Regulacja LDA
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
arwam, dlatego nie kaze koledze na t2 wykrecac 1.5bar chociarz jest to mozliwe, t3 to inna sprawa
[ Dodano: 14 Mar 2010 07:31 ]
007yankes, zacznij ten temat czytac od poczadku
[ Dodano: 14 Mar 2010 07:31 ]
007yankes, zacznij ten temat czytac od poczadku
Ostatnio zmieniony ndz mar 14, 2010 08:32 przez Ł-u-k-a-s-z, łącznie zmieniany 1 raz.
- mateusz_kajtek
- Ma gadane
- Posty: 184
- Rejestracja: pn gru 01, 2008 18:07
- Lokalizacja: Opolskie NYsa
- Kontakt:
- Bartek_R
- Pasza dla Świń
- Posty: 395
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
- Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
- Kontakt:
ja jak wyciągałem pina to też nie chciał wyjść, ale teraz zauważyłem że jeśli wszystko było fabrycznie po składane to gdy obróci się pina tak aby ta kropka na tej metalowej podkładce (na membramie) zaznaczona strzałką na pierwszej str tematu była skierowana w stronę koła rozrządu, albo w stronę chłodnicy już dobrze nie pamiętam, ale któroś z tych dwóch w tedy jest pin ustawiony naj mniejszym wycięciem i łatwiej go wy dostać, u mnie wystarczyło go wcisnąć i puścić a sprężyna pod spodem wypchnęła go na tyle że bolec wyskoczył z wycięcia pina,
Ostatnio zmieniony ndz mar 14, 2010 12:33 przez Bartek_R, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
Ciekawe co powiecie o takim LDA
http://www.mondeoklubpolska.pl/modules. ... le&sid=168
właśnie wymieniam membrany w volvo 1,9TD pompa lucas
http://www.mondeoklubpolska.pl/modules. ... le&sid=168
właśnie wymieniam membrany w volvo 1,9TD pompa lucas
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
-
- Mały gagatek
- Posty: 138
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 02:43
- Lokalizacja: Rakszawa
Witam. Zaraz po zakupie golfika 1.9TD okazało się, że jest mułowaty. Właśnie na tym forum wpadłem na Boost Pina. Kupiłem taki na allegro. Odkręciłem grzybka i okazało się, że na membranie są nie wielkie ilości oleju( w wężyku też było widać nie wielkie ślady, bo mam przeźroczysty). Odkręciłem stary płaski pin( nie miałem plastikowej podkładki) i założyłem nowy największym wycięciem. Wszystko poskładałem i jazda. Efekt "miodzio" auto przyśpiesza jak szalone.
ALE!
Przed wymianą pina przez odpowietrznik pompy wywalało mi paliwo(przy około 2000rpm tak tryskało), więc założyłem wężyk, który idzie bo litrowej banieczki na 100km przejechane zbierało się około 100ml. Po wymianie pina jest 400ml.
Teraz moje pytania:
1. Czy te wycieki mogą być spowodowane brakiem tej podkładki?
2. Dlaczego po zmianie pina wycieki się zwiększyły?
3. Jak przyśpieszam czasem czuje jakby silnikowi brakowało paliwa(chwilowo słabiej przyśpiesza). Czy może to być spowodowane nie szczelnością wężyka od "turbodawki"? Zaznaczam, że po nagrzaniu silnika jest on bardzo miękki i nie mam opasek na końcach.
Jak mogę rozwiązać te problemy?
Z góry dzięki.
ALE!
Przed wymianą pina przez odpowietrznik pompy wywalało mi paliwo(przy około 2000rpm tak tryskało), więc założyłem wężyk, który idzie bo litrowej banieczki na 100km przejechane zbierało się około 100ml. Po wymianie pina jest 400ml.
Teraz moje pytania:
1. Czy te wycieki mogą być spowodowane brakiem tej podkładki?
2. Dlaczego po zmianie pina wycieki się zwiększyły?
3. Jak przyśpieszam czasem czuje jakby silnikowi brakowało paliwa(chwilowo słabiej przyśpiesza). Czy może to być spowodowane nie szczelnością wężyka od "turbodawki"? Zaznaczam, że po nagrzaniu silnika jest on bardzo miękki i nie mam opasek na końcach.
