Strona 56 z 92

: śr lis 25, 2009 23:05
autor: remik1234
piori pisze:remik1234, warto przełożyć całą pompę, bo ta z 1V ma tłoczek tylko 8mm, a z LDA 9mm.
Z tym cięgnem to chodzi Ci o to, że nie ma podnoszenia obrotów po wyciągnięciu "ssania"?
PROXII pisze:do pompy z lda musisz jeszcze kupic koncuwke kolektora
Niekoniecznie, u mnie końcówka była, tylko na niej była gumowa zaślepka.

Tak dokładnie o to mi chodzi nie mam linki do tego ssania . Kurde jednak przełoże całą pompe ktoś by mi powiedział tylko czy na pompie ustawia się jakiś kąt położenia????

[ Dodano: 25 Lis 2009 22:07 ]
I co to jest ta końcówka kolektora????? Bo nie wiem :grin:

: śr lis 25, 2009 23:18
autor: munior
remik1234 pisze:Kurde jednak przełoże całą pompe ktoś by mi powiedział tylko czy na pompie ustawia się jakiś kąt położenia????
Pompą ustawia się kąt wtrysku .Jak nie masz czujnika zegarowego to sie za to nie bierz bo na oko raczej napewno nie ustawisz

[ Dodano: 25 Lis 2009 22:25 ]
PROXII pisze:lda dziala na zasadzie podcisnienia
raczej nadciśnienia

: śr lis 25, 2009 23:47
autor: remik1234
Dobra chłopaki pompę juz mam z LDA więc robocizna to kwestia kasy i czasu na nią pytanie tylko ile heheh :bigok:

: czw lis 26, 2009 08:20
autor: Ł-u-k-a-s-z
oczywiscie nadcisnienia :jezor: moj blad

[ Dodano: 26 Lis 2009 07:22 ]
a u kuzynka musielismy dorabiac dziwne :kac:

: pt lis 27, 2009 02:22
autor: Przemek
http://faq.piranha-net.de/popup.php?nam ... aFB_01.jpg może ktoś mi powiedzieś gdzie to wpiąć bo nikt niewie gdzie

: pt lis 27, 2009 02:26
autor: JABcok20
chyba pod plus. widziałem coś takiego połączone z zaworem gaszenia( czyli z plusem ze stacyjki.

: pt lis 27, 2009 02:34
autor: Przemek
Też mi tak mówil bo wiem co to jest zawór wyprzedzenia kąta wtrysku ale jedni mi mówią żeby podpiąć z zworem gaszenia a drudzy że mają to gdzie indziej podpięte ale niechc im sie zernąć gdzie i tak właśnie debatuje znalazłem strone o tym ale po niemiecku a ja nieumiem niemieckiego to jestem w kropce http://faq.piranha-net.de/index.php?id=10&node=11 dokładnie to jest natej stonie

: pt lis 27, 2009 09:28
autor: piori
Z tego tłumaczenia :kac: : http://translate.google.pl/translate?js ... l=de&tl=pl
można by wywnioskować, że jest to włączane poprzez przekaźnik zależnie od temperatury.

: pt lis 27, 2009 20:42
autor: Przemek
dziękuje

[ Dodano: 27 Lis 2009 19:53 ]
czyli jak będzie włączony czy nie to osiągów nie poprawi

: pt lis 27, 2009 21:46
autor: t0mal
Włączony może najwyżej pogorszyć.

: pt lis 27, 2009 22:16
autor: KrystO
t0mal pisze:Włączony może najwyżej pogorszyć.
Dlaczego?
Ten zawór jest od przestawiacza kąta wtrysku.
Jeśli wszystko w aucie jest ok. to włącza się około 2800 obr/min i przyspiesza wtrysk.

: pt lis 27, 2009 22:31
autor: arwam
KrystO pisze:to włącza się około 2800 obr/min i przyspiesza wtrysk.
i właśnie od tych 2800 drastycznie spada moment obrotowy.

: pt lis 27, 2009 22:35
autor: KrystO
arwam pisze:i właśnie od tych 2800 drastycznie spada moment obrotowy.
no i chyba po to jest to usrojstwo żeby z silnika coś jeszcze wydusić...

: pt lis 27, 2009 22:35
autor: arwam
KrystO pisze:no i chyba po to jest to usrojstwo żeby z silnika coś jeszcze wydusić...
ale do tego trzebia mieć odpowiedni sterownik.