Strona 72 z 92

: pn paź 19, 2009 22:32
autor: andrew.zbyrko
kkolekk, co to zmiany śrdnicy tarcz to nie pomgę, ale dobry płyn (np. ate 200) + nowe tarcze + klocki ferodo, warto przyjrzeć się pompie ew wymienić - taki zestaw mam u siebie często były grzane do czerwoności, klocki nie zapaliy się ani razu i trzymają się jak na swój żywot całkiem długo, hamulec po zagrzaniu DUŻO lepszy od np. ATE
Tanie klocki pomijam bo to nieporozumienie - po przegrzaniu potrafią zapalić się płomieniem..

: wt paź 20, 2009 10:37
autor: kkolekk
nie mówie że hamulec jest zły tylko przy szybkim przyspieszaniu chciałbym szybciej hamować koła mam 15 i jest możliwość wejścia czegoś większego tylko nie wiem od czego żeby piasty nie zmieniać

: wt paź 20, 2009 10:50
autor: piori
kkolekk, masz tarcze 239 czy 256mm (jarzmo zacisku odlane razem ze zwrotnicą czy przykręcane)? jak to pierwsze to bez zmiany zwrotnic za wiele nie zwojujesz, jak to drugie to chyba podchodzi zestaw z G60 280mm.

: wt paź 20, 2009 14:36
autor: kkolekk
tu mnie zaskoczyłeś rozbierałem wiele razy ale nie wiem dzisiaj zmierzę

: wt paź 20, 2009 21:37
autor: Virus177
w TD byly tarcze 239 i jazmo jest ze zwrotnica na stale
takze jak chcesz hamulce 256 to musisz zwrotnice wymienic
przerabialem temat w moim bylym golfie i gra jest warta swieczki :grin:

: śr lis 11, 2009 22:02
autor: ajurczuk
1000 post w tym temacie :) :)

: sob lis 14, 2009 00:41
autor: mateusz_kajtek
dobry temat, własnie powoli zaczynam modzić w moim AAZ-cie bo straszny muł z niego, na poczatek już zamówiłem boost pina, w moim silniku siedzi turbina k14, ktos może powiedzieć coś na jej temat? czy wystarczy taka po podkreceniu ciśnienia i dawki żeby ten golf dość dobrze sie zbierał? wyczytałem że na wiekszych turbinach mocniej mozna odczuć turbo dziure bo zaczynają prace na wyzszych obrotach a moja (z tego co wiem ta z tych mniejszych) co prawda zaczyna dawać o sobie znaki juz przy około 2200-2300 obr ale ponizej tych obrotów to jest kompletna padaka, na 4 biegu przy obrotach np 1400 1600 to wskazówka obrotomierza bardzo mozolnie idzie w góre żeby nie powiedzieć że prawie stoi w miejscu :/ jak bym dał wieksze turbo to tez by był taki muł na mniejszych obrotach? inne AAZ-ety tez tak maja? coś na to idzie zaradzić (chodzi głównie o małe obroty)...

: sob lis 14, 2009 00:57
autor: munior
Jak założysz boost pina to poczujesz róznicę ,samo podkręcanie turbiny niewiele ci da bo na samym powietrzu nie pojedziesz ,pin zwiekszy dawkę paliwa i wtedy możesz podciągnąć ciśnienie doładowania do 1-1,2 bara .Zanim jednak zaczniesz krecić przy turbinie to zmierz sobie jakie ciśnienie masz w tej chwili .Powinno byc w granicach 0,6- 0,8bara

: sob lis 14, 2009 01:09
autor: arwam
mateusz_kajtek, jak chcesz siępozbyć turbo dziury to zakładaj turbiny z rodziny VNT ale odrazu szykuj kasę na częste wymiany sprzęgła bo i na zwykłych na WG sprzęgło nie wytrzymuje a Ty chcesz mu jeszcze dołożyć w dolnych obrotach. jak chcesz mocno przyspieszyć to sięredukuje i nie ma problemu.
a na VNT idze z każdych obrotów moment obrotowy jest ogromny więc sprzęgło będzie często wymagać wymiany

: sob lis 14, 2009 10:36
autor: mateusz_kajtek
arwam pisze:VNT
a co to za turbina? ile kosztuje i czy pasukje bez przeróbek do AAZ? nie wymagam żeby auto szybko rozpedzało sie na małych obrotach ale żeby chociaż jakoś w miare sie rozpedzało bo poki co zwłaszcza na wyższym biegu to ledwo co przyspiesza tak jak bym jakąś przyczepe ciągnął (wciskasz gaz a tu bez reakcji, ledwo co bardzo powoli rosną obroty), powyżej 2000 już jest lepiej...

: sob lis 14, 2009 13:41
autor: piori
mateusz_kajtek, na pewno masz K14? Bo jeśli tak, to chyba z nią już nie za ciekawie, skoro od 2tys.obr dopiero ją czuć. Filtr powietrza zmieniany na czas? Nie masz katalizatora czasem w autku?

: sob lis 14, 2009 14:07
autor: mateusz_kajtek
piori pisze:mateusz_kajtek, na pewno masz K14
tak na 100% mam tą turbine wczoraj sprawdzałem i tak przy około 2 tyś dopiero zaczynam ją odczywać ale auto najlepiej przyspiesza przy około 2500 obr
piori pisze:Filtr powietrza zmieniany na czas?
był zmieniany w tym roku dokładnie w połowie lutego, mysle że cześciej jak raz do roku nie trzeba wymieniać co? autkiem rocznie robie około 25 000
piori pisze:Nie masz katalizatora czasem w autku?
tego nie wiem ale ponoć wszystkie AAZ-ety mają katalizator, prawda to?

: sob lis 14, 2009 15:09
autor: kkolekk
prawda mają kata do wycięcia pin większa dawka i podkręcenie turbo ja mam na 1,8 ale 1,4 w zupełności ci wystarczy na standardowej pompie

: sob lis 14, 2009 15:14
autor: t0mal
kkolekk, 1.8 bara z K14 przy pompie 11mm w AAZ? Jakim cudem to działa?

Mi ciężko było ustawić Garretta T3, żeby nie przeładowywał i to z silnikiem 1.6