paliwa ciogniesz kabel zasilajacy od kabla cewki zaplonowej kolor czarny Swiece zarowe musisz zbudowac istalacje tez jest prosta zabawa i to wszystko co potrzebujesz do disla

: wt lut 16, 2010 12:00
autor: BeEerT
Witam!

Widzę, że przy 1.6 b nie ma zbytnio problemu z przekładką. A jak sprawa się ma ze zmianą z 1.3 na diesla? Dużo trzeba rzeźbić? :chytry: . Jeśli temat już był to przepraszam ale nic nie znalazłem
pozdrawiam