Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
zielu
- V.I.P.

- Posty: 5218
- Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
- Lokalizacja: Wieluń
-
Kontakt:
Post
autor: zielu » pn kwie 06, 2009 11:15
aha..
to do ilu barów można tą bezpiecznie podkręcać przy założonym FMIC

-
andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia

- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
-
Kontakt:
Post
autor: andrew.zbyrko » pn kwie 06, 2009 14:00
Quatro7 pisze:to do ilu barów można tą bezpiecznie podkręcać przy założonym FMIC
k14 w AAZ do 1,2 bar;
a np. przy 5200 RPm i doładowaniu 1,3 już 130k obr/min wirnika i wydajność spada do ni = 60.
to tak w teorii, w praktyce stare i w nieznanym stanie turbo, niewiadomo kiedy się wysypie.
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
-
mlody89ek
- Nowicjusz

- Posty: 9
- Rejestracja: pn lut 02, 2009 16:01
- Lokalizacja: gst
Post
autor: mlody89ek » pn kwie 06, 2009 18:21
witam jesem posiadaczem mk2 1,6TD(silnik uszkodzony) zamierzam wstawic silnik AAZ i mam pytanie czy istalacja, turbo(garrett), szkrzynia biegow by pasowaly do aaz z 1,6td?
-
mcgregor1988
- Nowicjusz

- Posty: 35
- Rejestracja: ndz mar 22, 2009 17:35
- Lokalizacja: ESK, Łódź
-
Kontakt:
Post
autor: mcgregor1988 » pn kwie 06, 2009 19:36
mi, co prawda w passacie (ale to prawie tio samo) padł silnik 1.6td, więc założyłem 1.9td aaz, silnik pasował ok tylko musiałem przełożyć koło zamachowe i skrzynia została od 1.6td, zostawiłem też turbo z 1.6 td bo a aaz inny był wydech i by mi nie pasował, no a poza tym alternator i pompa wspomagania w aaz były inne - altka dostałem a pompę założyłem swoją po przerobieniu uchwytu.
-
arwam
Post
autor: arwam » wt kwie 07, 2009 11:52
mlody89ek pisze:witam jesem posiadaczem mk2 1,6TD(silnik uszkodzony) zamierzam wstawic silnik AAZ i mam pytanie czy istalacja, turbo(garrett), szkrzynia biegow by pasowaly do aaz z 1,6td?
będzie pasować załórz tylko sprzęgło od 1,6TD .
A co Ci się z 1,6 stało?
-
mlody89ek
- Nowicjusz

- Posty: 9
- Rejestracja: pn lut 02, 2009 16:01
- Lokalizacja: gst
Post
autor: mlody89ek » wt kwie 07, 2009 14:36
arwam pisze:mlody89ek pisze:witam jesem posiadaczem mk2 1,6TD(silnik uszkodzony) zamierzam wstawic silnik AAZ i mam pytanie czy istalacja, turbo(garrett), szkrzynia biegow by pasowaly do aaz z 1,6td?
będzie pasować załórz tylko sprzęgło od 1,6TD .
A co Ci się z 1,6 stało?
peknieta glowica pod wtryskiem, uszczelka pod glowica, w ciagu roku raz remontowalem silnik i raz calkowicie wymienialem.
-
arwam
Post
autor: arwam » wt kwie 07, 2009 22:43
a skąd jesteś?
-
gedeon77
- Mały gagatek

- Posty: 118
- Rejestracja: wt lis 06, 2007 23:38
- Lokalizacja: Czersk
Post
autor: gedeon77 » śr kwie 08, 2009 08:38
No właśnie kolego skąd jesteś?GST...bo ja w sumie to niedaleko Ciebie bo Czersk (oczywiście jeśli po południowej stronie starogardu mieszkasz

)
No a przy okazji sprzęgieł to mam pytanko...zakładać pin jak sprzęgło słabe? Tz. ślizgać się jako tako mocno nie ślizga,wysoko łapie,ale jeszcze gaśnie jak się pod krawężnik podjeżda. Pinem dojadę sprzęgło? Bo pin mam ale na sprzęgło nie mam więc nie wiem co wybrać

-
arwam
Post
autor: arwam » śr kwie 08, 2009 08:41
gedeon77 pisze:No właśnie kolego skąd jesteś?GST...bo ja w sumie to niedaleko Ciebie bo Czersk (oczywiście jeśli po południowej stronie starogardu mieszkasz

)
No a przy okazji sprzęgieł to mam pytanko...zakładać pin jak sprzęgło słabe? Tz. ślizgać się jako tako mocno nie ślizga,wysoko łapie,ale jeszcze gaśnie jak się pod krawężnik podjeżda. Pinem dojadę sprzęgło? Bo pin mam ale na sprzęgło nie mam więc nie wiem co wybrać

pina możesz założyć i tylko od tego jak będziesz jeździł załezy jak długo sprzęgło pożyje
-
kkolekk
- Ma gadane

- Posty: 200
- Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
- Lokalizacja: Namysłów
-
Kontakt:
Post
autor: kkolekk » pt kwie 10, 2009 15:11
koledzy do ilu kucy starczą wnętrzności aaz zrobiłem pin, turbo kkk24, dawka na ful, ic . chciałbym zwiększyć pąpe na 11mm i jeszcze większe turbo vnt na ile moge sobie pozwolić
-
vwolfi
- Ma gadane

- Posty: 154
- Rejestracja: wt lip 08, 2008 22:23
- Lokalizacja: Lja
-
Kontakt:
Post
autor: vwolfi » pt kwie 10, 2009 15:26
na seryjnej pompie widziałem wykres AAZa 140 KM
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=216083][size=167]>>GTD sprzedam<<[/size][/url]
-
ajurczuk
- Użytkownik

- Posty: 278
- Rejestracja: czw gru 04, 2008 21:32
- Lokalizacja: bielsk podlaski
Post
autor: ajurczuk » pt kwie 10, 2009 20:10
juz nic :green_fuck: :green_fuck: :green_fuck:
Ostatnio zmieniony sob maja 02, 2009 19:21 przez
ajurczuk, łącznie zmieniany 1 raz.
powered by xes...
-
arwam
Post
autor: arwam » pt kwie 10, 2009 23:01
kkolekk pisze:koledzy do ilu kucy starczą wnętrzności aaz zrobiłem pin, turbo kkk24, dawka na ful, ic . chciałbym zwiększyć pąpe na 11mm i jeszcze większe turbo vnt na ile moge sobie pozwolić
z VNT to ostrożnie bo ono już na seryjnej pompie daje potężny moment obrotowy a jak dasz jeszcze pompę 11mm to jeśli ustawisz dawkę z dymkiem to powiedz kiedy zamierzasz to wytestować na ciśnieniu 1,4bara a ja przyjadę pozbierać z asfaltu resztki korbowodów i wału
już na 10mm i GT2052V APSIK połamał wał korbowy
-
kkolekk
- Ma gadane

- Posty: 200
- Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
- Lokalizacja: Namysłów
-
Kontakt:
Post
autor: kkolekk » sob kwie 11, 2009 08:47
więc co jeszcze moge zrobić i do ilu kucy dojść na co dzień jeżdze do roboty 35 km w jedną stronę non stop but nie mogę się powstrzymać do 160 rozpędza się bardzo szybko przy160 jak dociskam gaz to czuć że jeszcze ciągnie bardzo mocno
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości