Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

arwam

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: arwam » pn kwie 30, 2012 16:49

miałem na myśli 5W50 z mobila jeszcze ze starszej wersji Rally formula.
niestety mimo zapewnien dystrybutorów że nowa seria Peak Life to to samo to to jednak to samo nie jest, narazie testuję opcję 5W40b ale nie widzę dużych różnic pomiędzy 5W50 a 5W40 w użytkowaniu...



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: marcinas1983 » pn kwie 30, 2012 17:38

Kumpel polecił mi 10W60 castrol'a i mówił, że o ile inne produkty castrol'a są do bani to 10W60 jest OK... dam znać jak zaleję tym swojego bolida :grin:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

EMP-TURBO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pn lis 28, 2011 17:28
Lokalizacja: WROCŁAW
Kontakt:

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: EMP-TURBO » pn kwie 30, 2012 18:35

marcinas1983 pisze:Kumpel polecił mi 10W60 castrol'a i mówił, że o ile inne produkty castrol'a są do bani to 10W60 jest OK... dam znać jak zaleję tym swojego bolida
niestety nie polecam tego oleju , testowałem ten olej na maszynie ,na której sprawdza się tarcie elementów przy zastosowaniu różnego rodzaju środków smarujących i niestety Castrol nie wypadł tam zby dobrze .Zresztą sam używałem ten olej przez jakiś czas i po mocnym katowaniu auta ciśnienie padało na pysk ,co świadczy o tym że olej traci lepkość .Polecam GULF 10W/60 lub Valvoline 10W/60 ,oleje typowo wyczynowe , na których jeździ masa moich znajomych w autach wyczynowych .....


EMP-TURBO
TURBOSPRĘŻARKI
CZĘŚCI DO TURBOSPRĘŻAREK
http://www.emp-turbo.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: arwam » pn kwie 30, 2012 21:24

EMP-TURBO, a co powiesz o olejach MOBIL'a 5W50 i 5W40 ?



EMP-TURBO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pn lis 28, 2011 17:28
Lokalizacja: WROCŁAW
Kontakt:

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: EMP-TURBO » śr maja 02, 2012 11:49

arwam pisze:EMP-TURBO, a co powiesz o olejach MOBIL'a 5W50 i 5W40 ?
generalnie Mobil podobno jest ok , tak informował mnie człowiek z dużej hurtowni oleji z Wrocławia ,sam zresztą używam w dwóch innych autach oleju Mobil 5W50 i nie mogę złego zdania powiedzieć ......


EMP-TURBO
TURBOSPRĘŻARKI
CZĘŚCI DO TURBOSPRĘŻAREK
http://www.emp-turbo.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: arwam » czw maja 03, 2012 09:37

EMP-TURBO, odpisz na PW co możesz największego posadzić na wałku T3 z 1.6TD

gorąca obudowa zostaje od 1.6



Awatar użytkownika
SZOPENN
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 762
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 10:53
Lokalizacja: Polska

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: SZOPENN » czw maja 03, 2012 10:03

Widziałem w katalogu garetta że są bezpoeśrednie wkłady do T3 starych na łożyskach kulkowych.... to też daje jakąś tam fajną opcje... :bajer:



arwam

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: arwam » czw maja 03, 2012 10:21

tak tylko jak będzie wtedy wydajność kompresora i czy nadadzą się do T3 stosowanych w 1.6TD. pamiętajmy że było naprawdę sporo rodzajów T3



Awatar użytkownika
SZOPENN
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 762
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 10:53
Lokalizacja: Polska

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: SZOPENN » czw maja 03, 2012 10:23

a to co możesz włożyć wsyzstko jest w katalogu garreta... naprawdę jest tego sporo, jest niezły ten katalog, opisuje szczegóły techniczne różnicyh rzeczy, wzory na obliczenia.... fajna sprawa



arwam

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: arwam » czw maja 03, 2012 10:29

masz może gdzieś link do niego? czy ściśle tajne?
i ciekawe jak finansowo czy nie rujnuje?



Awatar użytkownika
SZOPENN
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 762
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 10:53
Lokalizacja: Polska

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: SZOPENN » czw maja 03, 2012 10:36

http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... uctcatalog" onclick="window.open(this.href);return false;



EMP-TURBO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pn lis 28, 2011 17:28
Lokalizacja: WROCŁAW
Kontakt:

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: EMP-TURBO » pt maja 04, 2012 20:07

arwam pisze:EMP-TURBO, odpisz na PW co możesz największego posadzić na wałku T3 z 1.6TD

gorąca obudowa zostaje od 1.6
największy kompresor jaki można wrzucić pod oryginalny talerz T3 to 46,50/60,00 z GT28R lub 47,70/60,00 troszkę większy od RS-a


EMP-TURBO
TURBOSPRĘŻARKI
CZĘŚCI DO TURBOSPRĘŻAREK
http://www.emp-turbo.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

EMP-TURBO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pn lis 28, 2011 17:28
Lokalizacja: WROCŁAW
Kontakt:

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: EMP-TURBO » pt maja 04, 2012 20:10

SZOPENN pisze:Widziałem w katalogu garetta że są bezpoeśrednie wkłady do T3 starych na łożyskach kulkowych.... to też daje jakąś tam fajną opcje...
tak ,tylko dany "wkład" ( core assy ) nadaje się pod odpowiednie muszle .............nie wsadzisz każdego "korka" w każdą obudowę ..............


EMP-TURBO
TURBOSPRĘŻARKI
CZĘŚCI DO TURBOSPRĘŻAREK
http://www.emp-turbo.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: arwam » pt maja 04, 2012 21:57

jak by to finansowo wyglądało i jak oceniasz potencjał tak zrobionej turbiny?



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości