Strona 6 z 38

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

: pn kwie 30, 2012 16:49
autor: arwam
miałem na myśli 5W50 z mobila jeszcze ze starszej wersji Rally formula.
niestety mimo zapewnien dystrybutorów że nowa seria Peak Life to to samo to to jednak to samo nie jest, narazie testuję opcję 5W40b ale nie widzę dużych różnic pomiędzy 5W50 a 5W40 w użytkowaniu...

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

: pn kwie 30, 2012 17:38
autor: marcinas1983
Kumpel polecił mi 10W60 castrol'a i mówił, że o ile inne produkty castrol'a są do bani to 10W60 jest OK... dam znać jak zaleję tym swojego bolida :grin:

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

: pn kwie 30, 2012 18:35
autor: EMP-TURBO
marcinas1983 pisze:Kumpel polecił mi 10W60 castrol'a i mówił, że o ile inne produkty castrol'a są do bani to 10W60 jest OK... dam znać jak zaleję tym swojego bolida
niestety nie polecam tego oleju , testowałem ten olej na maszynie ,na której sprawdza się tarcie elementów przy zastosowaniu różnego rodzaju środków smarujących i niestety Castrol nie wypadł tam zby dobrze .Zresztą sam używałem ten olej przez jakiś czas i po mocnym katowaniu auta ciśnienie padało na pysk ,co świadczy o tym że olej traci lepkość .Polecam GULF 10W/60 lub Valvoline 10W/60 ,oleje typowo wyczynowe , na których jeździ masa moich znajomych w autach wyczynowych .....

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

: pn kwie 30, 2012 21:24
autor: arwam
EMP-TURBO, a co powiesz o olejach MOBIL'a 5W50 i 5W40 ?

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

: śr maja 02, 2012 11:49
autor: EMP-TURBO
arwam pisze:EMP-TURBO, a co powiesz o olejach MOBIL'a 5W50 i 5W40 ?
generalnie Mobil podobno jest ok , tak informował mnie człowiek z dużej hurtowni oleji z Wrocławia ,sam zresztą używam w dwóch innych autach oleju Mobil 5W50 i nie mogę złego zdania powiedzieć ......

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

: czw maja 03, 2012 09:37
autor: arwam
EMP-TURBO, odpisz na PW co możesz największego posadzić na wałku T3 z 1.6TD

gorąca obudowa zostaje od 1.6

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

: czw maja 03, 2012 10:03
autor: SZOPENN
Widziałem w katalogu garetta że są bezpoeśrednie wkłady do T3 starych na łożyskach kulkowych.... to też daje jakąś tam fajną opcje... :bajer:

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

: czw maja 03, 2012 10:21
autor: arwam
tak tylko jak będzie wtedy wydajność kompresora i czy nadadzą się do T3 stosowanych w 1.6TD. pamiętajmy że było naprawdę sporo rodzajów T3

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

: czw maja 03, 2012 10:23
autor: SZOPENN
a to co możesz włożyć wsyzstko jest w katalogu garreta... naprawdę jest tego sporo, jest niezły ten katalog, opisuje szczegóły techniczne różnicyh rzeczy, wzory na obliczenia.... fajna sprawa

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

: czw maja 03, 2012 10:29
autor: arwam
masz może gdzieś link do niego? czy ściśle tajne?
i ciekawe jak finansowo czy nie rujnuje?

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

: czw maja 03, 2012 10:36
autor: SZOPENN
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... uctcatalog" onclick="window.open(this.href);return false;

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

: pt maja 04, 2012 20:07
autor: EMP-TURBO
arwam pisze:EMP-TURBO, odpisz na PW co możesz największego posadzić na wałku T3 z 1.6TD

gorąca obudowa zostaje od 1.6
największy kompresor jaki można wrzucić pod oryginalny talerz T3 to 46,50/60,00 z GT28R lub 47,70/60,00 troszkę większy od RS-a

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

: pt maja 04, 2012 20:10
autor: EMP-TURBO
SZOPENN pisze:Widziałem w katalogu garetta że są bezpoeśrednie wkłady do T3 starych na łożyskach kulkowych.... to też daje jakąś tam fajną opcje...
tak ,tylko dany "wkład" ( core assy ) nadaje się pod odpowiednie muszle .............nie wsadzisz każdego "korka" w każdą obudowę ..............

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

: pt maja 04, 2012 21:57
autor: arwam
jak by to finansowo wyglądało i jak oceniasz potencjał tak zrobionej turbiny?