Strona 50 z 92

: pn maja 11, 2009 18:03
autor: lenczek
KAT out ?? :D jakis wydech przelot ?:D wieksza pompa ? ;D

: pn maja 11, 2009 18:29
autor: noddy
kata niema dawno a pompa od czego np a wydech juz sie szykuje :)

: pn maja 11, 2009 18:35
autor: arwam
noddy, pompa od transita i tłokorozdzielacz wraz z rolkami do swojej pompy wkładasz.
Turbo to przynajmniej T3 lub k24 choć możesz założyć takiego Holseta jak kolega ZAPRZAL

[ Dodano: 11 Maj 2009 20:09 ]
noddy, a może silnik ode mie kupisz?
mam tylko 7,2do100km/h to chyba jeszcze dużo nie jest? :bigok:

: pn cze 01, 2009 08:58
autor: karlik018
witam, mam takie pytanie odnosnie pinu do 1,9td na allegro koles sprzedaje piny symetryczne i asymetryczne, który polecacie wszystko mam oryginalne jedynie w planach mam delikatne zwiekszenie ciśnienia w turbie
http://allegro.pl/item645562745_q_tunin ... _audi.html
http://allegro.pl/item645566025_q_tunin ... _audi.html

: pn cze 01, 2009 09:16
autor: piori
karlik018, jedynie asymetryczny. Zawsze można coś sobie podregulować gdyby z mocno kopciło albo powera było za mało, symetrycznym nie masz żadnego pola manewru.

Widać, że muniorowi rośnie konkurencja na alle. Ciekawe czy odwoływanie się do forum w celu bądź co bądź zarobkowym było uzgadniane z ygd :chytry:

: pn cze 01, 2009 09:22
autor: eldorado84
karlik018 pisze:witam, mam takie pytanie odnosnie pinu do 1,9td na allegro koles sprzedaje piny symetryczne i asymetryczne, który polecacie wszystko mam oryginalne jedynie w planach mam delikatne zwiekszenie ciśnienia w turbie
http://allegro.pl/item645562745_q_tunin ... _audi.html
http://allegro.pl/item645566025_q_tunin ... _audi.html
moim skromnym zdaniem lepszy jest asymetryczny, ponieważ obracając pin sam ustawiasz sobie tzw. dawkę paliwa i zmniejszasz dymienie. Więc tylko asymetryczny. I jeszcze jedno pin od z pompy od aaz w porównaniu do np. SB jest inny - jaka różnica? - w grubości. Grubszy pin jjest w aaz, nie znacznie ale jest, łatwo to sprawdzić poróbnując ori pin ''zdławiony" aaz i ori w np. SB - jaki luz na boki ma w pompie

[ Dodano: Pon Cze 01, 2009 09:24 ]
piori pisze:karlik018, jedynie asymetryczny. Zawsze można coś sobie podregulować gdyby z mocno kopciło albo powera było za mało, symetrycznym nie masz żadnego pola manewru.

Widać, że muniorowi rośnie konkurencja na alle. Ciekawe czy odwoływanie się do forum w celu bądź co bądź zarobkowym było uzgadniane z ygd :chytry:
i tak munior (mój sądziad :hmm: ) robi najlepsze :grin:

: wt cze 02, 2009 09:35
autor: arwam
moim skromnym zdaniem lepszy jest asymetryczny, ponieważ obracając pin sam ustawiasz sobie tzw. dawkę paliwa i zmniejszasz dymienie. Więc tylko asymetryczny. I jeszcze jedno pin od z pompy od aaz w porównaniu do np. SB jest inny - jaka różnica? - w grubości. Grubszy pin jjest w aaz, nie znacznie ale jest, łatwo to sprawdzić poróbnując ori pin ''zdławiony" aaz i ori w np. SB - jaki luz na boki ma w pompie
jeślima na górze pompy wkręt regulacyny na pokrywce LDA to też się ustawia dawkę bez ciśnienia a dawkę z pełnym ciśnieniem za pomocą sprężyny pod membraną i podkładki

: wt cze 02, 2009 11:51
autor: munior
eldorado84 pisze: i tak munior (mój sądziad :hmm: ) robi najlepsze :grin:
Dzięki .U mnie siedzi pin symetryczny w wersji "hard"ze stożkiem na odcinku 9mm w najwęższym miejscu ma 4mm i wierzcie mi że i tak nie porusza się po całej długosci tylko na odcinku 7mm ...Faktem jest też tak jak pisze arwam że 1,6td posiadały bardziej wyrafinowaną regulację LDA czego nie można powiedzieć o LDA w 1,9 td bo tu w zasadzie nie da się nic regulować ...można co najwyżej zmienić sprężynę pod membraną na bardziej mięką .I jeszcze nawiązując do wypowiedzi eldorado84 ...co do różnic ,różnica średnicy 11mm 1,6 td i 12 mm 1,9 td to nie jedyna różnica pin od 1,6 td jest dłuższy o 2,5mm od pina z 1,9 td ,niby niedużo ale ma to znaczenie biorąc pod uwagę fakt że pin porusza się tylko na odcinku ok 7mm ,przekonałem się o tym osobiście na samym początku jak tylko się dowiedziałem ,wymieniając na ori z 1,6 td ,nie zwróciłem wtedy uwagi że średnica jest mniejsza o 1mm ,ale po jakimś czasie zajrzałem i okazało się że rysa na pinie zaczyna się prawie w połowie stożka,to że ma spore luzy na boki też zauważyłem ...wymontowałem ten z 1,6 td i dorobiłem taki jak trzeba ,jest różnica wierzcie mi

: sob cze 13, 2009 20:12
autor: karlik018
witam, no wiec pin założony teraz tylko chce podnieść ciśnienie doładowania, wskaznik juz zamówiłem (czekam na paczkę) mam tylko jedno pytanie w którą stronę mam kręcić tymi nakrętkami (tak żeby szpilka sie schowała do tej gruszki (poszła w stronę niebieskiej strzałki, czy szpilka ma tak jak by wyjść z tej gruszki (w stronę czerwonej strzałki))
aha i mam turbo k03
http://img510.imageshack.us/i/dsc01355ek8.jpg/

: ndz cze 14, 2009 09:01
autor: lyroj
Witam jestem tu nowy
mam pytanko propos "pina"
zalozylem do 1.9td i pojawilo mi sie paliwo w odpowietrzniku pompy
co to oznacza
pompa "kaput"?

: pt cze 19, 2009 00:03
autor: nemek
Witam. Posiadam Golfa 3, 1,9td, 75km, 93r. Wsadzilem Pin'a, wszystko jest ok, lecz mam jedno pytanie. Po odkreceniu srubek, sprezyna wypchnela mi membrane oraz 'wieczko' do gory, do takiego stopnia, iz membrana poleciala na pare cm w bok. Patrzac na ta instrukcje z 1 strony, napisane jest, ze powinna sie tam znajdowac podkladka ze sztucznego tworzywa, a takze te zebatki, ktore reguluja napiecie sprezyny, a u mnie tego nie ma. Takze, pytanie moje brzmi, czy kazda pompa posiada 'zebatki' do regulacji, a takze ta podklade z tworzywa sztucznego? Czy mi po prostu podczas wyrzutu polecialy gdzies na bok i zginely? Czy te 2 czesci jesli wystepuja sa w jakis sposob przykrecone i nie mialy prawa zginac? Prosze o pomoc i Pozdrawiam.

: pt cze 19, 2009 07:38
autor: piori
nemek pisze:powinna sie tam znajdowac podkladka ze sztucznego tworzywa, a takze te zebatki, ktore reguluja napiecie sprezyny
Zgadza się, ale to w pompie od 1.6TD. U Ciebie tego nie powinno być, ale powinna być chyba cienka metalowa podkładka.

: pt cze 19, 2009 09:58
autor: munior
Wprawdzie odpowiadałem koledze NEMEK na priva ale odpowiem i tu :W ori pompie od 1,9 td AAZ niema w LDA niczego wiecej prócz boost pina z membraną i sprężyny pod nią ,acha jest jeszcze cieniutka stalowa podkładka pod sprężyną trzymająca sprężynę żeby nie przesówała się na boki ,nie mylić z podkładką z tworzywa w 1,6 TD!!!Podkładka ta ze względu na swoją nikłą grubośc nie ma w zasadzie żadnego znaczenia dla pracy LDA ...

: pt cze 19, 2009 10:07
autor: andrew.zbyrko
munior pisze:W ori pompie od 1,9 td AAZ niema w LDA niczego wiecej prócz boost pina z membraną i sprężyny pod nią ,acha jest jeszcze cieniutka stalowa podkładka pod sprężyną trzymająca sprężynę żeby nie przesówała się na boki ,nie mylić z podkładką z tworzywa w 1,6 TD!!!
były pompy w AAZ z regulacją naciągu słoneczkiem, ja mam taką, i z podkładką z tworzywa :bajer:
munior pisze:Podkładka ta ze względu na swoją nikłą grubośc nie ma w zasadzie żadnego znaczenia dla pracy LDA ...
to najleiej zmierzyć i doszlifować podkładke, bo może okazać się że przy max doładowaniu kiedy pin schodzi na sam dół zaczepia swoją zgrupioną częścią o bolec rysujący, w efekcie krzywi go i może uszkodzić oring, i spowodować wyciek z odpowietrznika.