Strona 54 z 92
: pn mar 30, 2009 18:42
autor: munior
O ile jesteś pewny wskazań manometru którym mierzyłeś ciśnienie doładowania i zmierzyłeś prawidłowo czyli podczas jazdy na 3 -ecim biegu z butem w podłodze a nie na postoju dodając gazu .To jest możliwe że gdzieś ci to ciśnienie ucieka ,czasem ucieka niedomykającym się zaworem EGR o ile nie masz zaślepionego .Ta śruba fi 6 wkręcana małym imbusem w gruszce służy właśnie do regulacji ciśnienia w k 14 ,luzując kontrę kluczem 10 tką i wkręcając ją powinno się zwiększać ciśnienie ,bez problemu powinno ci wzrosnąć do 1 bara i powyżej
: pn mar 30, 2009 18:46
autor: lenczek
aaaa no to juz wiem, na czym blad polegal...bo ja tylko ta nakretke ruszylem, chyba kontra..nic imbusem nie wkrecalem
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
no i juz wszystko jasne
najpierw poluzowac nakretke potem wkrecic imbusem srube ?
: pn mar 30, 2009 19:02
autor: munior
dokładnie ...
: pn mar 30, 2009 19:08
autor: lenczek
dzieki....
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
: pn mar 30, 2009 20:41
autor: grisza16
No to jak z tym sprzęgłem nie da rady cus od tdi z zamachowym ?? wtedy było by lepiej 228 mm to by chyba latało !!
: wt mar 31, 2009 11:44
autor: kkolekk
[quote="munior"] mierzyłeś ciśnienie doładowania i zmierzyłeś prawidłowo czyli podczas jazdy na 3 -ecim biegu z butem w podłodze a nie na postoju dodając gazu .
ciśnienie mierzy się na drugim biegu z wciśniętym gazem do oporu a chamulcem regulujesz prędkość 60 i wtedy masz prawidłowy pomiar
: wt mar 31, 2009 11:57
autor: munior
Mierzyłem i na drugim i na trzecim biegu ,pomiary niczym się nieróżnią ...więc nie wiem o co koledze chodzi ...hamulca nie używałem
: wt mar 31, 2009 15:12
autor: kkolekk
gaz do oporu a lewą nogą regulujesz prędkość 60 jak masz ic to sprawdź przewody może być mała dziurka i już ciśnienie będzie ci uciekać lub na rurce do zegara
: pn kwie 06, 2009 01:26
autor: zielu
: pn kwie 06, 2009 01:56
autor: t0mal
To jest turbo od Ursusa 914 i jest dobre do traktorów
No dobra
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
to żeśmy pożartowali
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
co masz na myśli pisząć
Quatro7 pisze:czy źle ze mam takie
Nie źle jak sprawne, a no i widać, że oliwą nie pryska czyli pewnie w dobrym stanie jest, w moim 1.6 paliła opony na pierwszym i drugim biegu, jak nieostrożnie obchodziłeś się z pedalstwem.
Jeżeli moc to wszystko czego potrzebujesz - pakuj T3, tą sprzedaj, szkoda katować, a tak dostaniesz za nią dobrą sare przy sprzedaży.
Ja już montuje Garretta (o litości, jaka męka) mi na sam jej widok morda się cieszy
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- jest od Hulia większa, K14 przy niej wygląda jak wyjęta z resoraka.
: pn kwie 06, 2009 07:50
autor: zielu
czyli to jest turbo założone z 1,6 TD
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
: pn kwie 06, 2009 09:05
autor: Michnik
Quatro7 pisze:czyli to jest turbo założone z 1,6 TD
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
To jest turbina z AAZ.
: pn kwie 06, 2009 09:57
autor: zielu
ale porównywałem z turbiną kolegi z jego azz i ta moja jest troche wieksza...
: pn kwie 06, 2009 10:03
autor: t0mal
Bo on ma K03, w AAZ był jeszcze Garrett T2, podobnych rozmiarów jak twoja.