: pn mar 23, 2009 21:12
jak nie zwiększasz średnicy całego wydechu to rurka taka jak reszta
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
Bardzo możliwe, sprzęglła w TD są niezbyt mocne, i po podniesieniu mocy często padają, szczególnie jak w zakresie małych prędkości obrotowych dołożymy dużo momentu obr.marten1981 pisze:czy to mozliwe zeby takie male mody zalatwily sprzeglo????
hmmm no to mnie teraz przybiles lekko.... mialem na dniach wymieniac sprzeglo u siebie na LUKa, bo moje juz sie slizga i przy wiekszym butowaniu "posmiarduje" lekkoBardzo możliwe, sprzęglła w TD są niezbyt mocne, i po podniesieniu mocy często padają, szczególnie jak w zakresie małych prędkości obrotowych dołożymy dużo momentu obr.
obecnie mam sachsa, to już drugie moje sprzęgło, zaczeło sie sypać po ok 5000 km, i kwalifikuje sie do wymiany[tym razem prawdopodobnie docisk]lenczek pisze:sa jakies godne polecenia ?? moze inaczej...widze po opisie, ze masz takie mody do jakich ja daze, tak wiec jakie Ty masz sprzeglo u siebie ??
książka serwisowa mówi: 0,9 [0,83 do 0,97], na vwdiesel.net piszą że do modzonego AAZ: 1,00 do 1,05.marten1981 pisze:nalezaloby ustawic kat wtrysku???jak tak to na ile najlepiej...
wlasnie ,,jesli'' a wiekszosc niema wbitego, ja jeszcze z takim sie nie spotkalem co by mial, byc moze najnowsze diesle juz maja (tego niewiem) i tego nie negujekaczor4011 pisze:tu sie nie zgodze, jesli w dowod wbity jest kat to musi byc(oczywiscie teoretycznie, moze byc sama puchaantojuja pisze:w dieslach KAT jest nie obowiazkowy i nikt sie nie przyczepi) nie ma czegos takiego ze w benie musi byc a w dieslu nie
w wielu autach glownie sprowadzonych z zagranicy (m. in. ibiza 99' mk3 96' vento 92' mk2 92') z dieslem pod macha widzialem wlasnie wpis KATALIZATOR , mysle ze wpisy sa ,,przepisane'' ze starego dowodu lub dopisuje je diagnosta na pierwszym przegladzieantojuja pisze:wlasnie ,,jesli'' a wiekszosc niema wbitego
dzieki wielkie za info o to mi chodzilo wlasnie, wreszcie konkretna odpowiedz..czyli tak jakby bedzie troszke twardziej pracowal tak??..pozdroandrew.zbyrko pisze:książka serwisowa mówi: 0,9 [0,83 do 0,97], na vwdiesel.net piszą że do modzonego AAZ: 1,00 do 1,05.marten1981 pisze:nalezaloby ustawic kat wtrysku???jak tak to na ile najlepiej...
m.in. z racji obniżenia EGT.
zgadza sięmarten1981 pisze:czyli tak jakby bedzie troszke twardziej pracowal tak??
widzisz ja moja Ize sciagnalem w 2003r osobiscie z belgi i niemam takiego wpisukaczor4011 pisze:w wielu autach glownie sprowadzonych z zagranicy (m. in. ibiza 99' mk3 96' vento 92' mk2 92') z dieslem pod macha widzialem wlasnie wpis KATALIZATOR , mysle ze wpisy sa ,,przepisane'' ze starego dowodu lub dopisuje je diagnosta na pierwszym przegladzieantojuja pisze:wlasnie ,,jesli'' a wiekszosc niema wbitego