Strona 52 z 92

: śr cze 24, 2009 21:08
autor: arwam
andrew.zbyrko pisze:myślałem że to realizuje wtryskiwacz 2 sprężynkowy a nie pompa, klekoty VW chyba czegoś takiego nie mają?
nie przedwtrysk jest realizowany za pomocą tłokorozdzielacza z zatoczeniem blisko krawędzi tłoczka.
wtryskiwacz dwusprężynowy ma za zadanie głównie wyciszyć pracę silnika, i poprawić czystość spalin, oraz przyczyniać się do mniejszego zapotrzebowania na paliwo ale przy wtrysku pośrenim według mnie to raczej średni pomysł, chyba że ktoś bardzo ceni kulturę pracy silnika to takie wtryski są właśnie dla niego.

: pt lip 03, 2009 21:08
autor: wergi1
niezgodze sie ja mam golfa III 1,9 TD dzis montowalem pina i regulacje sprezyny mam jak rowniez podkladke z tworzywa
wiec w golfie 3 tez byly montowane

: pt lip 03, 2009 22:28
autor: arwam
wergi1 pisze:niezgodze sie ja mam golfa III 1,9 TD dzis montowalem pina i regulacje sprezyny mam jak rowniez podkladke z tworzywa
wiec w golfie 3 tez byly montowane
daj foto i numer pompy; pierwsze AAZ'y miały tąregulację ale nowsze już nie, jest też opcja że masz pompę nie od 1.9 a tylko od 1.6 lub innego auta

: pt lip 03, 2009 22:50
autor: wergi1
nom przyznam ze moj golf pochodzi z 91 roku :) wiec to byly pierwsze egzemplarze :)
wiec jednym faktem golfy 3 mialy takowa regulacje ;p

i teraz mam pytanie czy musze cos krecic na tym sloneczku od sprezyny czy tez nie ??
i co daje te krecenie ??
dodam ze cisninia na turbo nie zmienialem

: pt lip 03, 2009 23:01
autor: Michał_1977
andrew.zbyrko, masz tu pompę,którą dostał arwam
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Fotki robiłem telefonem i to na szybko,ale może jakoś te numery odczytasz.

: sob lip 04, 2009 08:57
autor: arwam
Michaś_1977 pisze:i teraz mam pytanie czy musze cos krecic na tym sloneczku od sprezyny czy tez nie ??
i co daje te krecenie ??

radzę tym słnaczkiem nie bawić sięwogóle jeśli masz standardowe ciśnienie doładowania, bo raczej nie poczujesz zwiększenia mocy a tylko zwiększenie zużycia paliwa i kopcenia.
a jak pomodzisz dośc mocno to wtedy ewentualnie zwiększyć naciąg sprężyny ale lekko.

: sob lip 04, 2009 09:18
autor: Michał_1977
arwam, :goof: co Ty cytujesz?
To nie moje słowa,tylko wergi1, :grin: ...

: ndz lip 05, 2009 09:12
autor: arwam
Michaś_1977, wodać coś się mojemu kompowi pokopało

: sob lip 11, 2009 11:36
autor: KRZYSZTOF SKOCZEK
U mnie bolec wysuwa się za mało. Gdzie i jak można regulować wysunięcie tego bolca na pompie żeby maksymalnie można było wykorzystać nowego boost pina, który niedawno założyłem?

: sob lip 11, 2009 15:17
autor: munior
W aucie tego nie robiłem ,bo nie było potrzeby ale mam "luzem"pompę od 1,6 TD i zauważyłem że bolec od LDA wcale się nie wysuwał ,przy pompie oczywiście ktoś przede mną też grzebał tzn.na pewno ściągał cięgno gazu . Pomogło zdjęcie cięgła gazu i przestawienie o jedną kreskę cięgła w stosunku do osi w pompie zgodnie z ruchem wskazówek zegara.Trzeba tylko wykręcić srubę od ogranicznika cięgła gazu i potem spowrotem ją wkręcić.Już kilka razy spotkałem się że w pompach po regeneracji bolec od LDA nie wysuwa się do końca.Wychodzi na to że ktoś kto je rozbiera , składając nie zwraca na to uwagi a jak to mówią "diabeł tkwi w szczegółach''...O ile dobrze kojarzę to czy Koledze czasem nie zmieniałem pina w pompie ?Bo taką samą ''przypadłość''miał kolega z Lublina któremu osobiście zmieniałem pina...

: sob lip 11, 2009 20:55
autor: KRZYSZTOF SKOCZEK
Munior, wydaje mi się że przeciwnie do ruchu wskazówek zegara po to żeby wydłużyć naciąg linki gazu. Tak to byłem ja.

: sob lip 11, 2009 22:29
autor: munior
Tak jak na pierwszej fotce ,strzałka pokazuje kierunek przesunięcia dzwigni gazu w stosunku do osi po zdjęciu dżwigni z osi przesuwamy dżwignię zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara ,czyli w prawo .Jestem tego pewny w 100%bo zdejmowałem tą dżwignię dziś ponownie żeby się upewnić...

: wt lip 28, 2009 22:32
autor: MaSa_Golf
Który pin do Audi 80 AAZ bedzie lepszy?? ten oryginalny z AAZ wycięty czy ten z 1.6TD?? LDA jest bez słoneczka. Bo niestety nie znalazłem konkretnej odpowiedzi :bajer:

: wt lip 28, 2009 22:50
autor: munior
MaSa_Golf pisze:ten oryginalny z AAZ wycięty
Jeżeli ci się uda wyciąć szlifierką w odpowiednim miejscu i pod odpowiednim kątem ,co łatwe nie jest też będzie działał .Chociaż tu zauważyłem że rysik robi szerszą rysę na zeszlifowanym pinie z powodu płaskiej powierzchni a co za tym idzie wydaje mi się że stawia minimalnie większy opór.Orginał z 1,6 td rózni się nieco rozmiarami :długośc 50,5mm średnica 11mm .Natomiast 1,9 td dł 47,5mm średnica 12mm .Te niewielkie różnice powodują że pin z 1,6 td przełożony żywcem nie jest w pełni wykorzystany z racji tych niewielkich aczkolwiek istotnych róznic w rozmiarach.