Strona 54 z 92

: ndz sie 09, 2009 09:28
autor: pawelfre
munior pisze: z tego co wiem to w 1,6 td nie montowali katów .
Możliwe ale w 1.9td AAZ już tak. Zastanawiam się nad wycięciem, bo też tu czytałem jak bardzo zasyfiony jest np. dolot i egr, a u mnie -ździwilbyś się- był tylko lekki osad. Ale raczej go pożegnam w tym tygodniu. Powiedz mi jeszcze tylko czy ustawić kąt mam na ciepłym czy na zimnym silniku?
arwam zdejmować mi się niechce, także chyba pokombinuje. Teraz sobie pluje w brode, że nie poprosiłem Rafała o to jak bylem u niego w Bełchatowie podczas zakładania lda... ](*,)
Dzięki za porady. thx.

: ndz sie 09, 2009 09:37
autor: To_mas
munior pisze:z tego co wiem to w 1,6 td nie montowali katów
mało wiesz...

: ndz sie 09, 2009 09:40
autor: munior
pawelfre pisze:czy ustawić kąt mam na ciepłym czy na zimnym silniku?
Na zimnnym

: śr sie 12, 2009 10:18
autor: pawelfre
arwam ostatnie pytanie: czy pomimo tego że ślad na pinie po bolu od dawki jest prawidłowy (długi, aż do trzonu), warto ten bolec w pompie obcinać? Co da jego wycięcie?
Thx.

: śr sie 12, 2009 19:39
autor: arwam
arwam ostatnie pytanie: czy pomimo tego że ślad na pinie po bolu od dawki jest prawidłowy (długi, aż do trzonu), warto ten bolec w pompie obcinać? Co da jego wycięcie?
Thx.
____
ślad powinien być na całej długości stożka a nie tylko na jej części
Bolec ogranicza działanie LDA i powoduje to że LDA wcześniej przestanie zwiększać dawkę

: wt sie 18, 2009 21:45
autor: pawelfre
Tak wyglądają rysy na bolcu. Dziś został on delikatnie podpiłowany bzitką + kat out. Na dniach mam nadzieję zlikwidować ten bolec w pompie wtryskowej. Nie jestem pewien ale chyba munior kiedyś wspominał, że bolec od dawki powinien wysuwać się do połowy lda. U mnie jest bardziej schowany, obcięcie bolca spowoduje jego większe wysunięcie?
Obrazek

: wt sie 18, 2009 22:47
autor: arwam
pawelfre pisze:U mnie jest bardziej schowany, obcięcie bolca spowoduje jego większe wysunięcie?
nie wolno w ten sposób manipulować przy boost pinie bo sztyft wpadnie ci do środka wtedy i będzie :kupa:

[ Dodano: 18 Sie 2009 22:48 ]
ten bolec jest osadzony w korpusie pompy wtryskowej tuż poniżej krawędzi łączenia z górną częścią pompy

: śr sie 19, 2009 08:17
autor: pawelfre
Z obcięciem bolca to chodziło mi o ten w korpusie. :grin:

: śr sie 19, 2009 08:43
autor: arwam
Z obcięciem bolca to chodziło mi o ten w korpusie. :grin:
to tak tylko uważaj żeby nie uszkodzić obudowy.

: czw wrz 10, 2009 10:58
autor: lycha340
Mam pytanko , dlaczego jezeli przekręce pina ok1/4 obrotu w kierunku wiekszego wciecia samochód zaczyna dosyć mocno kopcić przy dodawaniu gazu a przy mniejszym obrocie robi sie mułowaty ?

: czw wrz 10, 2009 11:12
autor: munior
lycha340 pisze:dlaczego jezeli przekręce pina ok1/4 obrotu w kierunku wiekszego wciecia samochód zaczyna dosyć mocno kopcić
Za duża dawka paliwa ,można trochę podnieść ciśnienie doładowania .Najlepiej jakbyś zmierzył jakie masz obecnie ciśnienie doładowania bo być może za małe .Powinno być 0,6-0,8 bara.Jak nie chcesz podnosić ciśnienia doładowania to kręć aż znajdziesz optymalne położenie

: czw wrz 10, 2009 11:22
autor: lycha340
Nie mam czym zmierzyć ciśnienia doładowania a po drugie przy zakładaniu pina zauważyłem ze przez wężyk od turbo do pompy pokazuje się już olej więc podniesienie ciśnienia chyba jest nie wskazane ?

: czw wrz 10, 2009 22:33
autor: t0mal
Prawdopodobnie to z odmy, jeśliby ci turbo puszczało pewnie ubywałoby oleju, pozatym przy obecnych cenach za używki nie widzę powodu do niepokoju :)

: sob paź 17, 2009 13:53
autor: madc0w
mam problem z odkręceniem śrub od pompy 1 poszła bez problemu reszty nie da rady :/ próbowałem różnymi śrubokrętami i nic. moze cola pomoże? tylko czytałem ze raczej wtedy sruby do wymiany a ja chce je spowrotem wkrecic tam
pzdr