Strona 67 z 92

: sob sie 15, 2009 20:18
autor: arwam
damianwlkp pisze:sprawdze te moje t3 wydaje sie ze poprzedni wlasciciel sporo tam pokrecil i przez to cos z tym jest nie tak moze pompa jest rozregulowana
damianwlkp, jak nie będzie zamontowane MBC lub inny wynalazek który pozwala ingerować w ciśnienie doładowania to nie ma sensu zmieniać turba tylko dlatego że nie dmucha więcej niż 0,7bara.
Do tego trzeba zaingerować w moment otwarcia WG bo inaczej nic to Ci nie da ja mam T3 i nie zamieniłbym na T2 ani na K14.
ale żeby więcej dmuchało to u Ciebie trzeba najpierw zaślepić zawór na kolektorze ssącym i PODNIEŚĆ CIŚNIENIE DOŁADOWANIA.

przeczytaj tematy podwieszone ze zrozumieniem i uwagą podkręcanie dawki i podnoszenie ciśnienia doładowania to dwie odrębne sprawy choć ze sobą powiązane

: ndz sie 16, 2009 18:13
autor: Jędrzej90
Przeczytałem pierwsze 10 stron i reszty już mi się nie chciało :P. Dowiedziałem się od kumpla, że AAZ różni się korbowodami i pompą wtryskową od TDI, a co za tym idzie do zwykłego 1,9TD nie mogę poprostu załóżyć IC z TDI. Czy to prawda?

: ndz sie 16, 2009 18:41
autor: t0mal
Jędrzej90 pisze:a co za tym idzie do zwykłego 1,9TD nie mogę poprostu załóżyć IC z TDI
To jest nieprawda, chodz z tymi korbowodami to też nie jestem pewien

: ndz sie 16, 2009 21:29
autor: Jędrzej90
Czyli śmiało mogę IC ładować?

: ndz sie 16, 2009 21:58
autor: munior
Jędrzej90 pisze:AAZ różni się korbowodami
Mozliwe chociaż raczej mało prawdopodobne napewno inne ( słabsze)są w zwykłym dieslu
Jędrzej90 pisze:i pompą wtryskową od TDI
To się zgadza .Podstawowa różnica między TDI a TD to bezpośredni wtrysk w TDI i inny kształt góry tłoka .ic możesz śmiało zakładać bo to tylko chłodnica powietrza doładowania i to jakie korbowody i jaka pompa wtryskowa jest w TD a jaka w TDI niema tu żadnego znaczenia .Po samym założeniu ic przy nie modzonej dawce paliwa , jakiegoś zauważalnego wzrostu mocy raczej nie odczujesz(może w upały) bo rola ic polega na tym że schładza powietrze pompowane do silnika przez turbinę ,przez co w powietrzu jest więcej tlenu i mozna spalić więcej paliwa .Ale paliwem to już musisz sam podlać ...

: pn sie 17, 2009 00:37
autor: arwam
Jędrzej90 pisze:Przeczytałem pierwsze 10 stron i reszty już mi się nie chciało :P . Dowiedziałem się od kumpla, że AAZ różni się korbowodami i pompą wtryskową od TDI, a co za tym idzie do zwykłego 1,9TD nie mogę poprostu załóżyć IC z TDI. Czy to prawda?
no patrz Ja się dowiaduję że nie można założyć IC bo mi się silnik rozleci a tym czasem same pozytywy zauważam.
skutków negatywnych poza zmniejszoną ilościa miejsca w komorze silnika nie zauważyłem :wink:

: wt sie 18, 2009 18:09
autor: Jędrzej90
AAZ ma niby 75koni, czy jak dorzucę ten IC, to moc będzie taka jak normalnym TDI 90koni? Czy to taka tylko ściema :D?

: wt sie 18, 2009 18:14
autor: t0mal
Moc bedzie taka sama. Na samym powietrzu się nie jeździ :)

: wt sie 18, 2009 18:27
autor: Jędrzej90
Nie rozumiem drugiego zdania :D

: wt sie 18, 2009 20:23
autor: arwam
Nie rozumiem drugiego zdania :D
samo dołożenie IC nie da Ci nic jeśli nie masz dawki z lekkim dymkiem

: wt sie 18, 2009 21:03
autor: Jędrzej90
A z kolei dymek zniweluję podkrecając turbinę tak?

: wt sie 18, 2009 21:05
autor: munior
Jędrzej90 pisze:czy jak dorzucę ten IC, to moc będzie taka jak normalnym TDI 90koni?
Tłumaczą ci koledzy i ja już wcześniej pisałem :Zakładając ic do TD nie zrobisz z niego TDI tylko co najwyżej TDic bo te'' I ''na końcu skrótu TDI wcale nie oznacza INTERCULER tylko injection a dokładnie cały skrót Turbo Direct Injection . Te silniki różnią się zasadniczo wtryskiem paliwa ,w TDI wtrysk jest bezpośredni a TD do komory wstępnej.Stąd te różnice w mocy.Poczytaj sobie jak podnieść moc w TD http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... hlight=lda o ile jeszcze nie czytałeś ,ale po tym co piszesz to raczej nie czytałeś...

: sob sie 29, 2009 18:30
autor: mcgregor1988
jedno pytanie - może było o tym na forum, ale ja nie znalazłem - jakie ciśnienie można bezpiecznie ustawić na turbawce kkk03?? Wiem, że książkowo na garecie t2 i kkk14 w/g książki jest 0,6-0,83 bara. U mnie po zamontowaniu manometru ciśnienie dochodzi do 0,6bar.

: sob sie 29, 2009 20:02
autor: mrozoo
tyle da sie z AAZ'eta bez problemu wycisnac na 10mm :bigok: Z tym ze mimo vnt jak nagle wcisne gaz to robi sie zaslonka, ale pozniej jest juz prawie bezdymnie.

Obrazek