Turbosprężarki - pomoc techniczna.
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
EMP-TURBO,
co mógłbyś zrobić z turbiną BV43A. co się okazało poluzowała się nakrętka na kompresorze i turbo straciło wyważenie skutkiem czego przestało dawać ciśnienie, załatwiło łożyska i uszczelnienia na zimnej stronie, na szczęście silnik ocalał.
byłbyś w stanie wrzucić jakiś inny mocniejszy wirnik gorący i jakiś większy zimny wiatrak?
do póki nie padła to byłem z niej bardzo zadowolony.
ciśnienie docelowe około 1,7bara ale trzymane do końca skali
co mógłbyś zrobić z turbiną BV43A. co się okazało poluzowała się nakrętka na kompresorze i turbo straciło wyważenie skutkiem czego przestało dawać ciśnienie, załatwiło łożyska i uszczelnienia na zimnej stronie, na szczęście silnik ocalał.
byłbyś w stanie wrzucić jakiś inny mocniejszy wirnik gorący i jakiś większy zimny wiatrak?
do póki nie padła to byłem z niej bardzo zadowolony.
ciśnienie docelowe około 1,7bara ale trzymane do końca skali
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
wirnik się swobodnie kręcił, nie ma również jakichś specjalnych śladów otarć o obudowę. po skręceniu nakrętki znów trzyma jak należy ale niestety luz jest nadal i puszcza olej. szkoda bo fajna była mimo że tak mała naprawdę sobie radziła. byłaby idealna do 1.9M-TDI z takim samym mechanizmem jak u mnie w golfie. zobaczymy jak się będize GTB 2260 VK sprawować. mógł być przyczyną olej 5w40 bo nie dawno w ferworze walki z podstawianiem zaworów zmieniłem z 5W50 na właśnie 5W40
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
Arwam przestań gadać głupoty..... ta turbina przez cały "swój polski" żywot jeździła na oleju z tesco (i to wątpie że miało to wpływ na to że się u ciebie wysrała), jak i przez całe swoje życie nie widziała żadnego W50. Pewnie ma nakulane od cholery kilometrów, a ty jej śmierć wyrokujesz zmianą oleju.... u ciebie... na milionowym przebiegu... bez przesady.
Kupiłeś używkę i tak to się kończy, nie to że nowa by chodziła bo różnie bywa... I zasadnicza rzecz, dobra była, odpowiadała Ci, ładnie chodziła... zregeneruj ją w swojej pierwotnej formie i dalej bądź zadowolony. A tu zaraz pozmieniasz wirniki i dalej zacznie się szukanie...
Kupiłeś używkę i tak to się kończy, nie to że nowa by chodziła bo różnie bywa... I zasadnicza rzecz, dobra była, odpowiadała Ci, ładnie chodziła... zregeneruj ją w swojej pierwotnej formie i dalej bądź zadowolony. A tu zaraz pozmieniasz wirniki i dalej zacznie się szukanie...
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
a nie dostala ciagu wstecznego? nie wiem jak to sie nazywa, wydaje wtedy specyficzny dzwiek.
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
arwam pisze:co mógłbyś zrobić z turbiną BV43A.
od czego konkretnie jest ta turbina ? masz numer OEM lub numer KKK ?
........mało prawdopodobne aby nakrętka się sama odkręciła ,na wirniku jest lewy gwint ,przeciwny do kierunku wirowania ..... chyba ,że była opcja ,gdzie w przypadku obcieran ia wirnika o obudowę gorącą ,kompresor "wyprzedzał " swoją bezwładnością wirnik .......
EMP-TURBO
TURBOSPRĘŻARKI
CZĘŚCI DO TURBOSPRĘŻAREK
http://www.emp-turbo.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
TURBOSPRĘŻARKI
CZĘŚCI DO TURBOSPRĘŻAREK
http://www.emp-turbo.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
EMP-TURBO pisze:kompresor "wyprzedzał " swoją bezwładnością wirnik
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
SZOPENN pisze:Arwam przestań gadać głupoty..... ta turbina przez cały "swój polski" żywot jeździła na oleju z tesco (i to wątpie że miało to wpływ na to że się u ciebie wysrała), jak i przez całe swoje życie nie widziała żadnego W50.
SZOPENN, turbo jest od mojego stałego dostawcy i wierz mi że ona w polsce po za moim autem nigdy nie jeździła...
SZOPENN pisze:I zasadnicza rzecz, dobra była, odpowiadała Ci, ładnie chodziła... zregeneruj ją w swojej pierwotnej formie i dalej bądź zadowolony. A tu zaraz pozmieniasz wirniki i dalej zacznie się szukanie...
co do pierwszej części to do regenerowanych podchodzę trochę jak pies do jeża, nie mówię że nie da się zrobić ale nie wiele osób robi to naprawdę dobrze...
jedynie co bym chciał poprawić to może odrobinę górę to bo jednak GTB2260VK to niebo a Ziemia.
EMP-TURBO,
turbo z Silnika 2.0TDI 16V 170KM o symbolu CAHA.
do momoentu awarii pracowała normalnie, nic nie zasapało ani nic z tych rzeczy, auto jechało jak wściekłe od samego dołu do samej góry, i nagle osłabło i zaczęło wyć. być może poprostu wysokie EGT jej w tym pomogło...tomogolf2 pisze:a nie dostala ciagu wstecznego? nie wiem jak to sie nazywa, wydaje wtedy specyficzny dzwiek.
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
arwam pisze:SZOPENN, turbo jest od mojego stałego dostawcy i wierz mi że ona w polsce po za moim autem nigdy nie jeździła...
to ja będę bardzo kąśliwy... weź następne od tego sprawdzonego dostawcy...
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
SZOPENN pisze:to ja będę bardzo kąśliwy... weź następne od tego sprawdzonego dostawcy...
i tak się stało... a z jego usług jestme jak do tej pory zadowolony. być może poprostu ta sztuka była wadliwa i jak dostała ostro po dupie to "przyszła kryska na Matyska"
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
Panowie poszukuję WG do k24, które jest sprawne... moje upuszcza ciśnienie gdzieś bokiem i przez to mam ciągłe przeładowania... miałby ktoś coś takiego za nieduże pieniądze??
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
no właśnie tego nie wiem i dlatego się tutaj zapytałem... czy WG w każdej k24 lub turbinach z serii k jest takie samo??arwam pisze:jeśli spasuje od OPLA to mam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości