Regulacja LDA
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Jedyne czerwone pole jakie do niedawna osiągał mój golf to się nazywa rezerwa
Sory za wprowadzenie w błąd.
![rotfl :rotfl:](./images/smilies/rotfl.gif)
Sory za wprowadzenie w błąd.
Ostatnio zmieniony ndz lis 29, 2009 01:55 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
dzisiaj patrzyłem na LDA w pasku B3 1.9TD bo chciałem boost pina włożyć z JR-a na próbe a tam pusto
jedynie jest jakiś włącznik przy cięgnie gazu, przesunąłem żeby sie szybciej załączył od razu po naciśnieciu pedału gazu. Pewnie trza by było całą góre przełożyć.
![crazy :crazy:](./images/smilies/crazy.gif)
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
to szkoda zabawy
ja tym nie jeżdze, jra robie a tam problemu z tym już nie ma ;P już nawet spiłowałem troche podkladke przy okazji
tylko mam mały problem bo po zdjęciu głowicy na dwóch cylindrach jest troche rdzy :/ silnik leżał prawie 2 lata. Dwa ok, dwa jest rdza od połowy wzwyż, tak że okręcić nie idzie. nie chce na chama żeby nie porysować pierścieni. chyba papierkiem 2000 spróbuje... narazie sobie śpi z odrdzewiaczem
z tego co widze ze sprzedaży boost pinów grom ludzi sie już ucieszył xD
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
Podobno masz M-Tdi,zdarzyło ci się choć raz wyjść poza 90*C ?arwam pisze:najszybszy sposób na ugotowanie silnika.
Ja jeżdżę tym od roku i ani razu wskazówka za połowę nie wyszła
![blush :blush:](./images/smilies/blush.gif)
Idąc tym tokiem rozumowania to jeśli usuniesz pina,będziesz miał mocy ile"fabryka dała".arwam pisze:pin im agresywniejszy tym lepszy.
Pin ogranicza dawkę,a nie zwiększa!
Głowiczka 10mm.+fala z TDi i nic mu nie jest.t0mal pisze:Eetam, nic mu będzie, jest na pompie 9 i w m-tdi.
Czy jestem rozgarnięty czy nie...nie badałem się w tym kierunkuarwam pisze:ale spalanie przy nie zbyt rozgarniętym kierowniku niskie raczej nie będzie chociaż przy M-TDI może nie będzie tak bolało jakby to miejsce miało przy TD.
ja na swoim 1Z'cie nie przekroczyłem jeszcze 6,5l/100km
![kac :kac:](./images/smilies/kac.gif)
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
i w ten sposób chroni silnik przed przegrzaniem i przytarciem tłoków jeśli masz za małe ciśnienie doładowania.KrystO pisze:Pin ogranicza dawkę,a nie zwiększa!
no to mi zdarzyło się dobić tylko do 6,5l/100km w mieście przy dośc agresywnej jeździe ale nie ciągłe deptanie do spodu.KrystO pisze:Czy jestem rozgarnięty czy nie...nie badałem się w tym kierunkuale więcej niz 5,7L/100 nim nie spaliłem
zdarzyło mi się mam tylko 11mm pompę z silnika ALH w automacieKrystO pisze:Podobno masz M-Tdi,zdarzyło ci się choć raz wyjść poza 90*C ?
Ja jeżdżę tym od roku i ani razu wskazówka za połowę nie wyszła.
Chroni ale przed zadymieniem na niskim ciśnieniu doładowania.arwam pisze:KrystO napisał/a:
Pin ogranicza dawkę,a nie zwiększa!
i w ten sposób chroni silnik przed przegrzaniem i przytarciem tłoków jeśli masz za małe ciśnienie doładowania.
Po wciśnięciu gazu w podłogę,pompa daje na max swoich możliwości(oczywiście bez pina)+brak powietrza=kupa dymu.
A gdy tylko turbina wstanie to silnik rwie jak głupi!!!
Ale nie każdy jeździ ciągle z gazem w podłodze jak sam napisałeś.
[ Dodano: 29 Lis 2009 13:37 ]
No tak...taką pompą to nie jeden silnik można zagotować!!!arwam pisze:zdarzyło mi się mam tylko 11mm pompę z silnika ALH w automacie
[ Dodano: 29 Lis 2009 13:38 ]
Oczywisciearwam pisze:przy nie zbyt rozgarniętym kierowniku
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
- xxxMODZELxxx
- Mały gagatek
- Posty: 75
- Rejestracja: pn lis 30, 2009 09:01
- Lokalizacja: Ełk [NEL]
Re: TD - regulacja LDA
Ja wstawilem bost pina tylko ze: dalem dla meszanika bo cos tam robil to zeby sie z tym nie bawic to dalem mu no i... wkrecil jak mu wpadlo pod reke, nic tam nie zaznaczal, pogazowal troszke i stwierdzil "wszystko oki". Podziekowalem i zmienilem mechaniczka i musze ustawic inaczej ale juz w nowej pompie ktora juz idzie:)
[ Dodano: 30 Lis 2009 08:39 ]
Ja wstawilem bost pina tylko ze: dalem dla meszanika bo cos tam robil to zeby sie z tym nie bawic to dalem mu no i... wkrecil jak mu wpadlo pod reke, nic tam nie zaznaczal, pogazowal troszke i stwierdzil "wszystko oki". Podziekowalem i zmienilem mechaniczka i musze ustawic inaczej ale juz w nowej pompie ktora juz idzie:)
[ Dodano: 30 Lis 2009 08:39 ]
Ja wstawilem bost pina tylko ze: dalem dla meszanika bo cos tam robil to zeby sie z tym nie bawic to dalem mu no i... wkrecil jak mu wpadlo pod reke, nic tam nie zaznaczal, pogazowal troszke i stwierdzil "wszystko oki". Podziekowalem i zmienilem mechaniczka i musze ustawic inaczej ale juz w nowej pompie ktora juz idzie:)
Szerokiej drogi? Dzięki, ale wąską też dojadę:)
- xxxMODZELxxx
- Mały gagatek
- Posty: 75
- Rejestracja: pn lis 30, 2009 09:01
- Lokalizacja: Ełk [NEL]
arwam pisze:będzie wieksza np 10mm czy z tą się coś dzieje i dlatego zmieniasz?xxxMODZELxxx pisze:i musze ustawic inaczej ale juz w nowej pompie ktora juz idzie:)
Zmieniam bo jest nieszczelna, poci sie i przez to (chyba) lapie powietrze (widac w przewodach paliwowych) i:
1. rano ciezko pali- pali ale nierowne obroty trzeba dodac gazu zeby wyrownaly sie albo poczekac z 5 sek.
2. jak jest cieply i swiece nie grzeja to trzeba pilowac z 7 sek zeby pompa zrobila cisnienie i poscila paliwo na wtryski (tak slyszalem)
Szerokiej drogi? Dzięki, ale wąską też dojadę:)
niedawno oddałem pompe do uszczelnienia bo ciekło mi paliwo z odpowietrznika lda ostatnio zdjełem pokrywe i zauwazyłem cos dziwnego jak wyjełem bolec i nacisnąłem gaz na zgaszony silniku rysik nie wysuna sie a na odpalonym silnku sam powoli sie wysuwa bez dodawana gazu czy tak powinno byc bo przed uszczelnieniem było inaczej
powered by xes...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości