Strona 8 z 21

: pn lut 04, 2008 00:40
autor: To_mas
Lukas-182 pisze:chyba nawet lepiej niż moja T3
no to chyba masz nie do końca sprawną tą T3 ...bo z tego co mnie poprawiano:P to T3 jednak lepsza :)

: pn lut 04, 2008 00:49
autor: Lukas-182
To_mas pisze:no to chyba masz nie do końca sprawną tą T3 ...bo z tego co mnie poprawiano:P to T3 jednak lepsza :)
Napisałem "chyba", tak mi sie zdawało, tak po za tym to moja jest po regeneracji (zmieniony wirnik z większą ilością łopatek po stronie sprężającej), lekko pompuje 1.7Bara, więcej nie ustawiałem, bałem się o uszczelkę :) Myślałem, że K24 jest lepsza, no cóż, to nawet lepiej :chytry:

: pn lut 04, 2008 01:00
autor: To_mas
Lukas-182, ja to sie dziwie jak twój JP to wytrzymuje :P

: pn lut 04, 2008 01:27
autor: zaprzal
podobno t3 nieco lepsza, ale one obydwie sa podobne... z malutka czescia wydechowa sa

: pn lut 04, 2008 10:50
autor: Giugiaro1
Odbiegliście od tematu. Kolega pytał czy ktoś robił govenor mod'a w JP? Jeżeli tak to jakie są tego efekty?

: pn lut 04, 2008 11:56
autor: Lukas-182
Odbiegliście od tematu. Kolega pytał czy ktoś robił govenor mod'a w JP? Jeżeli tak to jakie są tego efekty?
Ja osobiście bym tego nie zrobił w JPku, ale jak już ktoś zrobi to efekty na pewno nie będą porównywalne z 1.6TD. Tak w ogóle, to JP kręci się wyżej niż 1.6TD JR, 1V,ma większe obroty maksymalne niż silnik 1.6TD.

: pn lut 04, 2008 12:16
autor: Giugiaro1
Lukas-182 to że efekt nie bedzie ten sam to jasne. Ja nie chce zejsć na 8s do setki! Wiadomo że muł pozostanie mułem ale może troche lepiej przyspieszać. Co z tego że JP kręci się wyżej skoro paliwa nie dostaje i to kręcenie niewiele daje. Chodzi konkretnie o to czy ktoś zrobił taką modyfikacje w JP i co z tego wyszło?

: pn mar 17, 2008 12:39
autor: paja
Ile czasu zajmuje taka operacja, bo już od jakiegoś czasu chce zrobić gov moda, ale jakoś boję sie rozkręcać pompę :(

: pn mar 17, 2008 12:44
autor: souler
paja pisze:Ile czasu zajmuje taka operacja, bo już od jakiegoś czasu chce zrobić gov moda, ale jakoś boję sie rozkręcać pompę :(
2-3 godz za pierwszym razem. czas obejmuje rozebranie i zlozenie pompy. jak cos popsujesz albo zgubisz to wiecznosc :grin:

: pn mar 17, 2008 13:31
autor: paja
może ktoś chętny by mi pomógł :)

: pn mar 17, 2008 13:32
autor: Giugiaro1
Mi zeszło dwa dni bo auto nie chciało odpalić :grin: . Sama operacja godzinke. Jak już złożysz pompe to nie zakładaj cięgna gazu, sprężyny ani linki tylko próbuj odpalić. Ja złożyłem wszystko i źle gaz ustawiłem i nie chciał zapalić. Dymił ale za mało paliwa dostawał. Potem zdjąłem linke, sprężyne i cięgno i próbowałem kręcić a ojciec regulował tym bolcem od gazu co wychodzi z pompy. Kilka sekund i odpalił.

: wt maja 06, 2008 21:01
autor: kuba2955
ja dziś robiłem govmoda i mam małe problemy... chodzi lepiej itp wiadomo warto było ale na pedale gazu jest luz, trzeba troche wcisnąc żeby obroty zaczeły rosnąc, jak zmniejszam ten luz śrubą przt dźwigni to wolno schodzi z obrotów...może mi ktos pomóc?

: czw cze 12, 2008 19:49
autor: spawacz
skrec z 1/4 obrotu dawke paliwa ,dzis zrobilem ten sam blad.

: pn cze 23, 2008 19:15
autor: paja
Mam pytanie, ostro przymierzam sie do gov moda, i byłem dzisiaj u pompiarza, bo musiałem zdjąć górę pompy z mojej starej, a jakieś shitowe imbusy miałem i wszystkie już okrągłe. No i gdy byłem u mechanika, zapytałem sie czy nie ściągnął by mi góry w mojej pompie na aucie i wyjaśniłem mu w jakim celu, a gościu powiedział że nie trzeba góry sciągać, że śrubą można przesunąć odcięcie. I teraz moje pytanie, czy faktycznie sie tak da i czy ewentualnie w ten sposób skończy sie stopniowe ograniczanie dawki na wysokich obrotach.