Modyfikacja pompy - govenor mod

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn lut 04, 2008 00:40

Lukas-182 pisze:chyba nawet lepiej niż moja T3
no to chyba masz nie do końca sprawną tą T3 ...bo z tego co mnie poprawiano:P to T3 jednak lepsza :)



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pn lut 04, 2008 00:49

To_mas pisze:no to chyba masz nie do końca sprawną tą T3 ...bo z tego co mnie poprawiano:P to T3 jednak lepsza :)
Napisałem "chyba", tak mi sie zdawało, tak po za tym to moja jest po regeneracji (zmieniony wirnik z większą ilością łopatek po stronie sprężającej), lekko pompuje 1.7Bara, więcej nie ustawiałem, bałem się o uszczelkę :) Myślałem, że K24 jest lepsza, no cóż, to nawet lepiej :chytry:



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn lut 04, 2008 01:00

Lukas-182, ja to sie dziwie jak twój JP to wytrzymuje :P



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn lut 04, 2008 01:27

podobno t3 nieco lepsza, ale one obydwie sa podobne... z malutka czescia wydechowa sa


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Giugiaro1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: wt sty 09, 2007 14:41
Lokalizacja: Pomorze
Kontakt:

Post autor: Giugiaro1 » pn lut 04, 2008 10:50

Odbiegliście od tematu. Kolega pytał czy ktoś robił govenor mod'a w JP? Jeżeli tak to jakie są tego efekty?



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pn lut 04, 2008 11:56

Odbiegliście od tematu. Kolega pytał czy ktoś robił govenor mod'a w JP? Jeżeli tak to jakie są tego efekty?
Ja osobiście bym tego nie zrobił w JPku, ale jak już ktoś zrobi to efekty na pewno nie będą porównywalne z 1.6TD. Tak w ogóle, to JP kręci się wyżej niż 1.6TD JR, 1V,ma większe obroty maksymalne niż silnik 1.6TD.



Giugiaro1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: wt sty 09, 2007 14:41
Lokalizacja: Pomorze
Kontakt:

Post autor: Giugiaro1 » pn lut 04, 2008 12:16

Lukas-182 to że efekt nie bedzie ten sam to jasne. Ja nie chce zejsć na 8s do setki! Wiadomo że muł pozostanie mułem ale może troche lepiej przyspieszać. Co z tego że JP kręci się wyżej skoro paliwa nie dostaje i to kręcenie niewiele daje. Chodzi konkretnie o to czy ktoś zrobił taką modyfikacje w JP i co z tego wyszło?



Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » pn mar 17, 2008 12:39

Ile czasu zajmuje taka operacja, bo już od jakiegoś czasu chce zrobić gov moda, ale jakoś boję sie rozkręcać pompę :(


Obrazek

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn mar 17, 2008 12:44

paja pisze:Ile czasu zajmuje taka operacja, bo już od jakiegoś czasu chce zrobić gov moda, ale jakoś boję sie rozkręcać pompę :(
2-3 godz za pierwszym razem. czas obejmuje rozebranie i zlozenie pompy. jak cos popsujesz albo zgubisz to wiecznosc :grin:


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » pn mar 17, 2008 13:31

może ktoś chętny by mi pomógł :)


Obrazek

Giugiaro1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: wt sty 09, 2007 14:41
Lokalizacja: Pomorze
Kontakt:

Post autor: Giugiaro1 » pn mar 17, 2008 13:32

Mi zeszło dwa dni bo auto nie chciało odpalić :grin: . Sama operacja godzinke. Jak już złożysz pompe to nie zakładaj cięgna gazu, sprężyny ani linki tylko próbuj odpalić. Ja złożyłem wszystko i źle gaz ustawiłem i nie chciał zapalić. Dymił ale za mało paliwa dostawał. Potem zdjąłem linke, sprężyne i cięgno i próbowałem kręcić a ojciec regulował tym bolcem od gazu co wychodzi z pompy. Kilka sekund i odpalił.



kuba2955
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: czw lut 22, 2007 15:22
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: kuba2955 » wt maja 06, 2008 21:01

ja dziś robiłem govmoda i mam małe problemy... chodzi lepiej itp wiadomo warto było ale na pedale gazu jest luz, trzeba troche wcisnąc żeby obroty zaczeły rosnąc, jak zmniejszam ten luz śrubą przt dźwigni to wolno schodzi z obrotów...może mi ktos pomóc?



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » czw cze 12, 2008 19:49

skrec z 1/4 obrotu dawke paliwa ,dzis zrobilem ten sam blad.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » pn cze 23, 2008 19:15

Mam pytanie, ostro przymierzam sie do gov moda, i byłem dzisiaj u pompiarza, bo musiałem zdjąć górę pompy z mojej starej, a jakieś shitowe imbusy miałem i wszystkie już okrągłe. No i gdy byłem u mechanika, zapytałem sie czy nie ściągnął by mi góry w mojej pompie na aucie i wyjaśniłem mu w jakim celu, a gościu powiedział że nie trzeba góry sciągać, że śrubą można przesunąć odcięcie. I teraz moje pytanie, czy faktycznie sie tak da i czy ewentualnie w ten sposób skończy sie stopniowe ograniczanie dawki na wysokich obrotach.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości