Strona 69 z 92

: czw wrz 03, 2009 14:41
autor: zaprzal
vision pisze:
zaprzal pisze:jakas slaba ta pompa jak na 10mm, jak mrozo ogarnie temat to bedzie wiecej :)
załatw inną , a tą może zwrócić
nie zajmuje sie zalatwianiem pomp, mozecie tą dopracowac :pub:

: pt wrz 04, 2009 06:47
autor: kkolekk
Ceny są po 550zł za sztukę nie zależnie od modelu.

sprawdzone te turbiny bo właśnie wczoraj padła moja k24 i musialem przeprosić k14 dzisiaj sprawdze jak się jeździ

: pt wrz 04, 2009 07:21
autor: arwam
kkolekk pisze:sprawdzone te turbiny
sprawdzone ale w tym momencie Brak Holsetów poniżej modelu HX30


Ewentualnie interesują inne modela o podobnych gabarytach jak HX27 HX30 ?

: ndz wrz 13, 2009 18:20
autor: Jędrzej90
Mógłby mi ktoś powiedzieć jaką mam turbinę:
http://img503.imageshack.us/gal.php?g=zdjcie005z.jpg
Niestety rodzice wyjechali do hiszpani na 2 tygodnie i zdjęcia musiałem zrobić komórką.

: ndz wrz 13, 2009 18:27
autor: Dziku VR6
Jędrzej90 pisze:Mógłby mi ktoś powiedzieć jaką mam turbinę:
http://img503.imageshack....=zdjcie005z.jpg
Wyglada mi to na garret T2

: ndz wrz 13, 2009 18:30
autor: Jędrzej90
A gdzie w tym cholerstwie sprawdzić oznaczenie? Nie ma na niej nigdzie żadnej blaszki znamionowej ani nic. A tak poza tym to mam się cieszyć że mam taką turbinę czy cienizna?

: ndz wrz 13, 2009 18:42
autor: Dziku VR6
W sumie to jedna z miejszych turbin, odpowiednik k-14 ale mozna je spokojnie podkrecic na 1,2 bara tyle ze w k-14 bylo by to prosciej zrobic , tu musialbys montowac BMC

: ndz wrz 13, 2009 18:51
autor: Jędrzej90
No ta turbina jest do regeneracji, ciągnie olej i w sumie nie było za bardzo czuć mocy, jak pojadę do gościa co regeneruje turbiny, to on bierze mi moją i daje mi odrazu jakąś inną po regeneracji. W razie czego jakbym miał jakiś tam wybór, to jaką turbinę brać? Może ktośby wypisał w jakiejś kolejności jaka turbina jest najlepsza.

: ndz wrz 13, 2009 18:59
autor: Dziku VR6
Jędrzej90 pisze:jakbym miał jakiś tam wybór, to jaką turbinę brać?
Garrett T3 , lub K-24 najwieksze turbiny ktore podejdą bez jakichs wiekszych przerobek,
a powiedz Jędrzej90, jaki masz silnik?

: ndz wrz 13, 2009 19:11
autor: vision
Jędrzej90, fajne foty t2 z urwaną sztangą od WG i do tego pewni uchylona :goof: , więc zanim coś zrobisz pomyśl a może zaoszczędzisz parę $$$ :bajer:

: ndz wrz 13, 2009 22:11
autor: Jędrzej90
Piszę przecież, że turbina musi pójść do regeneracji! Nie widać że silnik jest poza furą? Odrazu jak kupiłem samochód, to jedyna moja przejażdka była po mojej uliczce. Silnik AAZ.
Przy okazji co to jest WG? To co tam kolega wyżej pisał, to było na drucie cały czas zamknięte. Do czego to służy?

: pn wrz 14, 2009 06:38
autor: Dziku VR6
Przy okazji co to jest WG?
Zawór westgate to inaczej zawór upustowy Turbosprężarki
"Jest niezbędny z wielu powodów:
- Ustala maksymalne ciśnienie doładowania
- Ratuje turbinę przed ukręceniem wirnika
- Służy jako ogranicznik mocy

Jak to się dzieje?
Turbina produkuje nadciśnienie, które podłączone jest z westgate valve (2) on poprzez membranę popycha dźwignie, (3) która otwiera boczny wylot spalin (4). Część spalin kierowana jest inną drogą omijając łopatki wirnika, co zmniejsza jego prędkość, czyli zmniejsza ilość tłoczonego powietrza do cylindrów."

: pn wrz 14, 2009 23:40
autor: lukaszz1789
A dlaczego w T2 trzeba BMC? na dzwigni od WG nie mozna wyregolować?

: wt wrz 15, 2009 08:29
autor: Dziku VR6
lukaszz1789 pisze:na dzwigni od WG nie mozna wyregolować?
Można