Strona 8 z 10
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
: śr sie 10, 2011 00:10
autor: Bartek_R
CichyGTI,
Jeśli chcesz mieć po prostu skrzynie w samochodzie zakładaj 4t i już, a jeśli chcesz mieć długa skrzynie i jednocześnie sprzęgło na linkę to 4t z piątym biegiem od FF lub 7A
dla ułatwienia wyboru:
przełożenie na piątym biegu:
FF~2,769
7A~2,806
4T~2,732
przełożenie piątego biegu:
FF 0,711
7A 0,712
4T 0,745
przełożenie główne:
FF 3,895
7A 3,941
4T 3,667
Dodam jeszcze że im mniejsza cyfra tym szybciej samochód jedzie na danym biegu przy tej samej prędkości obrotowej silnika
jeśli coś pokręciłem to mnie poprawcie ale chyba jest ok
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
: śr sie 10, 2011 05:54
autor: Michał_1977
CichyGTI pisze:do 1.9 td AAZ, piszecie że najlepsza by była skrzynia 4T
4T to stary trup.
Jej nowszym odpowiednikiem jest skrzynia
CHC i
CHD właśnie z MK3 1,9D i TD.Mają dokładnie te same przełożenia co 4T,ale są nowsze i z pewnością dłużej się pokręcą
Jedna od drugiej różni się tylko i wyłącznie średnicą zabieraków.
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
: śr sie 10, 2011 09:53
autor: karol8114
CichyGTI pisze:Kolega kupił silnik AAZ do golfa 1
Jeżeli zamontujesz skrzynię CHD do golfa "jedynki" będziesz miał problem z prędkościomierzem, CHD jest na impulsatorze, nie na linkę.
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
: śr sie 10, 2011 12:59
autor: Michał_1977
karol8114 pisze: CHD jest na impulsatorze, nie na linkę.
Zawsze można wyjąć impulsator i w jego miejsce włożyć "ślimak" z linką
Toż to jest P&P
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
: śr sie 10, 2011 13:19
autor: karol8114
Nie wiedziałem o tym, jeśli jest taka możliwość to jak najbardziej CHD.
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
: śr sie 10, 2011 16:18
autor: CichyGTI
dzięki wam wszystkim za podpowiedzi kolega sobie już coś z tego poskłada. JESZCZE RAZ DZIĘKI
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
: czw sie 11, 2011 18:12
autor: mack1111
tylko gdzie tu kupic 5 bieg ze skrzyni ff ;/
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
: pt sie 12, 2011 17:00
autor: CichyGTI
Witam was ponownie. Wiem ze ten wpis nie jest w odpowiednim poście ale czy nie ma ktoś z was lub nie wiecie kto może mieć skrzynie CHC lub CHD na sprzedanie w rozsądnych pieniądzach? 5 bieg ze skrzyni FF już mam brakuje mi tylko skrzyni CHC lub CHD.
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
: pt sie 12, 2011 21:17
autor: LeadPCT-V.A.G
Panowie a czy ktoś odpowie na mój problem ?? silnik do dziś nie zapala
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
już przerobiłem chyba wszystko co miałem w pamięci i nic nie skutkuje , wtryski zmieniłem z powrotem na te od azz i nic , dziwnie zachowuję się pompa , możliwe że coś na powrocie się popsuło i przez to nie dopala ??
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
: pn sie 15, 2011 14:25
autor: BENITO
Jak masz powrót nieszczelny to paliwo pompa się będzie zapowietrzać i silnik nie będzie palić, sprawdź przede wszystkim wężyki przelewowe na wtryskach.
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
: pn sie 15, 2011 19:11
autor: LeadPCT-V.A.G
wężyki kupię jutro nowe , łącznie z zaślepką , miałem źle ustawiony rozrząd dlatego w ogóle nie łapał , teraz już odpala ale nie mogę coś go odpowietrzyć , wężyki filtr-pompa mam już wymienione teraz kolej na wężyki wtrysków
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
: wt sie 16, 2011 23:12
autor: arwam
LeadPCT-V.A.G pisze:teraz już odpala ale nie mogę coś go odpowietrzyć , wężyki filtr-pompa mam już wymienione teraz kolej na wężyki wtrysków
a co mamy ciągle powietrze w przewodzie powrotnym paliwa?
jak to to Ci się wtryskiwacze wieszają i nic nie zrobisz po za próbą przegonienia go ewentualnie podrzuć do pompiarza żeby spróbował na próbniku je rozruszać.
jeśli masz idealnie szczelny dopływ paliwa do pompy i w zasilającym nie masz bombli powietrza ale ciągle w powrocie jest powietrze a silnik nie pracuje jakby w nim wszystko luzem latało to zmień simmering wałka pompy wtryskowej
Re: [Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
: czw sie 18, 2011 15:05
autor: LeadPCT-V.A.G
arwam pisze:LeadPCT-V.A.G pisze:teraz już odpala ale nie mogę coś go odpowietrzyć , wężyki filtr-pompa mam już wymienione teraz kolej na wężyki wtrysków
a co mamy ciągle powietrze w przewodzie powrotnym paliwa?
jak to to Ci się wtryskiwacze wieszają i nic nie zrobisz po za próbą przegonienia go ewentualnie podrzuć do pompiarza żeby spróbował na próbniku je rozruszać.
jeśli masz idealnie szczelny dopływ paliwa do pompy i w zasilającym nie masz bombli powietrza ale ciągle w powrocie jest powietrze a silnik nie pracuje jakby w nim wszystko luzem latało to zmień simmering wałka pompy wtryskowej
teraz znowu nie odpala , ani na wtryskach z JR ani na wtryskach z AAZ , bąbelków powietrza nie ma , a jeżeli są to minimalne , może coś z tym gov mod się spieprzyło ?? bo wcześniej jak odpalił to nie mogłem utrzymać wolnych obrotów , chyba będę musiał tam zajrzeć
rozrząd sprawdzany milion razy , jeśli wsio ustawie na znaki to bolec blokujący na pompie wchodzi leciutko w otwory
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
: czw sie 18, 2011 17:50
autor: Michał_1977
LeadPCT-V.A.G pisze:może coś z tym gov mod się spieprzyło ??
Aaa,pompę się rozbierało...
Może dawka zbyt uboga.
Mierzyłeś suwmiarką przed wykręceniem ile śruba wystaje,żeby tak samo wkręcić?
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)