Strona 69 z 92

: śr kwie 28, 2010 13:04
autor: Balugass
gdzie mozna kupic taką sprezynke co jest pod membrana i steruje wysynieciem boostpina bo chciałbym bardziej miekka zastosowac
dzieki :bigok:

: śr kwie 28, 2010 16:10
autor: mr_jaru
ja zastosowałem sprezyne z zamka klapy tylnej od toledo,pasuje idealnie:) jest dłuzsza ale za to miekka

: śr kwie 28, 2010 20:35
autor: t0mal
Balugass pisze:bo chciałbym bardziej miekka zastosowac
Zmniejszasz doładowanie :bajer: ?

: śr kwie 28, 2010 21:34
autor: Balugass
t0mal pisze:Zmniejszasz doładowanie ?
chyba zwieksz?? :chytry: w patrolu zmieniłem na bardziej miekka i bez zwiekszania dawki i cisnienia zrobił sie wyrazniej mocniejszy :helm:

[ Dodano: 28 Kwi 2010 21:35 ]
mr_jaru, dzieki bede szukac:) a mozna to kupic w sklepie czy na szrocie dostales??

[ Dodano: 28 Kwi 2010 21:38 ]
http://moto.allegro.pl/item1014274530_s ... 126_p.html miał ktos taką w rekach??

: śr kwie 28, 2010 22:35
autor: t0mal
Balugass, raczej szkoda zachodu, ale rób jak chcesz :) jak będziesz miał dwie sprężyny to łatwiej będzie dojść do ładu niż jakbyś pokręcił słoneczkiem - to fakt.
Generalnie spodziewaj się zwiększonego dymienia - może odrobinę poprawi się dół kosztem sprzęgła - moc napewno nie podskoczy, bo dawki nie zwiększasz.

: czw kwie 29, 2010 09:19
autor: Balugass
t0mal, ale ogólnie zasada jest taka: dajesz gaz cisnienie doładowania sie zwieksza i wciska boostpina ktory steruje dawka wiec jak jest bardziej miekka sprezynka to szbciej dostaje wiecej paliwka :helm: mówie mam tak w innym samochodzie zrobione i jest znacznie lepiej jak znajde odpowiednia sprezynke to zaloze i napisze jak poszło :helm:

: czw kwie 29, 2010 12:00
autor: t0mal
Ale dawki w ten sposób nie zwiększasz :) - nie ma paliwa - nie ma mocy.

: czw kwie 29, 2010 15:12
autor: mr_jaru
Balugass pisze:
t0mal pisze:Zmniejszasz doładowanie ?
chyba zwieksz?? :chytry: w patrolu zmieniłem na bardziej miekka i bez zwiekszania dawki i cisnienia zrobił sie wyrazniej mocniejszy :helm:

[ Dodano: 28 Kwi 2010 21:35 ]
mr_jaru, dzieki bede szukac:) a mozna to kupic w sklepie czy na szrocie dostales??

[ Dodano: 28 Kwi 2010 21:38 ]
http://moto.allegro.pl/item1014274530_s ... 126_p.html miał ktos taką w rekach??
miałem wczeniej toledo i wymieniałem cały zamek w klapie wiec mi został zepsuty razem ze sprezyna.

: śr maja 05, 2010 23:36
autor: hardmen969
Mam pytanie do tych, którzy zwiększali ciśnienie za pomocą śruby z kontrą w k14. Wkręcenie tej śruby o 1/4 , 1/2 obrotu daje już jakieś większe ciśnienie? Można tą śrubę wykręcić całkiem, a potem wkręcić?

: śr maja 05, 2010 23:58
autor: punxbrygade
hardmen969 pisze:Mam pytanie do tych, którzy zwiększali ciśnienie za pomocą śruby z kontrą w k14. Wkręcenie tej śruby o 1/4 , 1/2 obrotu daje już jakieś większe ciśnienie? Można tą śrubę wykręcić całkiem, a potem wkręcić?
Raczej mało daje.... kup sobie zegar ciśnienia doładowania i dopiero kręć .. koszt min 60 zł..
Śrubę można wykręcić a później wkręcić . tylko uwazaj przy wkręcaniu - odkręć kontrę... bo śrubę urwiesz

: czw maja 06, 2010 00:55
autor: hardmen969
Ok. dzięki. Mam jeszcze jedno pytanie. Mam boost pina i jeszcze lekko zwiększyłem dawkę paliwa o jakieś 10% obrotu śruby nie zwiększając ciśnienia. Jak dodam gazu tak do 3 tyś. puszcza dymka, ale jak jadę około 90 i dam do spodu nie kopci(nie widzę dymu w lusterku). Mogę zostawić taką dawkę?
Apropo. Na zimnym silnik bez przyśpieszacza mam nie całe 750 obr., a jak się nagrzeje około 1050 obr. tak powinno być? Wydaje mi się, że powinien mieć jakieś 900-950

Pewnie ktoś napisze, że dopóki się nie nagrzeje jeździć na przyspieszaczu i zmniejszyć obroty. Tylko, że jest jedno "ALE". Przez noc zapowietrza mi się układ paliwowy (powietrze w przewodach). Auto odpala na dotyk, ale jak zaraz po odpaleniu nie wyłączę przyspieszacza to auto zgaśnie i ciężko je potem odpalić(długo trzeba kręcić).

: czw maja 06, 2010 07:29
autor: Ł-u-k-a-s-z
hardmen969 pisze:a jak się nagrzeje około 1050 obr. tak powinno być? Wydaje mi się, że powinien mieć jakieś 900-950
kolego jak podkreciłeś dawke to automatycznie obroty musisz je wyregulować, jak tylko puszcza dymka to wporządku,bo jak by kopcił to musisz ciśnienie podnies ale bez wskaznika to sie do tego nie zabieraj :chytry:

: czw maja 06, 2010 08:29
autor: Balugass
hardmen969, obroty zmniejsz sobie srubką która znajduje sie z tyłu na pompie :bigok: gdyby Ci sie zapowietrzał to bys go krecił rozrusznikiem i dopiero po jakims czasie by łapał a nie odrazu

: czw maja 06, 2010 12:02
autor: hardmen969
No właśnie, że za pierwszym razem odpali od razu. Ale jak go zaraz zgaszę i chce odpalić to muszę długo kręcić(w wężyku mam bąble,a w zwrocie pijane). A z tymi obrotami to jest dziwna sprawa. Dziś zrobiłem jakieś 40km i z włączonymi światłami miałem jakieś 920obr. Wjechałem do garażu, auto jeszcze chwilkę chodziło i obrotu skoczyło od razy na 1050., a potem dalej spadły.
Tą śrubą z tyły nie mam już regulacji, skończyła się skala. Trzeba by tego imbusa odkręcić i tą dźwignię przestawić o ile się nie mylę.
Może ta dźwignia się zacina i przez to są takie skoki obrotów?