Strona 44 z 92

: pn gru 08, 2008 22:27
autor: kkolekk
dzięki moja kkk14 siedzi luzy jak diabli i pomyślałem jak coś kupić to większe ale czy warto

: pn gru 08, 2008 22:46
autor: djozi21
kkolekk pisze:dzięki moja kkk14 siedzi luzy jak diabli i pomyślałem jak coś kupić to większe ale czy warto
powiem tak miałem k14 w mk2 zmieniłem na k24 i nieżałowałem tego , tylko tam trzeba było dawkę paliwa zwiekszyc odpowiednio i aż sie chciało jezdzic :grin: , minusem tego było późniejszy start turbiny, ale ja dała ciśnienie to wgniatało w fotel :satan: , jak sprzedawałem samochodzik i przewiozłem kupującego to on sie pytał tylko czy podmaską napewno jest 1.6 :rotfl: oczywiście samochodzik kupił , jego bratem który na codzieen jeździł astrą gsi , powiedział mi że zmienił zdanie na temat diesli , wiec podejżewam że zmiana na wiekszą turbinke w 1.9 przyniesie wiecej niz to co było w 1.6 .

: pn gru 15, 2008 17:02
autor: kkolekk
kupiłem kkk24 ale inną niż na zdjęciu nie zwróciłem uwagi i gruszka jest w inną stronę powrót oleju inny,wejście do kolektora, iwejście na tłumik też inne na trzy śruby. Ale teraz za puźno mucze troche popszerabiać. Najgorsze jest to że nie chce wejść i będę musiał troche klepań przegrode do kabiny.

[ Dodano: 23 Gru 2008 18:25 ]
zamontowałem tą turbinę kkk24 na manometrze wskazywało 0,5 więc podkręciłem na full wystaje tylko kontra podniosło się na 0,9 ale po jakimś czasie znowu spadło na o,5 a nic nie ruszałem. Co to może być i na ile podkręcić można tą turbinę lecz tak aby silnika zaraz nie uszkodzić

: śr sty 21, 2009 02:04
autor: Naznaczony
w k14 to ta srubke z wg to jak krecic ? tak zeby wchodzila do wg czy ma wylazic aby zwiekszyc dmuchanko ?

: śr sty 21, 2009 02:09
autor: andrew.zbyrko
Naznaczony pisze:w k14 to ta srubke z wg to jak krecic ? tak zeby wchodzila do wg czy ma wylazic aby zwiekszyc dmuchanko ?
wkręcać, ma wchodzić do WG

: śr sty 21, 2009 08:48
autor: eldorado84
kkolekk pisze:kupiłem kkk24 ale inną niż na zdjęciu nie zwróciłem uwagi i gruszka jest w inną stronę powrót oleju inny,wejście do kolektora, iwejście na tłumik też inne na trzy śruby. Ale teraz za puźno mucze troche popszerabiać. Najgorsze jest to że nie chce wejść i będę musiał troche klepań przegrode do kabiny.

[ Dodano: 23 Gru 2008 18:25 ]
zamontowałem tą turbinę kkk24 na manometrze wskazywało 0,5 więc podkręciłem na full wystaje tylko kontra podniosło się na 0,9 ale po jakimś czasie znowu spadło na o,5 a nic nie ruszałem. Co to może być i na ile podkręcić można tą turbinę lecz tak aby silnika zaraz nie uszkodzić
a jak to wygląda w czasie jazdy cały czas pompuje 0,5? Czy pomuje 0,9 a po chwili spada na 0,5. Miałem podobny problem jeden i drugi ale w innych parametrach ciśnienia. W pierwszym pompowało mi tylko 0,4bara bo miałem uszkodzony przewód od orurowania FMIC a drugim to westage popuszczał ciśnienie (to normalne) więc zaśpiłem i teraz pompuje i nie puszcza cały 1bar :bigok:

: śr sty 21, 2009 10:24
autor: Michnik
A może jest ktoś kto zmieniał z KKK K03 na KKK024(w AAZ oczywiście)?
Bo ja mam podkręcona KKK03 na 1bar i zastanawiam się czy po zmianie byłoby lepiej(też na 1 bar)?

: śr sty 21, 2009 13:44
autor: t0mal
Przy takim samym ciśnieniu nic byś nie zyskał poza większą turbo-dziurą, a właściwie byś zobaczył co to jest, bo w k03 takie zjawisko praktycznie nie istnieje.

: śr sty 21, 2009 14:08
autor: andrew.zbyrko
Przy takim samym ciśnieniu nic byś nie zyskał poza większą turbo-dziurą, a właściwie byś zobaczył co to jest, bo w k03 takie zjawisko praktycznie nie istnieje.
przy k14 zwłaszcza z MBC turbodziura też jest niezncza,
moim zdaniem pod mody wieksze turbo jest lepsze, nie chodzi też o max ciśnienie, ale większe turbo mniej blokuje spaliny..

: śr sty 21, 2009 14:11
autor: zaprzal
Michnik, odezwij sie do uzytkownika Lagier - kiedys namowilem go na taka zmiane i byl zadowolony
t0mal pisze:rzy takim samym ciśnieniu nic byś nie zyskał poza większą turbo-dziurą,
nie do konca tak jest jak myslisz

: śr sty 21, 2009 14:21
autor: t0mal
Troche nie jasno sie wyraziłem

No oczywiścine ze zmiana k03 na k24 to dobry pomysł, chodziło mi tylko o to, że troche częściej bedziesz musiał mieszać biegami :bigok:

: śr sty 21, 2009 16:04
autor: zaprzal
aaz ma taka budowe jak 1z wiec moznaby zawsze zaaplikowac jakas mala sprezareczke vnt lub nawet ta na WG z 1z... Taka zwykla na wastegate z 1z na 1,2bar daje ponad 125km i laga nie ma

: śr sty 21, 2009 20:47
autor: Michnik
No niestety mam to KKK K03 i rzeczywiście turbo dziury można powiedzieć , że nie ma, ale też ciśnienie 1Bar to już chyba jej max?

: śr sty 21, 2009 21:11
autor: zaprzal
Michnik, lepiej wiecej nie dmuchac