Strona 7 z 92
: wt lut 06, 2007 00:34
autor: Rynkov
Darass, moze takie cos potrzebujesz
http://www.allegro.pl/item162744171_vw_ ... zarka.html
: wt lut 06, 2007 00:37
autor: Darass
a wiesz ze to jedno i to samo?
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
sory, chodziło mi o dawke paliwa
Rynkov pisze:Darass,Ile juz klocków zrobiłeś na tym pinie?Ja robie rocznie z 50tys wiec auto musi byc sprawne non stop.A i jeszcze jedno jak pali na mrozie teraz?
włożyłem go kilka dni temu, wiec nie moge nic powiedziec o bezawaryjności, ale mi sie wydaje ze pin nie ma na nią spejalnie wpływu.
P.S a jezeli chodzi o odpalanie, to tu jestem pewny ze pin nic do tego nie ma, jezeli teraz Ci ok pali, to po zmianie pina bedzie tak samo
[ Dodano: Pon Lut 05, 2007 23:39 ]
na razie dmucha K14, ale takie cus moze w przyszłości...
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
: wt lut 06, 2007 00:43
autor: pavello
: wt lut 06, 2007 00:50
autor: Darass
po kliknieciu na link takie cos mi sie pokazuje. moze jest ok, ale ja nie widze tam foty
![Obrazek](http://img411.imageshack.us/img411/2936/zrzutfh4.th.jpg)
: wt lut 06, 2007 00:55
autor: pavello
to czemu ja widze?
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
: wt lut 06, 2007 00:59
autor: Darass
pavello pisze:to czemu ja widze?
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
nie wiem, no ale trudno
ale z tej innej foty wykumałem że ta śruba jest od strony bolu silnika tak? dobrze zauważyłem? i podejżewam ze jak ją wkręce to dawke zwiększam, a jak wykręcam to dawke zmniejszam tak?
: wt lut 06, 2007 10:59
autor: Rynkov
Darass, Nie jestes sam u mnie tez nie dziala
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
: wt lut 06, 2007 11:37
autor: pavello
ale z tej innej foty wykumałem że ta śruba jest od strony bolu silnika tak? dobrze zauważyłem? i podejżewam ze jak ją wkręce to dawke zwiększam, a jak wykręcam to dawke zmniejszam tak?
dokladnie tak
: wt lut 06, 2007 12:02
autor: zaprzal
czerwona strzalka to dawka paliwa, klucz 13 kontra i wkrecajac srubokretem zwiekszasz dawke
zielona strzalka sruba dokladne ustawienie obrotow, zmniejszasz obroty wykrecajac, jezeli juz nie ma regulacji to wtedy sruba z niebieska strzalka
niebieska strzalka - obroty na biegu jalowym z wcisnietym przyspieszaczem
zolta strzalka - obroty na biegu jalowym z wyciagnietym przyspieszaczem
![Obrazek](http://img159.imageshack.us/img159/5849/pompanv8.jpg)
: wt lut 06, 2007 13:08
autor: Darass
i jak zwykle Zaprzal dał rade
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
dzieki
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: wt lut 06, 2007 18:34
autor: LUPO250
CO SADZICIE O TURBINIE KKK-K27 MOZNA JA WYKORZYSTAC W AAZ?
[ Dodano: 06 Lut 2007 17:39 ]
Jaki najlepiej zamontowac ic i od jakiego auta pasuje
: śr lut 07, 2007 00:39
autor: Radexxx
Witam wszystkich!
Małe pytanko, próbuje rozgryść model mojej turbosprężarki i nie potrafie... może ktoś podać modele turbosprężarek jakie były w Golfach z silnikiem AAZ. Nigdzie mi nie pisze że jest to model KKK tyle wiem. Jest bardzo podobna (albo nawet identyczna) do tej na zdjęciu.
![Obrazek](http://images20.fotosik.pl/8/dcdbaa66a95b4d61m.jpg)
: śr lut 07, 2007 00:54
autor: zaprzal
Radexxx, byly k14 oraz garrett t2 w starszych i k03 w nowszych
: śr lut 07, 2007 01:03
autor: Radexxx
Jestem na 90% pewny, że to ten garrett t2 ponieważ model KKK mają symbole i na blaszce i na samej turbosprężarce a ja takich nie mam, a i pamiętam, że miałem jakąś nazwe na turbosprężarce która kończyła się na
tt. Troche kiepsko będzie z podkręceniem tego turbo, dojście mam fatalne, a żeby skręcić samo cięgno to musze taką małą zawleczkę zdjać i potem dopiero skracać cięgno... normalnie kosmos.
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)