: pn maja 11, 2009 18:03
KAT out ??
jakis wydech przelot ?:D wieksza pompa ? ;D
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
moim skromnym zdaniem lepszy jest asymetryczny, ponieważ obracając pin sam ustawiasz sobie tzw. dawkę paliwa i zmniejszasz dymienie. Więc tylko asymetryczny. I jeszcze jedno pin od z pompy od aaz w porównaniu do np. SB jest inny - jaka różnica? - w grubości. Grubszy pin jjest w aaz, nie znacznie ale jest, łatwo to sprawdzić poróbnując ori pin ''zdławiony" aaz i ori w np. SB - jaki luz na boki ma w pompiekarlik018 pisze:witam, mam takie pytanie odnosnie pinu do 1,9td na allegro koles sprzedaje piny symetryczne i asymetryczne, który polecacie wszystko mam oryginalne jedynie w planach mam delikatne zwiekszenie ciśnienia w turbie
http://allegro.pl/item645562745_q_tunin ... _audi.html
http://allegro.pl/item645566025_q_tunin ... _audi.html
i tak munior (mój sądziadpiori pisze:karlik018, jedynie asymetryczny. Zawsze można coś sobie podregulować gdyby z mocno kopciło albo powera było za mało, symetrycznym nie masz żadnego pola manewru.
Widać, że muniorowi rośnie konkurencja na alle. Ciekawe czy odwoływanie się do forum w celu bądź co bądź zarobkowym było uzgadniane z ygd
jeślima na górze pompy wkręt regulacyny na pokrywce LDA to też się ustawia dawkę bez ciśnienia a dawkę z pełnym ciśnieniem za pomocą sprężyny pod membraną i podkładkimoim skromnym zdaniem lepszy jest asymetryczny, ponieważ obracając pin sam ustawiasz sobie tzw. dawkę paliwa i zmniejszasz dymienie. Więc tylko asymetryczny. I jeszcze jedno pin od z pompy od aaz w porównaniu do np. SB jest inny - jaka różnica? - w grubości. Grubszy pin jjest w aaz, nie znacznie ale jest, łatwo to sprawdzić poróbnując ori pin ''zdławiony" aaz i ori w np. SB - jaki luz na boki ma w pompie
Dzięki .U mnie siedzi pin symetryczny w wersji "hard"ze stożkiem na odcinku 9mm w najwęższym miejscu ma 4mm i wierzcie mi że i tak nie porusza się po całej długosci tylko na odcinku 7mm ...Faktem jest też tak jak pisze arwam że 1,6td posiadały bardziej wyrafinowaną regulację LDA czego nie można powiedzieć o LDA w 1,9 td bo tu w zasadzie nie da się nic regulować ...można co najwyżej zmienić sprężynę pod membraną na bardziej mięką .I jeszcze nawiązując do wypowiedzi eldorado84 ...co do różnic ,różnica średnicy 11mm 1,6 td i 12 mm 1,9 td to nie jedyna różnica pin od 1,6 td jest dłuższy o 2,5mm od pina z 1,9 td ,niby niedużo ale ma to znaczenie biorąc pod uwagę fakt że pin porusza się tylko na odcinku ok 7mm ,przekonałem się o tym osobiście na samym początku jak tylko się dowiedziałem ,wymieniając na ori z 1,6 td ,nie zwróciłem wtedy uwagi że średnica jest mniejsza o 1mm ,ale po jakimś czasie zajrzałem i okazało się że rysa na pinie zaczyna się prawie w połowie stożka,to że ma spore luzy na boki też zauważyłem ...wymontowałem ten z 1,6 td i dorobiłem taki jak trzeba ,jest różnica wierzcie mieldorado84 pisze: i tak munior (mój sądziad) robi najlepsze
Zgadza się, ale to w pompie od 1.6TD. U Ciebie tego nie powinno być, ale powinna być chyba cienka metalowa podkładka.nemek pisze:powinna sie tam znajdowac podkladka ze sztucznego tworzywa, a takze te zebatki, ktore reguluja napiecie sprezyny
były pompy w AAZ z regulacją naciągu słoneczkiem, ja mam taką, i z podkładką z tworzywamunior pisze:W ori pompie od 1,9 td AAZ niema w LDA niczego wiecej prócz boost pina z membraną i sprężyny pod nią ,acha jest jeszcze cieniutka stalowa podkładka pod sprężyną trzymająca sprężynę żeby nie przesówała się na boki ,nie mylić z podkładką z tworzywa w 1,6 TD!!!
to najleiej zmierzyć i doszlifować podkładke, bo może okazać się że przy max doładowaniu kiedy pin schodzi na sam dół zaczepia swoją zgrupioną częścią o bolec rysujący, w efekcie krzywi go i może uszkodzić oring, i spowodować wyciek z odpowietrznika.munior pisze:Podkładka ta ze względu na swoją nikłą grubośc nie ma w zasadzie żadnego znaczenia dla pracy LDA ...