Strona 58 z 92

: ndz lis 29, 2009 01:51
autor: arwam
t0mal,

top jeśli miałeś pełny bak i przy dwukrotnym dojściu do red line zeżarł Ci całe paliwo to chylę czoła przed wydajnością twojej pompy

: ndz lis 29, 2009 01:53
autor: t0mal
Jedyne czerwone pole jakie do niedawna osiągał mój golf to się nazywa rezerwa :rotfl:

Sory za wprowadzenie w błąd.

: ndz lis 29, 2009 02:05
autor: kret077744
dzisiaj patrzyłem na LDA w pasku B3 1.9TD bo chciałem boost pina włożyć z JR-a na próbe a tam pusto :crazy: jedynie jest jakiś włącznik przy cięgnie gazu, przesunąłem żeby sie szybciej załączył od razu po naciśnieciu pedału gazu. Pewnie trza by było całą góre przełożyć.

: ndz lis 29, 2009 02:06
autor: arwam
kret077744 pisze:Pewnie trza by było całą góre przełożyć.
tak ale nie tylko.

: ndz lis 29, 2009 02:20
autor: kret077744
to szkoda zabawy ;) ja tym nie jeżdze, jra robie a tam problemu z tym już nie ma ;P już nawet spiłowałem troche podkladke przy okazji ;) tylko mam mały problem bo po zdjęciu głowicy na dwóch cylindrach jest troche rdzy :/ silnik leżał prawie 2 lata. Dwa ok, dwa jest rdza od połowy wzwyż, tak że okręcić nie idzie. nie chce na chama żeby nie porysować pierścieni. chyba papierkiem 2000 spróbuje... narazie sobie śpi z odrdzewiaczem :bigok: z tego co widze ze sprzedaży boost pinów grom ludzi sie już ucieszył xD

: ndz lis 29, 2009 13:21
autor: KrystO
arwam pisze::panna: najszybszy sposób na ugotowanie silnika.
Podobno masz M-Tdi,zdarzyło ci się choć raz wyjść poza 90*C ?
Ja jeżdżę tym od roku i ani razu wskazówka za połowę nie wyszła :blush: .
arwam pisze:pin im agresywniejszy tym lepszy.
Idąc tym tokiem rozumowania to jeśli usuniesz pina,będziesz miał mocy ile"fabryka dała".
Pin ogranicza dawkę,a nie zwiększa!
t0mal pisze:Eetam, nic mu będzie, jest na pompie 9 i w m-tdi.
Głowiczka 10mm.+fala z TDi i nic mu nie jest.
arwam pisze:ale spalanie przy nie zbyt rozgarniętym kierowniku niskie raczej nie będzie chociaż przy M-TDI może nie będzie tak bolało jakby to miejsce miało przy TD.
ja na swoim 1Z'cie nie przekroczyłem jeszcze 6,5l/100km
Czy jestem rozgarnięty czy nie...nie badałem się w tym kierunku :kac: ale więcej niz 5,7L/100 nim nie spaliłem :chytry:

: ndz lis 29, 2009 13:40
autor: arwam
KrystO pisze:Pin ogranicza dawkę,a nie zwiększa!
i w ten sposób chroni silnik przed przegrzaniem i przytarciem tłoków jeśli masz za małe ciśnienie doładowania.
KrystO pisze:Czy jestem rozgarnięty czy nie...nie badałem się w tym kierunku :kac: ale więcej niz 5,7L/100 nim nie spaliłem :chytry:
no to mi zdarzyło się dobić tylko do 6,5l/100km w mieście przy dośc agresywnej jeździe ale nie ciągłe deptanie do spodu.

