Strona 44 z 50

: sob lis 28, 2009 23:57
autor: lukaszyna21
to zależy jeszcze jak kto jeździ . ja nie ukrywam czasem zamykam mu obroty wiec nie wiem czy wtedy zbyt duże doładowanie jest ok

: ndz lis 29, 2009 00:03
autor: t0mal
Nie zamykasz, na standardowej pompie nie jest to możliwe. :bajer:

: ndz lis 29, 2009 00:07
autor: lukaszyna21
aha :chytry:

[ Dodano: 28 Lis 2009 23:12 ]
marcinas1983 pisze:lukaszyna21, może jeszcze na jakiejś stronie producenta samochodu?? Ludzie robią z AAZ'ta po 140PS jak nie więcej i jeżdżą na co dzień bez awarii więc co ma się stać?? Grunt to robić mody z głową.
to co oni robia z tymi silnikami

: ndz lis 29, 2009 00:20
autor: t0mal
Na 150 km, musiałbyś wsadzić do pompy głowiczkę 10mm z wysoką falą (orginalna ma 9), gov-moda, boostpina, przelotowy wydech, jakieś większe turbo, zazwyczaj wystarcza od 1.6 JR (prawie nic nie przerabiasz) i intercooler przed chłodnice.
Jak wszystko ładnie poustawiasz to będzie 150-160 kunia, jak motor zdrowy.

Polecam FAQ działu diesel, tam znajdziesz przydatne linki.

: ndz lis 29, 2009 00:32
autor: lukaszyna21
ok
ale czy ten gov-mod naprawde coś daje ???\
boostpina mam juz od samego początku od kiedy tylko mam golfa .

: ndz lis 29, 2009 00:52
autor: t0mal
Tak, umożliwia zamknięcie obrotomierza bez efektu zamulenia. Zrobienie dobrej pompy to nie jest łatwa sprawa, ja ze swoją użerałem się dobre 2 miesiące, do dzisiaj ;)

: ndz lis 29, 2009 00:57
autor: lukaszyna21
no dobra a jaki efekt jest za samochodem wtedy ??\fabryka dymu??

: ndz lis 29, 2009 01:02
autor: t0mal
Nie :) dawki nie ruszasz, gov-mod opóźnia działanie regulatora odśrodkowego w zakresie wysokich obrotów. Jeśli chcesz robić moc bezdymnie to załóż koniecznie intercooler, pilnuj filtra powietrza i zrób przelotowy wydech, najwygodniej jest wsadzić układ od tdi, bez katalizatora - nawet bez przerabiania początku układu, różnica jest znaczna.

: ndz lis 29, 2009 01:11
autor: lukaszyna21
no ok zrobie tego całego gov- moda ale czy ktos wie dokładnie pod która sprężynę podłożyć podkładki albo która sprężynę usunąć bo na forum to jest metodą prób i błędów a ja chcę znacz złoty przepis

: ndz lis 29, 2009 01:17
autor: marcinas1983
lukaszyna21, wiesz pojęcie
lukaszyna21 pisze:fabryka dymu??
to pojęcie względne...


[youtube][/youtube]

tu masz auto co jest "bezdymne" :)

: ndz lis 29, 2009 01:19
autor: arwam
lukaszyna21 pisze:no nie wiem czy sie nie mylisz poczytam jeszcze w sieci o tym

[ Dodano: 28 Lis 2009 22:32 ]
Niestety zastosowanie turbodoładowania ma także wady – taki „mocniejszy” wybuch powoduje często konieczność wzmocnienia konstrukcji silnika. Ponadto konstrukcja silnika nieco się komplikuje i staje się droższa. to znalazłem w necie
ile w tym siedzisz.
silniki VW projektował już z myślą o turbo doładowaniu.
mocniejszego wybuchu nie użyskasz poprzez zwiększenie ciśnienia doładowaniaa a tylko przez spalenie większej ilości paliwa.
albo inaczej moc będzie tym większa im większa będzie różnica ciśnień podczas suwu pracu a pozostałymi suwami.

: ndz lis 29, 2009 01:20
autor: lukaszyna21
jak ono jest bez dymne to mój golf jest eko

: ndz lis 29, 2009 01:22
autor: marcinas1983
lukaszyna21, ale 105KM mam, a podczas jazdy dymu nie widać prawie wcale. Spójrz sobie czasem na nowoczesne TDI jak pociskają.... czasem więcej dymu jest niż z mojego mk2 :P .

: ndz lis 29, 2009 01:25
autor: arwam
lukaszyna21,

ja na swoim miałem dawkę znacznie mocniej dymiącą ale w normalnej eksploatacji nie uświadczyłbyś za mną dymka.