Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
http://www.allegro.pl/item577226514_tur ... _1993.html
mam identyczna jak na tej aukcji...
a wie ktos moze dlaczego sa takie jakby dwie fazy doladowania ?? mozliwe ze katalizator blokuje spaliny i to powoduje przydlawienie sie turbiny ?? jakies pomysly ??
mam identyczna jak na tej aukcji...
a wie ktos moze dlaczego sa takie jakby dwie fazy doladowania ?? mozliwe ze katalizator blokuje spaliny i to powoduje przydlawienie sie turbiny ?? jakies pomysly ??
- kaczor4011
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2264
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
- Lokalizacja: Londyn
tu sie nie zgodze, jesli w dowod wbity jest kat to musi byc(oczywiscie teoretycznie, moze byc sama puchaantojuja pisze:w dieslach KAT jest nie obowiazkowy i nikt sie nie przyczepi


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
,,http://www.allegro.pl/ite..._9_td_1993.html
mam identyczna jak na tej aukcji...''
ja mam nieco młodszy silnik, i mam k14, z tej fotki widzę że masz też podobną, najlepiej sprawdzic na tabliczce znamionowej przyczepionej do turbinki i tam będzie pisać.
co do Twojego problemu to pierwszy raz się z takim czymś spotykam, ja wyciąłem kata bo był coraz słabszy , jeszcze na poprzednim silniku, po wstawieniu rurki przelotowej jazda była o wiele lepsza, a katalizator był zawalony całkiem
mam identyczna jak na tej aukcji...''
ja mam nieco młodszy silnik, i mam k14, z tej fotki widzę że masz też podobną, najlepiej sprawdzic na tabliczce znamionowej przyczepionej do turbinki i tam będzie pisać.
co do Twojego problemu to pierwszy raz się z takim czymś spotykam, ja wyciąłem kata bo był coraz słabszy , jeszcze na poprzednim silniku, po wstawieniu rurki przelotowej jazda była o wiele lepsza, a katalizator był zawalony całkiem
nie wiem czy to mozliwe ale wydaje mi sie, ze to wlasnie wina kata....bo widac, ze nie byl zmieniany bardzoooo dlugooo....ja wyciąłem kata bo był coraz słabszy , jeszcze na poprzednim silniku, po wstawieniu rurki przelotowej jazda była o wiele lepsza, a katalizator był zawalony całkiem

no wlasnie co do tej wymiany to chyba jej nie bylo wogole 
edit.

edit.
a co wstawiles zamiast kata ?? strumienice czy zwykla rure kwasoodporna czy moze jakies inne ustrojstwo ?:Dja wyciąłem kata bo był coraz słabszy
Ostatnio zmieniony pn mar 23, 2009 00:00 przez lenczek, łącznie zmieniany 1 raz.
strumienice zabijają zwłaszcza małe turbiny ze względu na rezonanse które powstają w układzie wydechowym za ich sprawąlenczek pisze:no wlasnie co do tej wymiany to chyba jej nie bylo wogole
edit.
a co wstawiles zamiast kata ?? strumienice czy zwykla rure kwasoodporna czy moze jakies inne ustrojstwo ?:Dja wyciąłem kata bo był coraz słabszy
kawałek rurki kwasoodpornej, teraz to słychać, że spaliny wyrzuca
W planach mam zamiar wywalić końcowy tłumik, który zostanie zastąpiony przelotowym a reszta to tylko rury, przygotuje go pod moc nieco ponad 100 koników, pin już założony, zostaje kupić wskaźnik doładowania pokręcić troche i zamówic intercooler

W planach mam zamiar wywalić końcowy tłumik, który zostanie zastąpiony przelotowym a reszta to tylko rury, przygotuje go pod moc nieco ponad 100 koników, pin już założony, zostaje kupić wskaźnik doładowania pokręcić troche i zamówic intercooler

-
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: ndz mar 22, 2009 17:35
- Lokalizacja: ESK, Łódź
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości