Strona 8 z 10

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: śr sie 10, 2011 00:10
autor: Bartek_R
CichyGTI,
Jeśli chcesz mieć po prostu skrzynie w samochodzie zakładaj 4t i już, a jeśli chcesz mieć długa skrzynie i jednocześnie sprzęgło na linkę to 4t z piątym biegiem od FF lub 7A
dla ułatwienia wyboru:
przełożenie na piątym biegu:
FF~2,769
7A~2,806
4T~2,732
przełożenie piątego biegu:
FF 0,711
7A 0,712
4T 0,745
przełożenie główne:
FF 3,895
7A 3,941
4T 3,667
Dodam jeszcze że im mniejsza cyfra tym szybciej samochód jedzie na danym biegu przy tej samej prędkości obrotowej silnika :bigok:

jeśli coś pokręciłem to mnie poprawcie ale chyba jest ok

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: śr sie 10, 2011 05:54
autor: Michał_1977
CichyGTI pisze:do 1.9 td AAZ, piszecie że najlepsza by była skrzynia 4T
4T to stary trup.
Jej nowszym odpowiednikiem jest skrzynia CHC i CHD właśnie z MK3 1,9D i TD.Mają dokładnie te same przełożenia co 4T,ale są nowsze i z pewnością dłużej się pokręcą :bajer:
Jedna od drugiej różni się tylko i wyłącznie średnicą zabieraków.

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: śr sie 10, 2011 09:53
autor: karol8114
CichyGTI pisze:Kolega kupił silnik AAZ do golfa 1
Jeżeli zamontujesz skrzynię CHD do golfa "jedynki" będziesz miał problem z prędkościomierzem, CHD jest na impulsatorze, nie na linkę.

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: śr sie 10, 2011 12:59
autor: Michał_1977
karol8114 pisze: CHD jest na impulsatorze, nie na linkę.
Zawsze można wyjąć impulsator i w jego miejsce włożyć "ślimak" z linką :bigok:
Toż to jest P&P :bajer:

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: śr sie 10, 2011 13:19
autor: karol8114
Nie wiedziałem o tym, jeśli jest taka możliwość to jak najbardziej CHD.

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: śr sie 10, 2011 16:18
autor: CichyGTI
dzięki wam wszystkim za podpowiedzi kolega sobie już coś z tego poskłada. JESZCZE RAZ DZIĘKI

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: czw sie 11, 2011 18:12
autor: mack1111
tylko gdzie tu kupic 5 bieg ze skrzyni ff ;/

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: pt sie 12, 2011 17:00
autor: CichyGTI
Witam was ponownie. Wiem ze ten wpis nie jest w odpowiednim poście ale czy nie ma ktoś z was lub nie wiecie kto może mieć skrzynie CHC lub CHD na sprzedanie w rozsądnych pieniądzach? 5 bieg ze skrzyni FF już mam brakuje mi tylko skrzyni CHC lub CHD.

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: pt sie 12, 2011 21:17
autor: LeadPCT-V.A.G
Panowie a czy ktoś odpowie na mój problem ?? silnik do dziś nie zapala :( już przerobiłem chyba wszystko co miałem w pamięci i nic nie skutkuje , wtryski zmieniłem z powrotem na te od azz i nic , dziwnie zachowuję się pompa , możliwe że coś na powrocie się popsuło i przez to nie dopala ??

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: pn sie 15, 2011 14:25
autor: BENITO
Jak masz powrót nieszczelny to paliwo pompa się będzie zapowietrzać i silnik nie będzie palić, sprawdź przede wszystkim wężyki przelewowe na wtryskach.

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: pn sie 15, 2011 19:11
autor: LeadPCT-V.A.G
wężyki kupię jutro nowe , łącznie z zaślepką , miałem źle ustawiony rozrząd dlatego w ogóle nie łapał , teraz już odpala ale nie mogę coś go odpowietrzyć , wężyki filtr-pompa mam już wymienione teraz kolej na wężyki wtrysków

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: wt sie 16, 2011 23:12
autor: arwam
LeadPCT-V.A.G pisze:teraz już odpala ale nie mogę coś go odpowietrzyć , wężyki filtr-pompa mam już wymienione teraz kolej na wężyki wtrysków

a co mamy ciągle powietrze w przewodzie powrotnym paliwa?

jak to to Ci się wtryskiwacze wieszają i nic nie zrobisz po za próbą przegonienia go ewentualnie podrzuć do pompiarza żeby spróbował na próbniku je rozruszać.

jeśli masz idealnie szczelny dopływ paliwa do pompy i w zasilającym nie masz bombli powietrza ale ciągle w powrocie jest powietrze a silnik nie pracuje jakby w nim wszystko luzem latało to zmień simmering wałka pompy wtryskowej

Re: [Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: czw sie 18, 2011 15:05
autor: LeadPCT-V.A.G
arwam pisze:
LeadPCT-V.A.G pisze:teraz już odpala ale nie mogę coś go odpowietrzyć , wężyki filtr-pompa mam już wymienione teraz kolej na wężyki wtrysków

a co mamy ciągle powietrze w przewodzie powrotnym paliwa?

jak to to Ci się wtryskiwacze wieszają i nic nie zrobisz po za próbą przegonienia go ewentualnie podrzuć do pompiarza żeby spróbował na próbniku je rozruszać.

jeśli masz idealnie szczelny dopływ paliwa do pompy i w zasilającym nie masz bombli powietrza ale ciągle w powrocie jest powietrze a silnik nie pracuje jakby w nim wszystko luzem latało to zmień simmering wałka pompy wtryskowej

teraz znowu nie odpala , ani na wtryskach z JR ani na wtryskach z AAZ , bąbelków powietrza nie ma , a jeżeli są to minimalne , może coś z tym gov mod się spieprzyło ?? bo wcześniej jak odpalił to nie mogłem utrzymać wolnych obrotów , chyba będę musiał tam zajrzeć

rozrząd sprawdzany milion razy , jeśli wsio ustawie na znaki to bolec blokujący na pompie wchodzi leciutko w otwory

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: czw sie 18, 2011 17:50
autor: Michał_1977
LeadPCT-V.A.G pisze:może coś z tym gov mod się spieprzyło ??
Aaa,pompę się rozbierało...
Może dawka zbyt uboga.
Mierzyłeś suwmiarką przed wykręceniem ile śruba wystaje,żeby tak samo wkręcić? :bajer: