Strona 68 z 92
: sob sie 29, 2009 20:37
autor: munior
mcgregor1988 pisze:jakie ciśnienie można bezpiecznie ustawić na turbawce kkk03
Bezpiecznie to pojęcie względne w tym wypadku ,jedni napiszą 1,2bara inni 1,5 bara .Według mnie 1-bar na pewno jest bezpieczne .
: sob sie 29, 2009 20:47
autor: arwam
mrozoo, no pięknie teraz jeszcze tylko pompa 11mm, jeszcze szczypta boostu, mocne sprzęgło i można atakować poziom 200PS 400Nm
i koniecznie większy IC
: sob sie 29, 2009 20:55
autor: andrew.zbyrko
mrozoo, ładne te kreski Ci wyszły, jakie max doładowanie?
: sob sie 29, 2009 22:12
autor: zaprzal
jakas slaba ta pompa jak na 10mm, jak mrozo ogarnie temat to bedzie wiecej
: ndz sie 30, 2009 00:36
autor: mrozoo
andrew.zbyrko pisze:mrozoo, ładne te kreski Ci wyszły, jakie max doładowanie?
1,4bar i jest bezdymu po osiagnieciu max boosta, czyli niedomiar paliwka. Jakos w poniedzialek, wtorek bede ogarnial pompke + FMIC. I uderzy sie znowu do mistrza na hamowanko
: ndz sie 30, 2009 07:11
autor: mcgregor1988
nie no panowie, wymiatacie po prostu:) Niech się chowają ci, co wolą benzynkę:) A i dzięki munior za info, tak właśnie ustawię ciśnienie. Tylko coś mi się wydaje, czytając ten wątek,że na tym się nie skończy:)
: ndz sie 30, 2009 14:14
autor: arwam
mcgregor1988 pisze:nie no panowie, wymiatacie po prostu:) Niech się chowają ci, co wolą benzynkę:) A i dzięki munior za info, tak właśnie ustawię ciśnienie. Tylko coś mi się wydaje, czytając ten wątek,że na tym się nie skończy:)
jak przejrzysz tematy nie których userów tego forum to jestem pewien że na tym się nie skończy
: ndz sie 30, 2009 18:29
autor: kkolekk
jutro bede miał pompe 11 turbo mam kkk24 jakie założyć większe tyle że nie chciałbym VNT cisnąc od dołu to można zajechać silnik turbodziura może być duża kwestia przyzwyczajenia
: ndz sie 30, 2009 19:29
autor: arwam
kkolekk, ja mam T3 odpowiednik K24, i jest już troszkę przy małe i przy ciśnieniu 1.8bara zaczyna przymulać powyżej 4500rpm
na codzień w zupełności wystarcza, następny krok jaki planuję to HOLSET HX30 lub HX35 z dwu-komorową muszlą gorącą i zastosować patent własnego pomysłu żeby szybciej wstawało.
mam znajomego który ma na stanie ponad 50szt turbin od ciężarówek różnej maści.
Ceny są po 550zł za sztukę nie zależnie od modelu.
: ndz sie 30, 2009 21:44
autor: kkolekk
jak możesz to wrzuć jakieś zdjęcie tej turbiny i o ile jest większa od kkk24 te turbiny od twojego kumpla sa sprawdzone bo swoją kkk24 kupiłem na szrocie puszcza olej ale idzie do 1,4 i to jej max
: ndz sie 30, 2009 23:58
autor: arwam
kkolekk,
gabarytowo jest taka sama.
Dużo oleju Ci puszcza?
: wt wrz 01, 2009 16:23
autor: vision
zaprzal pisze:jakas slaba ta pompa jak na 10mm, jak mrozo ogarnie temat to bedzie wiecej
załatw inną , a tą może zwrócić
: śr wrz 02, 2009 12:31
autor: kkolekk
oleju mi dużo puszcza słyszałem że można zrobić taki manewr połączyć kkk24 i aluminiową część od naprzykład kkk27 ponoć efekt byłby lebszy startowała by jak k24 a pompowała jak k27
: śr wrz 02, 2009 15:40
autor: arwam
kkolekk pisze:słyszałem że można zrobić taki manewr połączyć kkk24 i aluminiową część od naprzykład kkk27 ponoć efekt byłby lebszy startowała by jak k24 a pompowała jak k27
nie dokońca tak jest.
Wstawać będzie podobnie ale i tak będzie dośc mocna obciążać islink na wydechu.
lepiej już założyć jakieś większe VNT, albo poświęcić szybki wstawanie turbiny i założyć dużą lochę na WG.
będzie leniwa ale jak wstanie to będzie
MASAKRA