Regulacja LDA

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

arwam

Post autor: arwam » ndz lis 29, 2009 01:51

t0mal,

top jeśli miałeś pełny bak i przy dwukrotnym dojściu do red line zeżarł Ci całe paliwo to chylę czoła przed wydajnością twojej pompy



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz lis 29, 2009 01:53

Jedyne czerwone pole jakie do niedawna osiągał mój golf to się nazywa rezerwa :rotfl:

Sory za wprowadzenie w błąd.
Ostatnio zmieniony ndz lis 29, 2009 01:55 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
kret077744
Forum Master
Forum Master
Posty: 1157
Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)

Post autor: kret077744 » ndz lis 29, 2009 02:05

dzisiaj patrzyłem na LDA w pasku B3 1.9TD bo chciałem boost pina włożyć z JR-a na próbe a tam pusto :crazy: jedynie jest jakiś włącznik przy cięgnie gazu, przesunąłem żeby sie szybciej załączył od razu po naciśnieciu pedału gazu. Pewnie trza by było całą góre przełożyć.


Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Post autor: arwam » ndz lis 29, 2009 02:06

kret077744 pisze:Pewnie trza by było całą góre przełożyć.
tak ale nie tylko.



Awatar użytkownika
kret077744
Forum Master
Forum Master
Posty: 1157
Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)

Post autor: kret077744 » ndz lis 29, 2009 02:20

to szkoda zabawy ;) ja tym nie jeżdze, jra robie a tam problemu z tym już nie ma ;P już nawet spiłowałem troche podkladke przy okazji ;) tylko mam mały problem bo po zdjęciu głowicy na dwóch cylindrach jest troche rdzy :/ silnik leżał prawie 2 lata. Dwa ok, dwa jest rdza od połowy wzwyż, tak że okręcić nie idzie. nie chce na chama żeby nie porysować pierścieni. chyba papierkiem 2000 spróbuje... narazie sobie śpi z odrdzewiaczem :bigok: z tego co widze ze sprzedaży boost pinów grom ludzi sie już ucieszył xD


Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
KrystO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: pt gru 26, 2008 13:08
Lokalizacja: LCH

Post autor: KrystO » ndz lis 29, 2009 13:21

arwam pisze::panna: najszybszy sposób na ugotowanie silnika.
Podobno masz M-Tdi,zdarzyło ci się choć raz wyjść poza 90*C ?
Ja jeżdżę tym od roku i ani razu wskazówka za połowę nie wyszła :blush: .
arwam pisze:pin im agresywniejszy tym lepszy.
Idąc tym tokiem rozumowania to jeśli usuniesz pina,będziesz miał mocy ile"fabryka dała".
Pin ogranicza dawkę,a nie zwiększa!
t0mal pisze:Eetam, nic mu będzie, jest na pompie 9 i w m-tdi.
Głowiczka 10mm.+fala z TDi i nic mu nie jest.
arwam pisze:ale spalanie przy nie zbyt rozgarniętym kierowniku niskie raczej nie będzie chociaż przy M-TDI może nie będzie tak bolało jakby to miejsce miało przy TD.
ja na swoim 1Z'cie nie przekroczyłem jeszcze 6,5l/100km
Czy jestem rozgarnięty czy nie...nie badałem się w tym kierunku :kac: ale więcej niz 5,7L/100 nim nie spaliłem :chytry:



arwam

Post autor: arwam » ndz lis 29, 2009 13:40

KrystO pisze:Pin ogranicza dawkę,a nie zwiększa!
i w ten sposób chroni silnik przed przegrzaniem i przytarciem tłoków jeśli masz za małe ciśnienie doładowania.
KrystO pisze:Czy jestem rozgarnięty czy nie...nie badałem się w tym kierunku :kac: ale więcej niz 5,7L/100 nim nie spaliłem :chytry:
no to mi zdarzyło się dobić tylko do 6,5l/100km w mieście przy dośc agresywnej jeździe ale nie ciągłe deptanie do spodu.

KrystO pisze:Podobno masz M-Tdi,zdarzyło ci się choć raz wyjść poza 90*C ?
Ja jeżdżę tym od roku i ani razu wskazówka za połowę nie wyszła :blush: .
zdarzyło mi się mam tylko 11mm pompę z silnika ALH w automacie



Awatar użytkownika
KrystO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: pt gru 26, 2008 13:08
Lokalizacja: LCH

Post autor: KrystO » ndz lis 29, 2009 14:35

arwam pisze:KrystO napisał/a:
Pin ogranicza dawkę,a nie zwiększa!


i w ten sposób chroni silnik przed przegrzaniem i przytarciem tłoków jeśli masz za małe ciśnienie doładowania.
Chroni ale przed zadymieniem na niskim ciśnieniu doładowania.
Po wciśnięciu gazu w podłogę,pompa daje na max swoich możliwości(oczywiście bez pina)+brak powietrza=kupa dymu.
A gdy tylko turbina wstanie to silnik rwie jak głupi!!!
Ale nie każdy jeździ ciągle z gazem w podłodze jak sam napisałeś.

[ Dodano: 29 Lis 2009 13:37 ]
arwam pisze:zdarzyło mi się mam tylko 11mm pompę z silnika ALH w automacie
No tak...taką pompą to nie jeden silnik można zagotować!!!

[ Dodano: 29 Lis 2009 13:38 ]
arwam pisze:przy nie zbyt rozgarniętym kierowniku
Oczywiscie :grin:



arwam

Post autor: arwam » ndz lis 29, 2009 15:41

KrystO pisze:Po wciśnięciu gazu w podłogę,pompa daje na max swoich możliwości(oczywiście bez pina)+brak powietrza=kupa dymu.
i równie duża temp spalin



Awatar użytkownika
xxxMODZELxxx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pn lis 30, 2009 09:01
Lokalizacja: Ełk [NEL]

Re: TD - regulacja LDA

Post autor: xxxMODZELxxx » pn lis 30, 2009 09:35

Ja wstawilem bost pina tylko ze: dalem dla meszanika bo cos tam robil to zeby sie z tym nie bawic to dalem mu no i... wkrecil jak mu wpadlo pod reke, nic tam nie zaznaczal, pogazowal troszke i stwierdzil "wszystko oki". Podziekowalem i zmienilem mechaniczka i musze ustawic inaczej ale juz w nowej pompie ktora juz idzie:)

[ Dodano: 30 Lis 2009 08:39 ]
Ja wstawilem bost pina tylko ze: dalem dla meszanika bo cos tam robil to zeby sie z tym nie bawic to dalem mu no i... wkrecil jak mu wpadlo pod reke, nic tam nie zaznaczal, pogazowal troszke i stwierdzil "wszystko oki". Podziekowalem i zmienilem mechaniczka i musze ustawic inaczej ale juz w nowej pompie ktora juz idzie:)


Szerokiej drogi? Dzięki, ale wąską też dojadę:)

arwam

Post autor: arwam » pn lis 30, 2009 10:40

xxxMODZELxxx pisze:i musze ustawic inaczej ale juz w nowej pompie ktora juz idzie:)
będzie wieksza np 10mm czy z tą się coś dzieje i dlatego zmieniasz?



Awatar użytkownika
xxxMODZELxxx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pn lis 30, 2009 09:01
Lokalizacja: Ełk [NEL]

Post autor: xxxMODZELxxx » pn lis 30, 2009 12:12

arwam pisze:
xxxMODZELxxx pisze:i musze ustawic inaczej ale juz w nowej pompie ktora juz idzie:)
będzie wieksza np 10mm czy z tą się coś dzieje i dlatego zmieniasz?


Zmieniam bo jest nieszczelna, poci sie i przez to (chyba) lapie powietrze (widac w przewodach paliwowych) i:
1. rano ciezko pali- pali ale nierowne obroty trzeba dodac gazu zeby wyrownaly sie albo poczekac z 5 sek.
2. jak jest cieply i swiece nie grzeja to trzeba pilowac z 7 sek zeby pompa zrobila cisnienie i poscila paliwo na wtryski (tak slyszalem)


Szerokiej drogi? Dzięki, ale wąską też dojadę:)

ajurczuk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: czw gru 04, 2008 21:32
Lokalizacja: bielsk podlaski

Post autor: ajurczuk » sob gru 05, 2009 15:36

niedawno oddałem pompe do uszczelnienia bo ciekło mi paliwo z odpowietrznika lda ostatnio zdjełem pokrywe i zauwazyłem cos dziwnego jak wyjełem bolec i nacisnąłem gaz na zgaszony silniku rysik nie wysuna sie a na odpalonym silnku sam powoli sie wysuwa bez dodawana gazu czy tak powinno byc bo przed uszczelnieniem było inaczej


powered by xes...

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob gru 05, 2009 20:40

Niezłe jajca :) pompa do reklamacji - po co się będziesz sam brudził.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości