Strona 50 z 52

Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

: wt lis 15, 2011 20:29
autor: maniek8855
Podepnę się. pod temat, będę zmieniał uszczelkę pod głowicę przy okazji zmiany turbinki na VNT, i mam pytanie jak sprawdzić na ile karbów mam uszczelkę bez ściągania głowicy? Chodzi, o to,ze mam czas tylko w wekkend i chcę zakupić wcześniej uszczelkę,bo nim zdejmę głowicę to sklep mi zamkną :helm: I jeszcze przy okazji zapytam jakiej firmy polecacie kupić ja myślałem uszczelkę goetze, śruby erling?

Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

: wt lis 15, 2011 20:33
autor: twromek
Kup najgrubszą.

Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

: wt lis 15, 2011 20:35
autor: maniek8855
Kup najgrubszą.
Czemu najgrubszą?

Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

: wt lis 15, 2011 20:42
autor: twromek
Dobrze, żebyś przynajmniej trochę odprężył silnik, zwłaszcza jak planujesz VNT.

Re: Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

: wt lis 15, 2011 21:09
autor: Bartek_R
Ad3kwatny pisze:teraz pytanko z innej beczki : co oznaczają czerwone kreski a właściwie kwadraciki na prędkościomierzu - licznik z zegarem - przy 110 jest ostatnia czerwona kreska, nie wiem czy dobrze rozumuję że chodzi tu zmianę biegów, czyli przy 110km/h wrzucamy piątkę, przy 70 czwórkę, a przy 50 trójkę... ??
Dobrze myślisz, :bigok:

Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

: śr lis 16, 2011 18:43
autor: Ad3kwatny
wyczyściłem zaworek, od grubszego przewodu paliwowego paliwo płyneło dalej jak odkręcałem,z wąskiego od OUT troszeczkę powietrza wpadło ale na zapalonym nie widzę żęby szło dalej, nie odkrecałem tego przewodu powrotnego co arwam o nim pisałeś bo ciemno szybko i zimno, jeszcze jutro odkrece ten powrotny zeby to odpowietrzyć....

Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

: śr lis 16, 2011 22:41
autor: t0mal
Odkręć śrubę z napisem OUT i sprawdź czy drożna

Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

: śr lis 16, 2011 22:43
autor: arwam
maniek8855 pisze: przy okazji zmiany turbinki na VNT,

jaką sobie turbinę upatrzyłeś.
coś sporego czy tylko coś co ma Ci dół poprawić?

Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

: czw lis 17, 2011 10:51
autor: maniek8855
jaką sobie turbinę upatrzyłeś.
coś sporego czy tylko coś co ma Ci dół poprawić?
gt 17,zeby od dołu szedł tylko sie boję o silnik trochę i teraz sam juz nie wiem co robvić coraz bardziej myślę teraz o bezynie niz kręceniu 1,6td :kac:

Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

: czw lis 17, 2011 12:00
autor: arwam
maniek8855,

proponuję GT2052V przynajmniej.
ją można podstroić tak żeby nie wstawał przy zbyt niskich obrotach.

a jeśli chcieć zrobić to turbo jużpraktycznie od 1200rpm może dmuchać
ja mam aktualnie tak zrobione że turbo zaczyna dmuchąć przy 1600-1800rpm.
na małych może być już problem. za to dodatkowo mam skonstruowany ukłąd który ładnie turbiną VNTsteruje, za pomocą podciśnienia. jak wcześniej co trochę turbo wyciągałem do czyszczenia teraz nawet jak w lecie zamulałem na max żeby sprawdzić odporność mechanizmu sterowania na sadzę to szczeże mówiąć mimo bardzo szczerego i serdecznego zamulania nie udało się zapiec kierownic bo dzięki temu układowi one praktycznie cały czas pracują.

szczególy w temacie z moim autem. dobrze by było jakby kilka przynajmniej osób miało i ewentualnie dopracowywało by się go żeby usunąć wszelkie możliwe wady choć u mnie się super sprawuje.


a co chodzenia od dołu to proponuję w 1.6 sobie darować a założenie GT2052V już zrobi tak przyjemną górę że dół sobie darujesz.
do 1.9 przydałoby się już coś większego ale wspomnienia o połączeniu 1.6TD i GT20 sąnaprawdę przyjemne.
takżę pozostawiam temat do przemyślenia.
jeszcze jedna rzecz przemawia na korzyść GT20.
można ją połączyć z kolektorem wydechowym bez flanszy.
down pipe już niestety trzeba dorobić ale to już trudne nie jest

Re: Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

: czw lis 17, 2011 18:10
autor: Ad3kwatny
:grrr:
wyczyszczony zaworek, śruba powrotna drożna, robiłem tak jak pisaliście i to raczej nie to. Paliwo nie idzie cienkim wężykiem, objawy pozostają te same, po dodaniu gazu dusi się, szarpie. Hmmm co to może być?

Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

: pt lis 18, 2011 01:53
autor: Michał_1977
Ad3kwatny pisze:Ja też raczej sie przyczyniłem do awarii bo miałem rezerwę i jadąc na stacje pompa się zepsuła. Zaciągła pewnie syfuu
Filtr paliwa kiedy zmieniałeś?
Biorąc pod uwagę to co piszesz i film,który wkleiłeś,to mi wygląda na zbyt małą ilość paliwa w pompie.
Zmień filtr i sprawdź wszystkie połączenia przewodów paliwowych,czy nie ciągną "lewego" powietrza :bajer:

Re: Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

: pt lis 18, 2011 20:49
autor: Ad3kwatny
filtr paliwa zmieniany był od razu u mechanika.. posprawdzam jeszcze czy to dobrze poskręcane ale raczej przewody oki . nagram lepszy filmik jeszcze aparatem ...

Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

: sob lis 19, 2011 19:14
autor: maniek8855
Ja jeszcze myślę nad ta turbiną do przyszłego tygodnia id ziałam, mam z pewnego źródła gt17 wiec dlatego wchodzi w grę :bajer: , dzisiaj znalazłem wyciek płynu i to w najgorszym z możliwych miejsc, wyciek jest po stronie kierowcy z krócća na dole głowicy, dostęp kiepski, wiec jutro bedzie z tym zabawa, nowego oringu też nie znajdę wiec zasilikonuje, mam pytanie czy jest jakiś spsób jak ten króciec wykręcić nie rozbierajac zbyt wiele, obok tego króćca idą jeszcze przewody metalowe do filtra oleju o ile się nie mylę, i s ą one przykręcone taka blaszką do króćca,co dość mocno utrudnia dostęp do zapieczonych śrub, kiepskie miejsce aby wyjąć ten króciec w łatwy i szybki sposób :helm:, w sumie byc moze stad ubytki płynu i nie jest to wina uszczelki pod głowice tylko tego króćca, z niego idzie przewód do nagrzewnicy.