Strona 8 z 92

: śr wrz 20, 2006 16:14
autor: vw_vandal
Trochim, zgodzę się z tobą !! Np. turbina dmucha 1.2 bara zawór puszcza i spada do 0.5 bara i zero przyśpieszenia. Tym zaworem się nie da regulować.

: śr wrz 20, 2006 17:29
autor: evilvw78
Trochim, vw_vandal, Widzicie panowie czyli tak samo będzie chyba działał zawór mbc gdyby go zamontować do regulacji turbo.

: śr wrz 20, 2006 17:35
autor: vw_vandal
evilvw78, nie mam pojęcia czy tak samo !!

: śr wrz 20, 2006 18:38
autor: souler
szerszeniak ma mbc i mu dziala. sam kupilem i niedlugo bede zakladal jak tylko zdobede manometr. przekonam sie ile mozna wycisnac z turbawki.

: czw wrz 21, 2006 10:41
autor: Trochim
ten cały mbc bedzie działał on steruje zaworem w turbinie. Poprostu mbc "oszukuje" oryginalny zawór w turbie i można nim zwiększć ciśnienie doładowanie. ale nie można ustawić wartości mniejszej niż obecnie daje turbina.

: pn wrz 25, 2006 22:26
autor: szerszeniak
Trochim, no właśnie a jak masz zapieczony zawór to itak bedzie tak samo
sam właśnie szukam na forum jak sie czyści te zawory albo odblokowuje mam u siebie garetta T2 moze ktoś podeśle schemat albo powie jak wyczy ścić bo mam teraz ciśnienie do 1,3bar ito przy skręconej dawcebo dochodzilo do 1,5bar tylko nie za bardzo chodzi na samym powietrzu chcialbym ustabilizować ciśnienie na 1,2bar i podkręcić dawke ale na razie nie moge

: śr wrz 27, 2006 17:59
autor: bm86
Po przeczytaniu tego tematu nabrałem ochoty na modyfikacje w swoim Passacie. Silinik SB, ma coprawda troche nalatane ale może sie uda z nigo coś wyducić. Jak będę miał trochę czasu to zrobie z tą pompą a potem zastanowie sie co dalej.

: pt paź 20, 2006 14:09
autor: Kapibara
ja dzis odkrylem ten temat dopiero i mysle ze tez dlubne cos przy swoim :bigok:

pozdro bm86, kope lat widze ze paska kupiles

: śr lis 08, 2006 22:55
autor: arti CCCO
Witam ponownie.
Już po dalszych przeróbkach czyli reasumując rególacja WG w turbinie wkręcona na maksa bostpin wyrególowany+rególacja zapłonu,IC dołożony bo niemiał,sportowa wkładka filtra powietrza,przelotowy tłumik ze strumienicą ale o średnicy seryjnej i ewekt taki: autko zrobiło się bardzo żywe :satan: chociaż niejest to żadne wciskanie w siedzenie.Z tego co pamiętam ciśnienie doładowania sprawdza się na maksymalnych obrotach na drugim biegu(dajcie znac czy się niemyle bo niepamiętam dokładnie a niemam zbytnio czasu szukac na forum-sorry za to) i wskaznik pokazuje 1,4 bara chwile po otwiera się WG(tak mi się wydaje) i ciśnienie spada do około 1.0 ..1.1 bara,na wyższych biegach wskazówka zapindala poza 1.5barową skale aż znika pod naklejką firmową :panna: musze przyznac że jak podczas jazdy przycisne to wskazówka barometru momentalnie leci jak szalona :zakrecony:
Jest to dwulitrowy TD C3 85r pięciocylindrowy strasznie masywny silnik jak od małej ciężarówy,duża karoseria chociaż pojemnośc jest stosunkowo mała jak na tą wage i gabaryty,ze sprzęgłem niema narazie żadnych problemów wygląda solidnie.Będe teraz dorabiał bostpina z tłoczyska od golfa,średnica 11mm idealnie jak bostpin ,mam pare takich przygotowanych z natoczonym samym gwintem,dalej wyszlifuje odpowiedni "program" szlifierką i wygładze pilnikiem i papierkiem ściernym ale zrobie to tak do jazdy na codzień i hamownia.IC zamontowałem z przodu pod zderzakiem myślę że to dobre miejsce a ile się namęczyłem i nacudowałem żeby dorobic przewody heh gdybyście to widzieli,prawie zero miejsca na nie.musiałem jeszcze dorobic taki "ekran"z aluminiowych "złotek" naokoło turbiny i pierwszej części wydech bo się konserwacja potrawiła topic.

Pózniej będe chciał tak eszcze :hehe: ale już w tej chwili potrzebne są pierwsze zmiany konstrukcyjne tzn potrzeba chyba będzie dorobic jakąś mocną uszczelke pod głowice albo przerobic turbine (przedewszystkim mocniejsze łożyskowanie)lub zmienic ją....narazie się z silnikiem nic złego niedzieje no ale wiadomo że zużycie nastąpi wcześniej szczególnie poszczególnych elementów.

p.s chłopaki za wszelkie porady,opinie, wskazówki będe naprawde zaje***** wdzięczny :pub: ja dopiero wchodze w ten klimacik :food:
a może ktoś zna takie fora na których mozna jeszcze takiej wiedzy zaczerpnąc

Pozdrawiam wszystkich miłosników marki VW-AUDI

: śr lis 08, 2006 23:53
autor: zaprzal
arti CCCO, mozesz podac numery swojej pompy wtryskowej?

: czw lis 09, 2006 22:31
autor: arti CCCO
jasne,tylko jutro popracy poszukam oki.

: czw lis 09, 2006 23:16
autor: zaprzal
ciekawe czy tam jest tez 9mm pompa czy cos wiekszego...

: czw lis 09, 2006 23:57
autor: 530XF
Mam takie małe pytanko do kolegi (zaprzal ) w autku masz turbinę (KKK)- K14???
Jak Tak to czy ciśnienie na turbinie zwiększa się wkręcając regulacje na zaworze czy na odwrót ?
Bo zawór na kolektorze to skręciłem na pół gwizdka i jest spora różnica oczywiście na lepsze.

: pt lis 10, 2006 00:45
autor: zaprzal
530XF, juz w innym temacie napisalem Ci, ze mam garretta T2 ;) na kolektorze jest zawor bezpieczenstwa. Cisnienie turbiny regulujesz zaworem WG