Strona 52 z 92

: pn mar 23, 2009 21:12
autor: kkolekk
jak nie zwiększasz średnicy całego wydechu to rurka taka jak reszta

: pn mar 23, 2009 21:40
autor: marten1981
Witam wszystkich, zaznaczam ze jestem nowy, moze troche z innej beczki ale moze ktos mi pomoze. jakis 2 miesiace temu wymienilem sprzeglo w moim aaz na LUK. caly czas szarpalo ale nie o to chodzi,jakis miesiac temu dzieki lektorze forum:) zajalem sie moim silnikiem i nabylem boost pin od kolegi z forum, podkrecilem mojego garretta t2 na 1.1 bara,pin mialem obrocony tym najmniejszym wcieciem, woz szedl super naprawde ale ja zaczalem grzebac i krecic tym pinem jak stukniety, no i teraz-pin obrocony o 90 stopni i dawka zwiekszona o 1/4 obr cisnienie na doladowania 1.2 bara, sedno sprawy,jadac na 2biego tak 1500obr depne do dechy auto duzo gorzej daje rade jak na poczatku,tak jakby obr rosly a predkosc nieproporcjonalnie,pytanie moje czy to mozliwe zeby takie male mody zalatwily sprzeglo???? :goof: troche sie rozpisalem ale juz sam nie wiem co myslec, wiem ze jest tu nie jeden jak nie wszystki modowane tdeki wiec prosze o rade i opinie,z gory dzx

: pn mar 23, 2009 22:50
autor: andrew.zbyrko
marten1981 pisze:czy to mozliwe zeby takie male mody zalatwily sprzeglo????
Bardzo możliwe, sprzęglła w TD są niezbyt mocne, i po podniesieniu mocy często padają, szczególnie jak w zakresie małych prędkości obrotowych dołożymy dużo momentu obr.

: pn mar 23, 2009 23:04
autor: lenczek
Bardzo możliwe, sprzęglła w TD są niezbyt mocne, i po podniesieniu mocy często padają, szczególnie jak w zakresie małych prędkości obrotowych dołożymy dużo momentu obr.
hmmm no to mnie teraz przybiles lekko.... mialem na dniach wymieniac sprzeglo u siebie na LUKa, bo moje juz sie slizga i przy wiekszym butowaniu "posmiarduje" lekko :D
sa jakies godne polecenia ?? moze inaczej...widze po opisie, ze masz takie mody do jakich ja daze, tak wiec jakie Ty masz sprzeglo u siebie ??

: pn mar 23, 2009 23:16
autor: estek1988
co powiecie na to:
myślałem u siebie zamontowac icka w zderzak i przyczepić do wzmocnienia, albo wstawic go przed zderzak i wtedu byłby bandzior :chytry: , może byc na wierzchu????
policja się nie doczepi????

: pn mar 23, 2009 23:38
autor: andrew.zbyrko
lenczek pisze:sa jakies godne polecenia ?? moze inaczej...widze po opisie, ze masz takie mody do jakich ja daze, tak wiec jakie Ty masz sprzeglo u siebie ??
obecnie mam sachsa, to już drugie moje sprzęgło, zaczeło sie sypać po ok 5000 km, i kwalifikuje sie do wymiany[tym razem prawdopodobnie docisk]
niestety do TD nie ma zabardzo nic mocniejszego..

: wt mar 24, 2009 13:08
autor: marten1981
no to mnie chlopaki zmartwiliscie , i co teraz zrobic???moze jakies mocniejsze sprzeglo, niech ktos sie wypowie co moze spasowac i na tym sie pojezdzi..ktos swego czasu na forum pisal ze Luk sie strasznie popsul,duzo reklamacji....a co myslicie o tym szarpaniu przy ruszaniu z miejsca???zaznacze ze poduchy wszystkie zmienione zostaly tak na wszelki wypadek,na starym sprzegle tego nie mialem...acha poduchy 4max czyli dolna polka..hmmm ciezka sprawa z tym moim wentylem, tak fajnie juz sie smigalo...acha i jeszcze bardzo jak dla mnie wazne pytanie,moze glupie ale musze wiedziec...mianowicie czy po tych moich modach tzn pin+dawka+1.2bara na turbo nalezaloby ustawic kat wtrysku???jak tak to na ile najlepiej...z gory dzx...pozdrawiam

: wt mar 24, 2009 15:56
autor: andrew.zbyrko
marten1981 pisze:nalezaloby ustawic kat wtrysku???jak tak to na ile najlepiej...
książka serwisowa mówi: 0,9 [0,83 do 0,97], na vwdiesel.net piszą że do modzonego AAZ: 1,00 do 1,05.
m.in. z racji obniżenia EGT.

: wt mar 24, 2009 17:52
autor: antojuja
kaczor4011 pisze:
antojuja pisze:w dieslach KAT jest nie obowiazkowy i nikt sie nie przyczepi
tu sie nie zgodze, jesli w dowod wbity jest kat to musi byc(oczywiscie teoretycznie, moze byc sama pucha :satan:) nie ma czegos takiego ze w benie musi byc a w dieslu nie :bigok:
wlasnie ,,jesli'' a wiekszosc niema wbitego, ja jeszcze z takim sie nie spotkalem co by mial, byc moze najnowsze diesle juz maja (tego niewiem) i tego nie neguje

: wt mar 24, 2009 18:41
autor: kaczor4011
antojuja pisze:wlasnie ,,jesli'' a wiekszosc niema wbitego
w wielu autach glownie sprowadzonych z zagranicy (m. in. ibiza 99' mk3 96' vento 92' mk2 92') z dieslem pod macha widzialem wlasnie wpis KATALIZATOR , mysle ze wpisy sa ,,przepisane'' ze starego dowodu lub dopisuje je diagnosta na pierwszym przegladzie

: wt mar 24, 2009 21:22
autor: marten1981
andrew.zbyrko pisze:
marten1981 pisze:nalezaloby ustawic kat wtrysku???jak tak to na ile najlepiej...
książka serwisowa mówi: 0,9 [0,83 do 0,97], na vwdiesel.net piszą że do modzonego AAZ: 1,00 do 1,05.
m.in. z racji obniżenia EGT.
dzieki wielkie za info o to mi chodzilo wlasnie, wreszcie konkretna odpowiedz..czyli tak jakby bedzie troszke twardziej pracowal tak??..pozdro

: wt mar 24, 2009 21:33
autor: andrew.zbyrko
marten1981 pisze:czyli tak jakby bedzie troszke twardziej pracowal tak??
zgadza się

: wt mar 24, 2009 22:13
autor: antojuja
kaczor4011 pisze:
antojuja pisze:wlasnie ,,jesli'' a wiekszosc niema wbitego
w wielu autach glownie sprowadzonych z zagranicy (m. in. ibiza 99' mk3 96' vento 92' mk2 92') z dieslem pod macha widzialem wlasnie wpis KATALIZATOR , mysle ze wpisy sa ,,przepisane'' ze starego dowodu lub dopisuje je diagnosta na pierwszym przegladzie
widzisz ja moja Ize sciagnalem w 2003r osobiscie z belgi i niemam takiego wpisu

: wt mar 24, 2009 23:34
autor: estek1988
więc jak z moim pytaniem z poprzedniej strony?????????????????