Strona 70 z 92

: czw maja 06, 2010 15:54
autor: Bartek_R
może filtr paliwa by sprawdzić?

: pt maja 07, 2010 01:10
autor: hardmen969
Kiedyś też tak myślałem. Mam 2 stare z sharana i dalej było to samo. W końcu kupiłem nowy i bez zmian.

[ Dodano: 17 Maj 2010 21:25 ]
Witam ponownie. Jak już wcześniej wspomniałem w golfie mam boost pin ustawiony na maksa. Do tego zwiększyłem dawkę o 1/4 obrotu śruby i 1.5 obrotu wkręciłem śrubę od regulacji ciśnienia(nie mam manometru). W takim ustawieniu mogę mieć za duże ciśnienia doładowania? Przy mocnym dodaniu gazu puszcza dymka. Na wolnych ani na pełnym doładowaniu nie kopci.

[ Dodano: 19 Maj 2010 00:02 ]
Odświeżam.

: śr maja 19, 2010 20:02
autor: mcgregor1988
Ja mam mały problem ze swoim passatem (b4 1.9td). Oczywiście brakowało mi mocy, dlatego postanowiłem zamontować sobie pina z 1.6td - po tym zabiegu auto lepiej się zbierało ale kopciło niemiłosiernie - postanowiłem wrócić do starego setupu (w sumie mogłem najpierw ciśnienie na turbosprężarce podnieść). Ten bolec który dotyka do pina był wysunięty - więc próbowałem go delikatnie schować i chyba coś sknociłem. Mimo założenia starego pina auto nadal mocno kopci - czego dotąd nie było. Wygląda to tak jakby ten "bolec" był za krótki albo nie wysuwał się do końca - jak się wciśnie pedał gazu to on się tylko trochę wysuwa. Mam nadzieję że go nie złamałem. Ktoś ma jakiś pomysł czy ratuje mnie wizyta u pompiarza?? Aha problem poruszałem na forum passata, ale tam cisza...

: śr maja 19, 2010 20:23
autor: Balugass
mcgregor1988, nie ma opcji zeby nie było różnicy w dynamice i kopceniu a napewno dobrze schowałes bolczyk??jak teraz z przyspieszeniem??

: śr maja 19, 2010 20:34
autor: mcgregor1988
co to znaczy czy dobrze schowałem bolczyk?? To można go źle schować?? Nie wiem co mogę jeszcze powiedzieć żeby nakierować Was.

: śr maja 19, 2010 21:00
autor: t0mal
Manometr jest? Ile turbo ładuje?

: śr maja 19, 2010 21:33
autor: Bartek_R
mcgregor1988 pisze:co to znaczy czy dobrze schowałem bolczyk?? To można go źle schować?? Nie wiem co mogę jeszcze powiedzieć żeby nakierować Was.
chodzi o to czy przed włożeniem pina wepchnołeś np śrubokrętem ten mały rysik do środka, bo jeśli nie, tylko on wystawał to podczas gdy wkładałeś pina mogłeś go uszkodzić
choć nie wydaje mi się żeby udało ci się włożyć pin gdy bolczyk nie jest do końca schowany ale można go np skrzywić

: śr maja 19, 2010 21:57
autor: mcgregor1988
manometr jest, moje kkk03 ładuje ok. 0,7 bara. Oblukam jeszcze raz ten mechanizm ale może być faktycznie tak, że skrzywiłem ten bolczyk - no bo nic innego nie przychodzi mi na myśl. Aha kopcenie jest jak się wciśnie mocniej pedał gazu - jeśli robi się to delikatnie to nie ma dymu - ale przecież nie będę jeździł jak "dziadek"
właśnie na początku pin nie chciał wejść, potem użyłem małego śrubokręta żeby cofnąć ten bolczyk

: śr maja 19, 2010 23:51
autor: hardmen969
Może ma ktoś poradnik, jak wymienić ten oring, na tym rysiku regulującym turbodawką?

: pn maja 24, 2010 21:06
autor: rafal86
mam takie pytanko jak zwiekszyc doladowanie naturbinie w 1.6td jak nie mam zaworu z ta sruba tylko cos takiego http://www.allegro.pl/item1019919817_vw ... turbo.html

mam turbo podobne do tego tylko ze z tego zaworu na dole wychodza dwa przewody ale nie ma zadnejsruby do regulacji
wie kto ktos jak zwiekszyc w takimturbo cisnienie ?

: pn maja 24, 2010 21:20
autor: WRiTTeR
rafal86 pisze:kto ktos jak zwiekszyc w takimturbo cisnienie
przecinasz wężyk i montujesz w jego ciągu MBC. i nim regulujesz cisnienie.

: pn maja 24, 2010 21:23
autor: rafal86
no wlasnie tak myslalem a nie da sie bez tego zwieszyc cisnienia zeby bylo bez dodaktowych kosztow

: pn maja 24, 2010 22:22
autor: t0mal
Nie, musisz mieć manometr.

: pn maja 24, 2010 23:17
autor: tomogolf2
t0mal pisze:musisz mieć manometr.
racja, bez tego nie bedziesz wiedzial o ile podniesiesz cisnienie