Strona 45 z 129
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
: pn kwie 09, 2012 11:41
autor: marcinas1983
olszak1000, no właśnie ja też się zastanawiam dlaczego ta od cromy jest lepsza... transit odpada... inne mocowanie i odsadzenie kółka podobno... montuj albo od ducato, iveco, LT byle silnik był fabrycznym m-tdi
.
Re: M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
: pn kwie 09, 2012 12:57
autor: olszak1000
Nie wiem czy inne po numerach pompy jest to samo co w innych autach mówię o transicie.Ale tak jak piszesz pod uwagę biorę najbardziej iveco,lt i ducato.
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
: pn kwie 09, 2012 13:08
autor: needved
marcinas1983
Nadal chcesz pozbyć się tej fali?
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
: pn kwie 09, 2012 13:38
autor: marcinas1983
needved, tak fala jest na sprzedaż... ale to szczegóły na P.W.
olszak1000, najlepiej było by zapodać pompę od LT'ka... oryginalna bosch'a do m-tdi jaki wypuścił VW
, ale ceny powalają... chociaż z drugiej strony licząc zakup ze 2 pomp na dawcę części to i tak opłaca się kupić gotowca.
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
: pn kwie 09, 2012 23:24
autor: arwam
olszak1000 pisze:Witam co do pompy to 11mm są od ducato ,transita,iveco,lt
te silniki są wolno obrotowe i mają tak ustawione wyprzedzenie kąta wtrysku że tłoki by Ci spłyneły...
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
: wt kwie 10, 2012 00:16
autor: marcinas1983
arwam pisze:te silniki są wolno obrotowe i mają tak ustawione wyprzedzenie kąta wtrysku że tłoki by Ci spłyneły...
co przez to rozumiesz...?? Według Twoich starych postów 1.9TD AAZ't to też silnik wolnoobrotowy
...
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
: wt kwie 10, 2012 10:58
autor: arwam
zobacz do ilu np tranzol się kręci... i zobacz przy jakich obrotach maja max moment.
to są typowe woły robocze
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
: wt kwie 10, 2012 11:39
autor: marcinas1983
arwam, max obroty 2.5D od transita to 4320 - 4560 obr/min dla pompy bosch'a, czyli max moc i moment będą jeszcze niżej...
. Chociaż i tak m-tdi to chyba bezpiecznie kręcić do 5000 obr/min.
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
: wt kwie 10, 2012 12:00
autor: arwam
marcinas1983 pisze: Chociaż i tak m-tdi to chyba bezpiecznie kręcić do 5000 obr/min.
Moja czerwona szczała
]
dokładnie bo inaczej może się gruz z pompy wysypać jak kiedyś u mnie...
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
: wt kwie 10, 2012 12:58
autor: needved
Według mnie żadna pompa p&p do m-tdi nie podejdzie. W każdej mniej czy więcej trzeba się pogrzebać.
marcinas1983 pisze:Chociaż i tak m-tdi to chyba bezpiecznie kręcić do 5000 obr/min.
Na fali z transita można trochę wyżej zakręcić i nic nie powinno polecieć
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
: wt kwie 10, 2012 13:10
autor: marcinas1983
W tym lub przyszłym tygodniu przyjdzie do mnie pompa od m-tdi... silnik, z którego pochodzi ma moc max przy 4 tys obr/min, więc myślę że będzie się kręcić pod te 5 tys obr/min bez problemu. Jak wszystko poskładam do kupy do wam powiem jak się na niej jeździ
.
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
: wt kwie 10, 2012 15:00
autor: arwam
needved pisze:Na fali z transita można trochę wyżej zakręcić i nic nie powinno polecieć
w AAZ'cie tak ale w M-TDI opory przetłaczania są tak duże że jest duże ryzyko zmielenia pompy, u mnie nawet na fali z transita jak zakręciłem do 7000rpm w audi to się trochęgruzu z pompy wysypało..
marcinas1983 pisze:silnik, z którego pochodzi ma moc max przy 4 tys obr/min, więc myślę że będzie się kręcić pod te 5 tys obr/min bez problemu.
myślę że jednak jak lubisz czasem zakręcić do czerownego pola to szybko Ci M-TDI zbrzydnie.
po za tym silniki M-TDI są niczego sobie, duży moment obrotowy i to już od najniższych obrotów, daje naprawdę świetną elastyczność co jest przyjemne w codziennej jeździe, ale w sprintach brak momentu w wysokich obrotach dyskwalifikuje je w tej dziedzinie.
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
: wt kwie 10, 2012 15:36
autor: marcinas1983
arwam, ja nie po to kładłem diesla żeby jeździć nim jak benzyną... dlatego właśnie moment obrotowy w granicy 2.5 tys obr/min w zupełności mi wystarczy bo tak się jeździ przyjemnie w trasie
. Dlatego jak na razie z m-tdi jestem zadowolony jak najbardziej... sprawdzimy jeszcze jak na innej pompie będzie jeździł
.
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
: wt kwie 10, 2012 23:11
autor: arwam
a możesz zdradzić jaką pompę chcesz testować?