: pn gru 08, 2008 22:27
dzięki moja kkk14 siedzi luzy jak diabli i pomyślałem jak coś kupić to większe ale czy warto
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
powiem tak miałem k14 w mk2 zmieniłem na k24 i nieżałowałem tego , tylko tam trzeba było dawkę paliwa zwiekszyc odpowiednio i aż sie chciało jezdzic , minusem tego było późniejszy start turbiny, ale ja dała ciśnienie to wgniatało w fotel , jak sprzedawałem samochodzik i przewiozłem kupującego to on sie pytał tylko czy podmaską napewno jest 1.6 oczywiście samochodzik kupił , jego bratem który na codzieen jeździł astrą gsi , powiedział mi że zmienił zdanie na temat diesli , wiec podejżewam że zmiana na wiekszą turbinke w 1.9 przyniesie wiecej niz to co było w 1.6 .kkolekk pisze:dzięki moja kkk14 siedzi luzy jak diabli i pomyślałem jak coś kupić to większe ale czy warto
wkręcać, ma wchodzić do WGNaznaczony pisze:w k14 to ta srubke z wg to jak krecic ? tak zeby wchodzila do wg czy ma wylazic aby zwiekszyc dmuchanko ?
a jak to wygląda w czasie jazdy cały czas pompuje 0,5? Czy pomuje 0,9 a po chwili spada na 0,5. Miałem podobny problem jeden i drugi ale w innych parametrach ciśnienia. W pierwszym pompowało mi tylko 0,4bara bo miałem uszkodzony przewód od orurowania FMIC a drugim to westage popuszczał ciśnienie (to normalne) więc zaśpiłem i teraz pompuje i nie puszcza cały 1barkkolekk pisze:kupiłem kkk24 ale inną niż na zdjęciu nie zwróciłem uwagi i gruszka jest w inną stronę powrót oleju inny,wejście do kolektora, iwejście na tłumik też inne na trzy śruby. Ale teraz za puźno mucze troche popszerabiać. Najgorsze jest to że nie chce wejść i będę musiał troche klepań przegrode do kabiny.
[ Dodano: 23 Gru 2008 18:25 ]
zamontowałem tą turbinę kkk24 na manometrze wskazywało 0,5 więc podkręciłem na full wystaje tylko kontra podniosło się na 0,9 ale po jakimś czasie znowu spadło na o,5 a nic nie ruszałem. Co to może być i na ile podkręcić można tą turbinę lecz tak aby silnika zaraz nie uszkodzić
przy k14 zwłaszcza z MBC turbodziura też jest niezncza,Przy takim samym ciśnieniu nic byś nie zyskał poza większą turbo-dziurą, a właściwie byś zobaczył co to jest, bo w k03 takie zjawisko praktycznie nie istnieje.
nie do konca tak jest jak mysliszt0mal pisze:rzy takim samym ciśnieniu nic byś nie zyskał poza większą turbo-dziurą,