KrystO pisze:Podobno masz M-Tdi,zdarzyło ci się choć raz wyjść poza 90*C ?
Ja jeżdżę tym od roku i ani razu wskazówka za połowę nie wyszła :blush: .
zdarzyło mi się mam tylko 11mm pompę z silnika ALH w automacie

: ndz lis 29, 2009 14:35
autor: KrystO
arwam pisze:KrystO napisał/a:
Pin ogranicza dawkę,a nie zwiększa!


i w ten sposób chroni silnik przed przegrzaniem i przytarciem tłoków jeśli masz za małe ciśnienie doładowania.
Chroni ale przed zadymieniem na niskim ciśnieniu doładowania.
Po wciśnięciu gazu w podłogę,pompa daje na max swoich możliwości(oczywiście bez pina)+brak powietrza=kupa dymu.
A gdy tylko turbina wstanie to silnik rwie jak głupi!!!
Ale nie każdy jeździ ciągle z gazem w podłodze jak sam napisałeś.

[ Dodano: 29 Lis 2009 13:37 ]
arwam pisze:zdarzyło mi się mam tylko 11mm pompę z silnika ALH w automacie
No tak...taką pompą to nie jeden silnik można zagotować!!!

[ Dodano: 29 Lis 2009 13:38 ]
arwam pisze:przy nie zbyt rozgarniętym kierowniku
Oczywiscie :grin:

: ndz lis 29, 2009 15:41
autor: arwam
KrystO pisze:Po wciśnięciu gazu w podłogę,pompa daje na max swoich możliwości(oczywiście bez pina)+brak powietrza=kupa dymu.
i równie duża temp spalin

Re: TD - regulacja LDA

: pn lis 30, 2009 09:35
autor: xxxMODZELxxx
Ja wstawilem bost pina tylko ze: dalem dla meszanika bo cos tam robil to zeby sie z tym nie bawic to dalem mu no i... wkrecil jak mu wpadlo pod reke, nic tam nie zaznaczal, pogazowal troszke i stwierdzil "wszystko oki". Podziekowalem i zmienilem mechaniczka i musze ustawic inaczej ale juz w nowej pompie ktora juz idzie:)

[ Dodano: 30 Lis 2009 08:39 ]
Ja wstawilem bost pina tylko ze: dalem dla meszanika bo cos tam robil to zeby sie z tym nie bawic to dalem mu no i... wkrecil jak mu wpadlo pod reke, nic tam nie zaznaczal, pogazowal troszke i stwierdzil "wszystko oki". Podziekowalem i zmienilem mechaniczka i musze ustawic inaczej ale juz w nowej pompie ktora juz idzie:)

: pn lis 30, 2009 10:40
autor: arwam
xxxMODZELxxx pisze:i musze ustawic inaczej ale juz w nowej pompie ktora juz idzie:)
będzie wieksza np 10mm czy z tą się coś dzieje i dlatego zmieniasz?

: pn lis 30, 2009 12:12
autor: xxxMODZELxxx
arwam pisze:
xxxMODZELxxx pisze:i musze ustawic inaczej ale juz w nowej pompie ktora juz idzie:)
będzie wieksza np 10mm czy z tą się coś dzieje i dlatego zmieniasz?


Zmieniam bo jest nieszczelna, poci sie i przez to (chyba) lapie powietrze (widac w przewodach paliwowych) i:
1. rano ciezko pali- pali ale nierowne obroty trzeba dodac gazu zeby wyrownaly sie albo poczekac z 5 sek.
2. jak jest cieply i swiece nie grzeja to trzeba pilowac z 7 sek zeby pompa zrobila cisnienie i poscila paliwo na wtryski (tak slyszalem)

: sob gru 05, 2009 15:36
autor: ajurczuk
niedawno oddałem pompe do uszczelnienia bo ciekło mi paliwo z odpowietrznika lda ostatnio zdjełem pokrywe i zauwazyłem cos dziwnego jak wyjełem bolec i nacisnąłem gaz na zgaszony silniku rysik nie wysuna sie a na odpalonym silnku sam powoli sie wysuwa bez dodawana gazu czy tak powinno byc bo przed uszczelnieniem było inaczej

: sob gru 05, 2009 20:40
autor: t0mal
Niezłe jajca :) pompa do reklamacji - po co się będziesz sam brudził.