Strona 6 z 21

: wt sty 23, 2007 18:25
autor: ventil
Keb@ pisze:
Keb@ pisze:Obrotek przekłamuje?
zaprzal pisze::rotfl: nie
Piękny stosunek do ludzi chcących posiąść "jakąś" wiedzę od pewnych osób TEORETYCZNIE mądrzejszych. :? :(
Keb@ - nie złość sie, Trochim tylko sie uśmiechnął a nie śmiał - to duża róznica...
Kiedyś ktos też nie wierzył mi że moje 1,6 moze tak przyspieszać - też się uśmiechnąłem...

Zaprzal, powiem i ze konkretnie sie wkręca - 9 dych na dwójce... Niejeden kierownik GTI'ka sie zdziwi jak nie będzie Cie mógł ścignąć. Co Wy tam z Trochimem majstujecie???

: wt sty 23, 2007 19:21
autor: pavello
to i ja wtrace slowko-jesli ktos nie rozumie o co chodzi w jakims modzie to chyba lepiej zeby go nie robil samemu,prawda?

: wt sty 23, 2007 19:36
autor: adam16v
zaprzal, Może byś założył temat o przeróbce twojej pompy na 10mm? domyślam się że nie tylko ja chciałbym taka przeróbkę zrobić :bigok:

: wt sty 23, 2007 22:50
autor: euglen
tomcio666, muła łapał, bo mu paliwa brakowało :bigok:

: wt sty 23, 2007 23:24
autor: rogra
powiem wam tak,mój przed różnymi modami był zwykłmy td ,ale jak zrobiłem kilka modów to ten silnik odżył dostał ducha i teraz z pod świateł moment i mnie nie ma tylko jest jedna rzecz która to bardzo ale to bardzo mnie przeraża kopcenie kopci konkretnie ten kto jedzie za mną od razy zwalnia tyle że te kopcenie jest dopiero przy dobrym depnięciu na początku tego nie ma,czy zwiększenie ciśnienia na turbinie pomoże w tym?

: wt sty 23, 2007 23:34
autor: Ollle
ventil pisze:Po cichu powiem że głowica będzie 12mm (D/TD - 9mm, TDI - 10, czasami 11mm). mam nadzieję że po zamontowaniu wytworzy odpowiednia ilość czarnych spalin i napędzi dobrze turbo...
No wam powiem ze mnie to zaciekawilo,i co jak ja mam tloczek w pompie na 8mm,a wsadze mu 9mm to moge sie spodziewac lepszych osiagów.(tak troche nie rozumiem)!
Czy to sie robi tylko jak masz sprezarke?

: wt sty 23, 2007 23:38
autor: zaprzal
Czy to sie robi tylko jak masz sprezarke?
raczej tak, bez turbo nie dasz rady spalic tego dodatkowego paliwka

: śr sty 24, 2007 15:26
autor: vw_vandal
zaprzal, teaz chcem grzebnąć w pompie ale nikt nie chce powiedzieć co i jak !!

: śr sty 24, 2007 15:32
autor: zaprzal
vw_vandal, governor mod masz opisany w tym temacie a w sprawie glowiczki odezwij sie do Trochima. Dzisiaj troche pojezdzilem i moge powiedziec, ze to najlepszy mod jaki do tej pory mialem zrobiony. Zdziwilo mnie, ze auto zyskalo troszeczke NM ponizej 2tys obrotow mimo, ze tam turbo nie pompuje oraz to, ze wcale wiecej nie dymi. :bigok:

: śr sty 24, 2007 17:05
autor: Tomallus
zaprzal pali ci cos wiecej po tych modach? Osiagi juz konkretne sa, to i spalanie moze tez?

: śr sty 24, 2007 17:11
autor: adam16v
zaprzal pisze:vw_vandal, governor mod masz opisany w tym temacie a w sprawie glowiczki odezwij sie do Trochima. Dzisiaj troche pojezdzilem i moge powiedziec, ze to najlepszy mod jaki do tej pory mialem zrobiony. Zdziwilo mnie, ze auto zyskalo troszeczke NM ponizej 2tys obrotow mimo, ze tam turbo nie pompuje oraz to, ze wcale wiecej nie dymi. :bigok:
Kurcze, chciałbym zobaczyć twoją maszynę na hamowni :satan:

: śr sty 24, 2007 17:59
autor: zaprzal
zaprzal pali ci cos wiecej po tych modach? Osiagi juz konkretne sa, to i spalanie moze tez?
za krotko mam zalozona pompe zeby powiedziec cos o spalaniu, ale watpie zeby palil wiecej przy normalnej jezdzie. Zdam relacje jak cos wiecej bede wiedzial
adam16v pisze:Kurcze, chciałbym zobaczyć twoją maszynę na hamowni :satan:
najpierw trzeba zorganizowac wskaznik EGT i zalozyc lepszy IC na wiosne, bo jeszcze mam kawalek regulacji turbo i na pompie ;) wszystko w swoim czasie