Strona 7 z 92

: wt lut 06, 2007 00:34
autor: Rynkov
Darass, moze takie cos potrzebujesz :D
http://www.allegro.pl/item162744171_vw_ ... zarka.html

: wt lut 06, 2007 00:37
autor: Darass
a wiesz ze to jedno i to samo? ;)
sory, chodziło mi o dawke paliwa :oops:

Rynkov pisze:Darass,Ile juz klocków zrobiłeś na tym pinie?Ja robie rocznie z 50tys wiec auto musi byc sprawne non stop.A i jeszcze jedno jak pali na mrozie teraz?
włożyłem go kilka dni temu, wiec nie moge nic powiedziec o bezawaryjności, ale mi sie wydaje ze pin nie ma na nią spejalnie wpływu.

P.S a jezeli chodzi o odpalanie, to tu jestem pewny ze pin nic do tego nie ma, jezeli teraz Ci ok pali, to po zmianie pina bedzie tak samo

[ Dodano: Pon Lut 05, 2007 23:39 ]
Rynkov pisze:Darass, moze takie cos potrzebujesz :D
http://www.allegro.pl/item162744171_vw_ ... zarka.html
na razie dmucha K14, ale takie cus moze w przyszłości... ;)

: wt lut 06, 2007 00:43
autor: pavello
Darass pisze:tego drugiego linka nie kumam, nie pokazuje mi sie schemat tylko strona do zalogowania :roll:
jak moze ci wyskakiwac strona logowania skoro to link do fotki :blush: :blush: :blush:

[ Dodano: 05 Lut 2007 23:45 ]
Obrazek

: wt lut 06, 2007 00:50
autor: Darass
pavello pisze:
Darass pisze:tego drugiego linka nie kumam, nie pokazuje mi sie schemat tylko strona do zalogowania :roll:
jak moze ci wyskakiwac strona logowania skoro to link do fotki :blush: :blush: :blush:

[ Dodano: 05 Lut 2007 23:45 ]
Obrazek
po kliknieciu na link takie cos mi sie pokazuje. moze jest ok, ale ja nie widze tam foty :roll:

Obrazek

: wt lut 06, 2007 00:55
autor: pavello
to czemu ja widze? :bajer:

: wt lut 06, 2007 00:59
autor: Darass
pavello pisze:to czemu ja widze? :bajer:
nie wiem, no ale trudno ;)


ale z tej innej foty wykumałem że ta śruba jest od strony bolu silnika tak? dobrze zauważyłem? i podejżewam ze jak ją wkręce to dawke zwiększam, a jak wykręcam to dawke zmniejszam tak?

: wt lut 06, 2007 10:59
autor: Rynkov
Darass, Nie jestes sam u mnie tez nie dziala :P

: wt lut 06, 2007 11:37
autor: pavello
ale z tej innej foty wykumałem że ta śruba jest od strony bolu silnika tak? dobrze zauważyłem? i podejżewam ze jak ją wkręce to dawke zwiększam, a jak wykręcam to dawke zmniejszam tak?
dokladnie tak

: wt lut 06, 2007 12:02
autor: zaprzal
czerwona strzalka to dawka paliwa, klucz 13 kontra i wkrecajac srubokretem zwiekszasz dawke

zielona strzalka sruba dokladne ustawienie obrotow, zmniejszasz obroty wykrecajac, jezeli juz nie ma regulacji to wtedy sruba z niebieska strzalka

niebieska strzalka - obroty na biegu jalowym z wcisnietym przyspieszaczem

zolta strzalka - obroty na biegu jalowym z wyciagnietym przyspieszaczem

Obrazek

: wt lut 06, 2007 13:08
autor: Darass
i jak zwykle Zaprzal dał rade ;) dzieki :)

: wt lut 06, 2007 18:34
autor: LUPO250
CO SADZICIE O TURBINIE KKK-K27 MOZNA JA WYKORZYSTAC W AAZ?

[ Dodano: 06 Lut 2007 17:39 ]
Jaki najlepiej zamontowac ic i od jakiego auta pasuje

: śr lut 07, 2007 00:39
autor: Radexxx
Witam wszystkich!

Małe pytanko, próbuje rozgryść model mojej turbosprężarki i nie potrafie... może ktoś podać modele turbosprężarek jakie były w Golfach z silnikiem AAZ. Nigdzie mi nie pisze że jest to model KKK tyle wiem. Jest bardzo podobna (albo nawet identyczna) do tej na zdjęciu.

Obrazek

: śr lut 07, 2007 00:54
autor: zaprzal
Radexxx, byly k14 oraz garrett t2 w starszych i k03 w nowszych

: śr lut 07, 2007 01:03
autor: Radexxx
Jestem na 90% pewny, że to ten garrett t2 ponieważ model KKK mają symbole i na blaszce i na samej turbosprężarce a ja takich nie mam, a i pamiętam, że miałem jakąś nazwe na turbosprężarce która kończyła się na tt. Troche kiepsko będzie z podkręceniem tego turbo, dojście mam fatalne, a żeby skręcić samo cięgno to musze taką małą zawleczkę zdjać i potem dopiero skracać cięgno... normalnie kosmos. :grin: