gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: LeadPCT-V.A.G » ndz paź 09, 2011 13:01

ściągnij to cięgno z ośki , i przekręć śrubokrętem w lewo nie dużo ;) i kręć aż odpali , obroty powinny być wyższe więc sobie wyregulujesz tą ośką tak jak powinno być i złożysz wtedy resztę do kupy.

ja miałem to samo jeszcze przy 1.6 i tak właśnie robiłem
jeśli w środku wszystko poskładałeś to autko musi odpalić
najlepiej do takich akcji mieć ręczną pompkę do odpowietrzania układu



Wojtek010
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 21:14
Lokalizacja: Sierakowice

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: Wojtek010 » ndz paź 09, 2011 17:36

dzięki spróbuję i dam znać jak poszło. A wiesz może jak miałeś ustawione tę ośkę względem tych kresek? Czy ma to być mniej więcej tak że wcięcie na ośce ma być gdzieś pomiędzy tymi kreskami?


Golf mk2 syncro viewtopic.php?f=87&t=534594

Obrazek Obrazek

Zapraszam do oglądania i komentowania :bigok:

Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: LeadPCT-V.A.G » ndz paź 09, 2011 18:20

musiałbym spojżeć jak mam to ustawione , tyle że golfa nie mam u siebie pod blokiem bo się jeszcze robi ;D

w necie jest masa zdjęć pomp popatrz mniej więcej jak mają ustawione.




Obrazek



Wojtek010
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 21:14
Lokalizacja: Sierakowice

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: Wojtek010 » ndz paź 09, 2011 18:33

aha dzięki. Udało mi się odpalić auto ale nie schodzi z obrotów co może być nie tak?


Golf mk2 syncro viewtopic.php?f=87&t=534594

Obrazek Obrazek

Zapraszam do oglądania i komentowania :bigok:

Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: LeadPCT-V.A.G » ndz paź 09, 2011 18:52

np źle wykonany gov mod , za duża ilość podkładek , przestawiona dawka paliwa

na ilu obrotach przestaje schodzić niżej ??
i jak odpalasz to od razu rosną obroty czy są normalne i dopiero po dodaniu gazu nie schodzą



Wojtek010
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 21:14
Lokalizacja: Sierakowice

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: Wojtek010 » ndz paź 09, 2011 23:02

miałem źle ustawione to cięgno teraz idzie ustawić już obroty na normalnym poziomie tzn nie ustawiłem jeszcze odpowiednich ale wiem że idzie. Czy to normalne że lekkie dodanie gazu powoduje natychmiastowe podwyższenie obrotów? Jak ustawia się dawkę paliwa aby była odpowiednia (na co zwrócić uwagę) bo wydaje mi się że tu leży teraz przyczyna. Mam problemy z odpalaniem i chyba przez to że się zapowietrza bo w powrocie cały czas widać bąbelki powietrza tylko nie wiem gdzie to powietrze może zaciągać, może jakiś wężyk. Czy problemy z odpalaniem mogą być spowodowane zbyt małą/dużą dawką paliwa??


Golf mk2 syncro viewtopic.php?f=87&t=534594

Obrazek Obrazek

Zapraszam do oglądania i komentowania :bigok:

Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: LeadPCT-V.A.G » pn paź 10, 2011 07:14

tak mogą być spowodowane zbyt małą lub dużą dawką paliwa , dawka ustaw tak że przy max doładowaniu turbo nie było dymu za Tobą
jeśli masz problemy z obrotami dorzuć bądź odejmij podkładkę

jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi ;)



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: Michał_1977 » pn paź 10, 2011 09:18

Wojtek010 pisze:Czy problemy z odpalaniem mogą być spowodowane zbyt małą/dużą dawką paliwa??
Raczej nie.
Trzeb azlikwidować nieszczelność,żeby nie było powietrza w paliwie i ewentualnie ustawić kąt wtrysku.
Wojtek010 pisze:lekkie dodanie gazu powoduje natychmiastowe podwyższenie obrotów
Trzeba jeszcze wyregulować wydatek resztkowy.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100796" onclick="window.open(this.href);return false;
Sruba od wydatku,to ta na której opiera się dźwignia gazu w stanie spoczynku (od strony wtryskiwaczy).


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Wojtek010
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 21:14
Lokalizacja: Sierakowice

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: Wojtek010 » pn paź 10, 2011 10:39

Regulacja kąta wtrysku jest konieczna w przypadku gdy nie zdejmowałem pompy z silnika a przed gov modem odpalał normalnie? A tą śrubą od wydatku resztkowego ustawiłem odpowiednie obroty ale wydaje mi się że silnik dziko reaguje na dodanie gazu tzn szybko się wkręca chyba że o to chodzi w gov modzie. Na razie mam problem tylko z odpalaniem bo muszę kręcić jakieś 10 do 20 sekund żeby zapalił i widzę bąble powietrza w rurce od powrotu.


Golf mk2 syncro viewtopic.php?f=87&t=534594

Obrazek Obrazek

Zapraszam do oglądania i komentowania :bigok:

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: Michał_1977 » pn paź 10, 2011 10:59

Wojtek010 pisze:Regulacja kąta wtrysku jest konieczna w przypadku gdy nie zdejmowałem pompy z silnika a przed gov modem odpalał normalnie?
Jeśli nie zdejmowałeś pompy i nie ruszałeś nią,to nie jest konieczna.
Wojtek010 pisze:szybko się wkręca chyba że o to chodzi w gov modzie
Tak,bo sprężynki są usztywnione podkładkami.Podczas jazdy nie szarpie,nie wkręca się samoczynnie na obroty?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Wojtek010
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 21:14
Lokalizacja: Sierakowice

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: Wojtek010 » pn paź 10, 2011 14:56

Podczas jazdy nie szarpie,nie wkręca się samoczynnie na obroty?
Nie nic z tych rzeczy. Wymieniłem węże na przezroczyste i widzę że powietrze cofa się nawet od strony wlotu paliwa i pewnie pompa gdzieś zaciąga. Nie mam już siły wszystkie węże wymienione i nic nie pomogło, chyba oddam pompę do pompiarza.


Golf mk2 syncro viewtopic.php?f=87&t=534594

Obrazek Obrazek

Zapraszam do oglądania i komentowania :bigok:

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: Michał_1977 » pn paź 10, 2011 15:01

Wojtek010 pisze:Wymieniłem węże na przezroczyste
I tutaj zapewne tkwi przyczyna,bo żebyś miał nie wiem jakie opaski zaciskowe,to nigdy nie ściśniesz tak,żeby te wężyki na łączeniach nie puściły powietrza.
Zmień na gumowe i problem zniknie.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Wojtek010
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 21:14
Lokalizacja: Sierakowice

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: Wojtek010 » pn paź 10, 2011 15:39

Miałem gumowe czarne i się zapowietrzał. Teraz Wstawiłem przeźroczyste też gumowe żeby widzieć gdzie idą bąble. Może przy skręcaniu pompy uszkodziłem tę uszczelkę nie wiem. Teraz i tak zdecydowałem o oddaniu pompy do speca.


Golf mk2 syncro viewtopic.php?f=87&t=534594

Obrazek Obrazek

Zapraszam do oglądania i komentowania :bigok:

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: Michał_1977 » pn paź 10, 2011 16:06

Wojtek010 pisze:Teraz i tak zdecydowałem o oddaniu pompy do speca.
Tylko nie wiem to kiego diabła.
Piszesz,że dobrze jedzie,ale słabo odpala.Pisze też,że jest powietrze w przewodach.
Teraz ja się pytam-niby jakim cudem ma dobrze palić,skoro zapowietrzony?
Gdyby pompa miała nieszczelność,to byłoby widać wycieki,bo w niej jest ciśnienie.
Zmień te węże,bo to samo zło.Miałem takie i wywaliłem po 3 dniach.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości