no to chyba masz nie do końca sprawną tą T3 ...bo z tego co mnie poprawiano:P to T3 jednak lepszaLukas-182 pisze:chyba nawet lepiej niż moja T3
Modyfikacja pompy - govenor mod
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
Napisałem "chyba", tak mi sie zdawało, tak po za tym to moja jest po regeneracji (zmieniony wirnik z większą ilością łopatek po stronie sprężającej), lekko pompuje 1.7Bara, więcej nie ustawiałem, bałem się o uszczelkę Myślałem, że K24 jest lepsza, no cóż, to nawet lepiejTo_mas pisze:no to chyba masz nie do końca sprawną tą T3 ...bo z tego co mnie poprawiano:P to T3 jednak lepsza
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
Ja osobiście bym tego nie zrobił w JPku, ale jak już ktoś zrobi to efekty na pewno nie będą porównywalne z 1.6TD. Tak w ogóle, to JP kręci się wyżej niż 1.6TD JR, 1V,ma większe obroty maksymalne niż silnik 1.6TD.Odbiegliście od tematu. Kolega pytał czy ktoś robił govenor mod'a w JP? Jeżeli tak to jakie są tego efekty?
Lukas-182 to że efekt nie bedzie ten sam to jasne. Ja nie chce zejsć na 8s do setki! Wiadomo że muł pozostanie mułem ale może troche lepiej przyspieszać. Co z tego że JP kręci się wyżej skoro paliwa nie dostaje i to kręcenie niewiele daje. Chodzi konkretnie o to czy ktoś zrobił taką modyfikacje w JP i co z tego wyszło?
Mi zeszło dwa dni bo auto nie chciało odpalić . Sama operacja godzinke. Jak już złożysz pompe to nie zakładaj cięgna gazu, sprężyny ani linki tylko próbuj odpalić. Ja złożyłem wszystko i źle gaz ustawiłem i nie chciał zapalić. Dymił ale za mało paliwa dostawał. Potem zdjąłem linke, sprężyne i cięgno i próbowałem kręcić a ojciec regulował tym bolcem od gazu co wychodzi z pompy. Kilka sekund i odpalił.
Mam pytanie, ostro przymierzam sie do gov moda, i byłem dzisiaj u pompiarza, bo musiałem zdjąć górę pompy z mojej starej, a jakieś shitowe imbusy miałem i wszystkie już okrągłe. No i gdy byłem u mechanika, zapytałem sie czy nie ściągnął by mi góry w mojej pompie na aucie i wyjaśniłem mu w jakim celu, a gościu powiedział że nie trzeba góry sciągać, że śrubą można przesunąć odcięcie. I teraz moje pytanie, czy faktycznie sie tak da i czy ewentualnie w ten sposób skończy sie stopniowe ograniczanie dawki na wysokich obrotach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości