Strona 66 z 92

: wt mar 16, 2010 14:48
autor: munior
hardmen969 pisze:Odkręciłem stary płaski pin( nie miałem plastikowej podkładki)
:bajer: W 1,9 TD nie ma podkładki z tworzywa ,takie rzeczy to w 1,6 td.
hardmen969 pisze:Dziś rano okazało się, że mam pęknięty wąż od zbiorniczka płynu chłodniczego i spierdzielał płyn. Cały silnik jest od niego biały :evil: . Okazało się, że w tym zbiorniczku który mam na paliwo z odpowietrznika znalazło się oprócz 200ml paliwa 500ml tego płynu. Jak to możliwe?
Na pewno płyn nie dostał się tam przez pompę wtryskową.W układzie chłodzenia jest trochę ciśnienia więc jak ci ciekło to mogło sobie pryskać w róznych kierunkach.A śladowymi ilościami oleju na membranie pina się nie przejmuj ,lecą sobie pary z odmy i z turbo jak nie szczelne to się nazbierało przez parę lat.Takie sladowe ilości to nic

: wt mar 16, 2010 15:18
autor: lyroj
gdyby na membranie było "wiadro" oleju to byłby problem ,a tak jak pisał kolega munior,
wracając do wymiany oringu zajeło mi to może 2h łącznie z wymianą tulejki i pozostałych uszczelnień ,zawsze pare złoty oszczędności na robociznie!
powodzenia i pozdro.

: wt mar 16, 2010 17:02
autor: hardmen969
Wielkie dzięki za szybkie odpowiedzi. Wymieniłem wężyk na grubszy dałem opaski i nie mam mułów :grin: A jak pozbyć się tego białego osadu po płynie, bo mam cały silnik w takich białych plamkach?

: wt mar 16, 2010 18:56
autor: t0mal
Umyć silnik :bajer:

: śr mar 17, 2010 02:53
autor: hardmen969
Może być myjka ciśnieniowa? Nie zajdzie ta woda nigdzie? Te plamy nawet nie chcą schodzić jak trę mokrą szmatą :x

: śr mar 17, 2010 09:09
autor: Balugass
moze byc tylko nie wal strumieniem po alternatorze i instalacji a tak nic nie bedzie :bigok:

: śr mar 17, 2010 11:49
autor: Ł-u-k-a-s-z
hardmen969, a ja kupiłem taki płyn do mycia silników pryskasz a zachwile płukasz mi wszystko poschodziło-polecam :grin:

: śr mar 17, 2010 23:34
autor: hardmen969
Chyba kupie taki płyn :grin: Ale muły w przyśpieszaniu dalej są :evil: od 2500-3000 czasem przymula, nie zawsze. Jakieś porady?

: czw mar 18, 2010 11:21
autor: Ł-u-k-a-s-z
hardmen969, sprawdz czy nie masz powietrza w paliwie

: czw mar 18, 2010 11:52
autor: t0mal
hardmen969, turbo k14 przeładowuje, elektrozawór zamulony - to popularne problemy.

: czw mar 18, 2010 15:09
autor: abrams
hardmen969 pisze:Może być myjka ciśnieniowa? Nie zajdzie ta woda nigdzie? Te plamy nawet nie chcą schodzić jak trę mokrą szmatą :x
DIMER ... 15 minut potem karcher i heja :)

: pt mar 19, 2010 02:09
autor: hardmen969
t0mal pisze:hardmen969, turbo k14 przeładowuje, elektrozawór zamulony - to popularne problemy.
Jak temu przeciwdziałać?

Powietrze już usunąłem z układu.

: pt mar 19, 2010 07:58
autor: Ł-u-k-a-s-z
hardmen969, kolego mozesz miec gruche wg zapieczonego i przeładowane turbo, jakie masz turbo

: pt mar 19, 2010 23:46
autor: hardmen969
Jakie mam turbo nie wiem, muszę zobaczyć. Jeśli to w czymś pomoże to auto jest z 91r. z listopada, albo grudnia i turbo z zewnątrz jest dość sporych rozmiarów. Słychać je tylko na zimnym silniku, a ciepłym nie nie ma tego świstu.

Fotki turbo.
Numer z turbiny chyba taki :jezor:
0284296321

Obrazek
Obrazek
Obrazek
fotka
fotka2
fotka3