Jak mogę rozwiązać te problemy?
Z góry dzięki.
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
hardmen969, ucieka ci paliwko bo pompa nieszczelna trzeba uszczelnic,i napewno to nie wina podkładki ja mam bez i nic nie cieknie ta podkładka odpowiada tylko za skok pina,tak moze byc wina werzyka i nie brak paliwa tylko cisnienie przepuszcz i maleje stad wydaje sie ze nie jedzie, mi przepuszczała swieca zarowa wyprzedzałem 1.2 bara a ty nagle 0.8 przymulał dokreciłem i wporzasiu
Witamhardmen969 pisze:Witam. Zaraz po zakupie golfika 1.9TD okazało się, że jest mułowaty. Właśnie na tym forum wpadłem na Boost Pina. Kupiłem taki na allegro. Odkręciłem grzybka i okazało się, że na membranie są nie wielkie ilości oleju( w wężyku też było widać nie wielkie ślady, bo mam przeźroczysty). Odkręciłem stary płaski pin( nie miałem plastikowej podkładki) i założyłem nowy największym wycięciem. Wszystko poskładałem i jazda. Efekt "miodzio" auto przyśpiesza jak szalone.
ALE!
Przed wymianą pina przez odpowietrznik pompy wywalało mi paliwo(przy około 2000rpm tak tryskało), więc założyłem wężyk, który idzie bo litrowej banieczki na 100km przejechane zbierało się około 100ml. Po wymianie pina jest 400ml.
Teraz moje pytania:
1. Czy te wycieki mogą być spowodowane brakiem tej podkładki?
2. Dlaczego po zmianie pina wycieki się zwiększyły?
3. Jak przyśpieszam czasem czuje jakby silnikowi brakowało paliwa(chwilowo słabiej przyśpiesza). Czy może to być spowodowane nie szczelnością wężyka od "turbodawki"? Zaznaczam, że po nagrzaniu silnika jest on bardzo miękki i nie mam opasek na końcach.
Jak mogę rozwiązać te problemy?
Z góry dzięki.
za twój problem z wyciekiem paliwa z pompy odpowiedzialny jest mały oring na rysiku
który zwiększył swój skok po wymianie "pina"
jeżeli masz trochę smykałki do mechaniki to powinieneś sobie poradzić z tym sam
pare kluczy koniecznie imbusy wybijak mały młoteczek i wio!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=72232
jak prześledzisz ten temat to znajdziesz poradę jak to dokładnie zrobić a i przy okazji twoja wiedza na temat AAZ silnie się poszerzy
Pozdro!
-
- Mały gagatek
- Posty: 138
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 02:43
- Lokalizacja: Rakszawa
Dzięki wielkie. Tak też myślałem, że to ten oring było już na forum o tym. A co z tym wężykiem?
Apropo. Dziś rano okazało się, że mam pęknięty wąż od zbiorniczka płynu chłodniczego i spierdzielał płyn. Cały silnik jest od niego biały . Okazało się, że w tym zbiorniczku który mam na paliwo z odpowietrznika znalazło się oprócz 200ml paliwa 500ml tego płynu. Jak to możliwe?
Z tym płynem to wydaje mi się, że spływał po tym węzu do zbiorniczka bo sikało wprost na niego.
Apropo. Dziś rano okazało się, że mam pęknięty wąż od zbiorniczka płynu chłodniczego i spierdzielał płyn. Cały silnik jest od niego biały . Okazało się, że w tym zbiorniczku który mam na paliwo z odpowietrznika znalazło się oprócz 200ml paliwa 500ml tego płynu. Jak to możliwe?
Z tym płynem to wydaje mi się, że spływał po tym węzu do zbiorniczka bo sikało wprost na niego.
Ostatnio zmieniony wt mar 16, 2010 14:40 przez hardmen969, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości