Strona 53 z 92

: śr mar 25, 2009 09:56
autor: arwam
estek1988 pisze: wstawic go przed zderzak i wtedu byłby bandzior , może byc na wierzchu????
policja się nie doczepi????
Jeśli będzie solidnie zamocowany i nie będzie przesłaniał tablicy rejstracyjnej to raczej nie powinni się nieczego czepiać chyba że trafisz na jakiegoś wyjątkowo upierdliwego policjanta.
Ja bym polecał go pod grillem schować bo jak dasz go tuż nad ziemią to w lecie powietrze które się ogrzeje od asfaltu już nie będzie tak skutecznie chłodzić IC

: śr mar 25, 2009 20:13
autor: kkolekk
marten1981
też miałem kłopot ze sprzęgłem ślizgałosię i to bardzo potrafiłem dojść do 5 i stać prawie w miejscu, już miałem kupować ale nagle coś się zmieniło przestało się ślizgać jeżdźe prawie cały czas na maksa i nic czasami jak pada deszcz to się ślizga bo nie mam osłony silnika.
a co do kąta wtrysku nie robiłem nic i jest dobrze

: śr mar 25, 2009 21:47
autor: marten1981
kkolekk pisze:marten1981
też miałem kłopot ze sprzęgłem ślizgałosię i to bardzo potrafiłem dojść do 5 i stać prawie w miejscu, już miałem kupować ale nagle coś się zmieniło przestało się ślizgać jeżdźe prawie cały czas na maksa i nic czasami jak pada deszcz to się ślizga bo nie mam osłony silnika.
a co do kąta wtrysku nie robiłem nic i jest dobrze
czy rzeczywiscie deszcz ma tu znaczenie??bo nie ukrywam ze ostatnio ciagle pogoda nas jakos nie rozpieszcza a dzieje mi sie to od okolo 10dni, moze zbieg okolicznosci?ja akurat oslone mam ale zauwazylem ze nie mam tej oslony metalowej miedzy blokiem silnika a skrzynia :panna: i tu moze tez byc problem,musze cos tam dorobic i zobaczymy, no i ta kochana linka z samoregulacja..pojezdzimy zobaczymy...panowie inna sprawa tak przy okazji bo mnie to zastanawia, chodzi mi o doladowanie .jak butuje to ladnie pompuje 1.2 bara max mialem ustawione dla testu 1.7bara...ale....jak jade juz ze stala predkoscia np 5bieg i sto na liczniku manometr pokazuje jakies 0.4 0.5 bara to tak ma byc???mam t2..sory ze w tym temacie...3majta sie

: śr mar 25, 2009 22:46
autor: arwam
marten1981 pisze:jak butuje to ladnie pompuje 1.2 bara max mialem ustawione dla testu 1.7bara...ale....jak jade juz ze stala predkoscia np 5bieg i sto na liczniku manometr pokazuje jakies 0.4 0.5 bara to tak ma byc???mam t2

tak ma być

: czw mar 26, 2009 20:00
autor: marten1981
tak ma być[/quote]

dzieki, kamien z serca,teraz cus mi znow nie pasi,zdjalem pokrywe z lda a tam mokro z on, co jest????puszcza przez ten bolec????jak to jest uszczelnione pany??? ](*,) z gory dzieki za porade

: czw mar 26, 2009 21:38
autor: gedeon77
Czytam,czytam,czytam i nie mogę dojść do końca,sorry że przeskoczyłem na koniec,ale mam parę pytań.
Co to za turbo? :

Obrazek\

No i pompa:

Obrazek

: czw mar 26, 2009 21:50
autor: Michnik
Na 1szym zdjęciu nie widać turbiny. Na drugim normalna pompa z LDA. Turbo to pewnie KKK K03.

: pt mar 27, 2009 00:30
autor: arwam
mam pytanie na ile oceniacie moc AAZ;a ze skrzynką 4T jeśli do 100km/h powtarzalnie robi około 7,1-7,2s
Turbo to chwilowo T3

na dniach dorzucę filmik

: pt mar 27, 2009 02:29
autor: t0mal
Zależy od dokładności licznika, jeżeli to jest prawdziwe 7 do 100 to można się spodziewać 150 kunia

: pt mar 27, 2009 15:37
autor: kkolekk
najlepiej sprawdzić na hamowni ale to kosztuje dlatego ja też żyje w nieświadomości
może ktoś wie gdzie tanio sprawdzią wózek w okolicy wrocław / opole

: pt mar 27, 2009 17:03
autor: arwam
a gdzie jest najbliższa w okolicy Sandomierza?

: pt mar 27, 2009 17:08
autor: abrams
Arwam jeśli chcesz mogę być twoim pilotem ale na pewno nie twoim sprzęgłem xD

: pt mar 27, 2009 17:27
autor: arwam
abrams pisze:Arwam jeśli chcesz mogę być twoim pilotem ale na pewno nie twoim sprzęgłem xD
gdybyś się na tą drugą opcję zgodził to byłbym mile zaskoczony :jezor:

: pn mar 30, 2009 18:20
autor: lenczek
witam.
kurcze moze ktos mi doradzi.... mam turbo, k14 jak mniemam...i mam maly problem..mianowicie chce je troche podkrecic ale jakos nie wiadomo jak...
niby ta śrubka, ktora jest w grzybku jest wkrecona na maxa..a mimo to turbo pompuje max ok 0.7....turbo nie reaguje wogole na krecenie ta srubka.... czy moze ja cos zle robie...trzeba zdjac tego grzybka i cos tam poregulowac czy dostep jest normalnie z zewnatrz ??

edit.
dodam, ze przez brak reakcji rozumiem to, ze nawet jak wykrece ta srubke to grzybek ani nic innego sie nie rusza, tak jakby bylo to wszystko "zapieczone" czy cos innego w tym stylu.
dodam, ze mam wskaznik doladowania.

czy jedynym ratunkiem dla mnie jest MBC ??

edit2.
Czy to mozliwe, ze to byla dopiero kontra i dlatego turbo nie reagowalo na wykrecanie tej srubki ??