Strona 7 z 21

: czw sty 25, 2007 12:36
autor: vw_vandal
zaprzal, pisałem do Trochima ale nic konkretnego bo niema części do tych modów, może bym wkleił schemat pompy od TDi i byś zaznaczył co potrzeba aja bym zobaczył ile to kosztuje w hurtowniach i dalej walczył bym z Trochimem, bo widać że zna się na tym !!

: czw sty 25, 2007 12:46
autor: euglen
vw_vandal, z nowymi częściami to będzie drogo, najlepiej sprawdzone (sprawne) używki... Trochim nie ma bo ja ostatnio od niego kupiłem :okej:

: czw sty 25, 2007 13:25
autor: zaprzal
vw_vandal, teraz nie ma, ale pomecz go troche to moze bedzie mogl cos zalatwic ;) Co do nowek to tak jak Euglen napisal, bedzie drogo i nie wiadomo jak z jakoscia. Najlepiej wyjac z oryginalu. Rozmawiaj na ten temat z Trochimem, on ci doradzi gdzie i czego szukac, a pompy ma obcykane w jednym paluszku to fakt :) Dobrze, ze sam tam nie wkladalem lapek bo by nic z tego nie wyszlo

: czw sty 25, 2007 13:47
autor: euglen
zaprzal, trochę cierpliwości i dałbyś radę-moja pompa w końcu złożona, ale brak czasu na założenie...

: czw sty 25, 2007 13:58
autor: zaprzal
euglen pisze:zaprzal, trochę cierpliwości i dałbyś radę-moja pompa w końcu złożona, ale brak czasu na założenie...
tak sie tylko wydaje, ale Trochim ma jeszcze dostep do stolu do sprawdzania pomp, i zna niektore szczegoly o ktorych Ty czy ja nie mamy pojecia. Osobiscie wolalem to dac dla kogos kto sie naprawde zna i nie zaluje

: śr sty 09, 2008 18:58
autor: Tomallus
Nie chcę zakładać nowego tematu, więc piszę tutaj. Nie wiecie czy jest jakaś możliwość na przerobienie governora (ew. inna przeróbka pompy), żeby nie ograniczał dawki powyżej 3000-4000obr, a nie pozwalał na wkręcanie silnika powyżej 5200obr?

Sprawa nie dotyczy 1.6 i nie VW, a Citroena Xantii 1,9TD gdzie jest bardzo podobna pompa. Właściciel jest maniakiem diesli i trochę już pod maską namotał :helm: . Jednak po przejażdżce Jettą i stwierdzeniu, że brakuje mi skali na obrotku :grin: uznał, że musi u siebie coś z tym zamulaniem zrobić.

: ndz lut 03, 2008 22:35
autor: jgbass
Ktoś robił tą modyfikacje w JP?

Wiecie, tonący brzytwy się chwyta. :)

: ndz lut 03, 2008 22:55
autor: Krzylu
zasada pewnie jest podobna do tej z pompa od td tylko zalezy ile sprezynek jest

: ndz lut 03, 2008 23:32
autor: adam16v
Tylko że o ile się nie mylę to JP to diesel wolnossący, czyli wraz ze wzrostem obrotów wzrastają opory ssania powietrza do silnika, czyli jak zrobisz govermoda to na wyższych obrotach może dostawać dużo paliwa a niedostatecznie dużo powietrza. W skrócie może ci dymić na wyższych obrotach...

: pn lut 04, 2008 00:13
autor: Lukas-182
Tylko że o ile się nie mylę to JP to diesel wolnossący, czyli wraz ze wzrostem obrotów wzrastają opory ssania powietrza do silnika, czyli jak zrobisz govermoda to na wyższych obrotach może dostawać dużo paliwa a niedostatecznie dużo powietrza. W skrócie może ci dymić na wyższych obrotach...
Masz rację...

W JPku nawet bym nie próbował tego robić, nie ma sensu, podstawa to turbosprężarka :)
Jedyne co możesz zrobić to zwiększyć dawkę paliwa, ale nie dużo, bo zacznie kopcić :chytry:

Co do opisywanego moda, to także się przymierzam ale najpierw zamontuję obrotek, bo już parę razy przeciągnąłem silniczek, zwłaszcza na 3 biegu podczas wyprzedzania.

zaprzal, jakie masz turbo?? K24 czy T3 ??

: pn lut 04, 2008 00:19
autor: To_mas
Lukas-182 pisze:W JPku nawet bym nie próbował tego robić, nie ma sensu, podstawa to turbosprężarka :)
dlaczego ?? moze sie myle ale chyba gdzieś na vwdiesel.net czytałem ze robili i jest git :)
Lukas-182 pisze:zaprzal, jakie masz turbo?? K24
k24 miał swego czasu ale kto wie czy On tam czegoś znowu nie wymyślił :P

[ Dodano: Nie Lut 03, 2008 23:21 ]
Lukas-182 pisze:Co do opisywanego moda, to także się przymierzam ale najpierw zamontuję obrotek, bo już parę razy przeciągnąłem silniczek, zwłaszcza na 3 biegu podczas wyprzedzania.
eee tam jak jest rozgrzany dobrze to nic mu nie będzie ... mi sie częściej niz czasem zdarza...np dziś Toyota Hilux chciał mnie wyprzedzić ...3 i prawie do 5 tyś kolega zaczął odpadać :P

: pn lut 04, 2008 00:27
autor: Lukas-182
To_mas pisze:eee tam jak jest rozgrzany dobrze to nic mu nie będzie ... mi sie częściej niz czasem zdarza...np dziś Toyota Hilux chciał mnie wyprzedzić ...3 i prawie do 5 tyś kolega zaczął odpadać :P
ale ten jednolity dźwięk silniki przy takich obrotach, aż mi szkoda autka :)

: pn lut 04, 2008 00:35
autor: zaprzal
Lukas-182 pisze:zaprzal, jakie masz turbo?? K24 czy T3 ?
nedzna k24 ;)
To_mas pisze:ale kto wie czy On tam czegoś znowu nie wymyślił :P
wymyslil, wymyslil :bajer: tylko $$$ wiec na mysleniu sie konczy

: pn lut 04, 2008 00:39
autor: Lukas-182
zaprzal pisze:nedzna k24 ;)
czemu nędzna?? Duża i dużo pompuje, chyba nawet lepiej niż moja T3. A jak zmniejszyłeś laga ?? tylko wydech, czy coś jeszcze??