Nigdy nie grzebałem przy turbinach bo wiem,że jest to zadanie dla wyspecjalizowanych warsztatów, lecz dziś zaryzykowałem i rozebrałem poprzednią K-14.Zero luzów,zero nadpaleń i wyszczerbień,jedynie zapylona olejem z odmy.W tym momencie zaczęła puchnąć mi dynia

i nic.Cisza

W związku z tym mam pytanie:CZY ZAPIECZENIE TEGO ZAWORU MOżE MIEć BEZPOśREDNI WPłYW NA BRAK W/W "KOPA"?JEśLI NIE,TO NA CO?BO NA COś MA NAPEWNO.
Kto może,niech pomoże.Z góry dzięki

EDIT:
21 kwiecień 2012r.
Przenoszę temat do nowego poddziału TD w dziale SPEED,żeby pomógł każdemu użytkownikowi silnika 1V w wykrzesaniu większej mocy.Temat jest rozległy,ale zawiera wiele ciekawych informacji dotyczących zmian pomp i w pompach,turbin,ciśnień doładowania,FMIC itd.
Pozdrawiam Michał_1977