Strona 6 z 16

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

: śr sie 03, 2011 00:20
autor: LeadPCT-V.A.G
zależy jakie masz turbo

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

: śr sie 03, 2011 08:29
autor: binekbnk
Turbina to Garrett, mój silnik to SB, jaka tam siedziała t2 czy t3?

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

: śr sie 03, 2011 13:46
autor: LeadPCT-V.A.G
nie jestem pewien ale chyba T2 i najlepsze rozwiązanie było zakup odpowiedniego MBC do regulacji ciśnienia.

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

: śr sie 03, 2011 14:23
autor: binekbnk
Po założeniu MBC nie trzeba leść do Turbiny i można bawić się ciśnieniem? :chytry:

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

: śr sie 03, 2011 16:15
autor: LeadPCT-V.A.G
oczywiście ;) jedno pokrętełko i pełna kontrola ;)

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

: śr sie 03, 2011 19:27
autor: binekbnk
;] brzmi ciekawie, nawet bardzo na pewno w to zainwestuję :helm:

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

: śr sie 03, 2011 20:54
autor: LeadPCT-V.A.G
tylko nie kupuj takiego do benzyny ;p bo ludzie kupowali a później tematy na forum że nie mogą regulować ;P i pamiętaj aby nie przesadzać z ciśnieniem i dawką bo skończysz na swapie silnika ;D tym bardziej jeśli masz zwykłą uszczelkę pod głowicą ;)

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

: śr sie 03, 2011 22:06
autor: twromek
LeadPCT-V.A.G, a tam nie przesadzaj, ja mam okolice 1,7-1,8 i na zwykłej uszczelce nic się nie dzieje, podstawą jest to, żeby blok i głowica były idealnie proste, dobrze dociągnąć nowe śruby i wszystko zrobić z jak największą dokładnością.

Odnośnie tematu, oryginalnie mam 3 sprężynki na "bolcu" z czego ta środkowa wywalona i nic się nie dzieje.

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

: śr sie 03, 2011 22:40
autor: LeadPCT-V.A.G
twromek, no widzisz ja dałem ciśnienie 1.7 bara chwilę pojeździłem później zmniejszyłem na 1.5 bara trochę pojeździłem i co uszczelka się skończyła , pierścienie również , po zwaleniu głowicy okazało się że są progi na tulejach i mają lekki owal także remont nie opłacalny i aktualnie zakańczam swap na AAZ ;)

wszystko zależy od kierownika ;) ale jak w praktyce wiadomo moc jest po to by z niej korzystać ;P i później wychodzą skutki ;D

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

: śr sie 03, 2011 23:00
autor: binekbnk
Ja mam zamiar dać turbinie jakieś 1.1 bara bo niedawno właśnie ten silnik wrzuciłem pod maskę i nie chcę się powtarzać bo silnik jest w super kondycji, wcześniej miałem 1.6 PN benzynę, i była masakra, a ten przy seryjnych ustawieniach tylko przy odpalaniu na zimnym puści dymek i jak przycisnę go do końca obrotów, a w czasie jazdy niema mowy o kopceniu, ale to niedługo pewnie się zmieni, czekam na kolegę jak będzie miał wolny czas bo on miał mk2 i robił u siebie govmod'a sam i mi pomoże :hmm:

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

: czw sie 04, 2011 12:52
autor: LeadPCT-V.A.G
1.1 bar to spokojnie da radę ;) ale apetyt będzie rósł gdy poczujesz troszkę mocy ;D

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

: czw sie 04, 2011 19:01
autor: binekbnk
Tego się boję :jezor:

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

: czw sie 04, 2011 22:45
autor: LeadPCT-V.A.G
tego się nie bój to już normalna reakcja każdego użytkownika TD/TDI ;P apetyt rośnie i to nie mało ;)

rób gov moda , później pompa 10mm albo i 11mm , dobre sprzęgło i dobre turbo T3/K24 albo coś większego , po tych zabiegach zmienisz silnik na 1.9 ;D

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

: ndz paź 09, 2011 11:15
autor: Wojtek010
trochę odświeżę temat. Zrobiłem gov mod i mam problem bo zapomniałem przyjrzeć się jak powinno być założone cięgno gazu względem tej ośki. Są tam 3 kreski po jednej 3 po drugiej i jedna długa po środku i nie wiem jak była ustawiona ta ośka względem nich. Mam nadzieję że wiecie o co mi chodzi bo nie potrafię tego fachowo określić. Auto nie chce odpalić i nie wiem czy jeszcze się nie odpowietrzył czy to wina źle złożonego cięgna względem ośki