Regulacja LDA

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

m.s
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 887
Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
Lokalizacja: GST
Kontakt:

Post autor: m.s » wt kwie 28, 2009 22:41

lipasvw pisze:Więc tu moje pytanie czy całkowite odcięcie powietrza do LDA niczemu nie przeszkadza??
dokładnie jak kolega pisał bedziesz miał zwykłego diesla bo pin bedzie w pozycji wyjsciowej czyli min dawka jak na jałowym biegu



mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mrozoo » śr kwie 29, 2009 19:36

lipasvw pisze:
mrozoo pisze:niczemu ale bedziesz mial mega mula,
to wiem że będzie mega zamuł ale nie potrzebuje do pracy 8 km przejechać w 3 min....
mrozoo pisze:nie lepiej delikatniej z pedalem sie obchodzic
a co to da??? jak ja go nie butuje, mam krótka skrzynie a na trasie to nie za bardzo jechać cały czas 80 km/h żebym miał ok 2 tys obr
to po co ten zabieg, jak go rozbujasz do stalej predkosci to juz bez znaczenia czy masz podpiety waz do LDA czy nie,,, chodzilo mi o to zeby przyspieszac normalnie, bez buta w podlodze,,,
Ostatnio zmieniony śr kwie 29, 2009 19:38 przez mrozoo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » śr kwie 29, 2009 19:53

lipasvw pisze:Panowie wpadłem na pomysł zastosowania elektrozaworu między turbo a LDA
właśnie tak mam zrobione ,elektrozawór ze szrotu od jakiegoś merca ,działa jak trzeba chociaż raczej niewyłączam LDA bo się przyzwyczaiłem
Ostatnio zmieniony śr kwie 29, 2009 19:58 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mrozoo » śr kwie 29, 2009 21:22

lipasvw pisze:
mrozoo pisze:to po co ten zabieg, jak go rozbujasz do stalej predkosci to juz bez znaczenia czy masz podpiety waz do LDA czy nie,,, chodzilo mi o to zeby przyspieszac normalnie, bez buta w podlodze,,,
normalnie przyspieszam, bez butowania. ale czy mając to 3 tys obr to turbo nie pompuje??
to jest turbo na WG i zawsze bedzie ci pompowalo(wyraznie od jakiejs tam granicy obrotow, bo to nie VNT), taka charakterystyka,



mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mrozoo » śr kwie 29, 2009 21:30

lipasvw pisze:
mrozoo pisze:to jest turbo na WG i zawsze bedzie ci pompowalo(wyraznie od jakiejs tam granicy obrotow, bo to nie VNT), taka charakterystyka,
no i bedzie cały czas zwiekszona dawka paliwa.... i dlatego chce zastosować ten zawór.

[ Dodano: 29 Kwi 2009 21:27 ]
i głównie chodziło mi o to czy się nic nie sypnie.. jezeli zatrzymam dopływ powietrza
i wiecej pojedziesz, ale po rozpedzaniu zeby jechac ze stala predkoscia spuszczasz noge z gazu bo by sie rozpedzal niewiadomo ile, ot



Awatar użytkownika
vwolfi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: wt lip 08, 2008 22:23
Lokalizacja: Lja
Kontakt:

Post autor: vwolfi » śr kwie 29, 2009 21:43

przecież obroty nie zmienią się w stosunku do prędkości ja odetniesz powietrze, to chyba logiczne


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=216083][size=167]>>GTD sprzedam<<[/size][/url]

Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » czw kwie 30, 2009 00:27

lipasvw pisze:zeby jechac 100 km/h to mam prawie 3 tys obr a
Chyba masz jakąś skrzynię z benzyniaka i najlepiej to byłoby właśnie ją zmienić, myślę to ona jest powodem wysokiego zużycia paliwa. A jak wiadomo lepiej usunąć przyczynę niż walczyć ze skutkami.
Na odpowiedniej skrzyni miałbyś przy tej prędkości ok. 2500rpm, a przy jeździe z taką stałą prędkością ciśnienie powietrza za turbiną jest nie większe niż 0,3 - 0,4 bara, więc i membrana z pinem nie jest mocno wciśnięta. Można jeszcze "słoneczkiem" podnieść napięcie wstępne sprężyny pod LDA, aby otwierało się przy jeszcze większym ciśnieniu powietrza. Przy małym wciśnięciu "gazu" praktycznie będzie eko-diesel.
lipasvw pisze:głównie chodziło mi o to czy się nic nie sypnie.. jezeli zatrzymam dopływ powietrza
A silnik 1V (fabryczny) widział ja? Tam wcale LDA nie ma i jakoś jeździ.

A jak masz ten elektrozaworek pod ręką to zakładaj i sam się przekonasz (i nas może też), może Tobie takie rozwiązanie będzie odpowiadać :bajer:



kukiz2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn kwie 06, 2009 11:30
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: kukiz2 » czw kwie 30, 2009 13:22

a ja mam takie pytanko jak wyjąć tego pina z membraną ??? Bo jak ciągne całość do góry to jakos to nie chce cale wychodzić :grrr:



arwam

Post autor: arwam » czw kwie 30, 2009 14:21

lipasvw pisze:no i bedzie cały czas zwiekszona dawka paliwa.... i dlatego chce zastosować ten zawór

nic bardziej mylnego.
to jest diesel a nie bena.
w benie mamy w przybliżeniu stały stosunek powietrza do paliwa i moc regulujemy ilością doprowadzonej mieszanki poprzez przepustnicę.
W dieslu moc regulujemy ilością wtryśniętego paliwa na każdy suw pracy.
im mocniej wciśniemy pedał gazu tym więcej jest wtryskiwanego paliwa a czym więcej paliwa tym więcej ciśnienia wytworzonego przez turbo gdzie maksymalna wartość ciśnienia jest regulowana zaworem WG.
U mnie masz dawkę na porządnym dymku i jakoś przy spokojnej jeździe ani turbo nie pompuje więcej jak 0,3bara ani spalanie nie przekracza 5,5l/100km przy jeździe z prędkością do 130km/h.
najmniej pali przy podróżnej prędkości 110-120km/h
przy 120km/h turbo pompuje 0,2bara
a max ciśnienie doładowania to 1,5bara
Ostatnio zmieniony czw kwie 30, 2009 20:10 przez arwam, łącznie zmieniany 3 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości