Strona 43 z 92
: ndz gru 07, 2008 15:05
autor: Dj Darecki
Ja kupiłem bolec taki>>
I nie widać takiej podkładki , ale pewnie ograniczająca byłą ta plastykowa co leży obok
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Oczywiście ja wywaliłem i bolec wchodzi do końca
![food :food:](./images/smilies/food.gif)
: ndz gru 07, 2008 15:24
autor: To_mas
Dj Darecki pisze:pewnie ograniczająca byłą ta plastykowa co leży obok
dokładnie ta
i zmiejszenie jej lub wywalenie lub zastępienie mniejszą powoduje zwiększenie wychylenia bolca
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: ndz gru 07, 2008 16:40
autor: lycha340
Czy można założyć boost pina do pompy która nie ma w górnym deklu nakrętki widocznej na zdjęciach zamieszczonych na tym forum ?
: ndz gru 07, 2008 16:46
autor: Dj Darecki
lycha340 pisze:Czy można założyć boost pina do pompy która nie ma w górnym deklu nakrętki widocznej na zdjęciach zamieszczonych na tym forum ?
A czemu nie? Ja tak mam
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
i pewnie większość nowszych MK3 ma dekle bez śruby .
PozdraVWiam
: ndz gru 07, 2008 16:53
autor: lycha340
Bo na allegro wyczytałem że pin nie działa w eko-pompach tylko nie wiem jak ona wygląda .
: ndz gru 07, 2008 17:22
autor: Dj Darecki
lycha340 pisze:Bo na allegro wyczytałem że pin nie działa w eko-pompach tylko nie wiem jak ona wygląda .
Może chodzi o silniki SD czyli bez turbiny
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
: ndz gru 07, 2008 17:32
autor: lycha340
Chodzi o silnik td ale już wiem jak ta pompa wygląda i u mnie jest w deklu coś w stylu okrągłego przetłoczenia a w eko dekiel jest całkowicie płaski i nie ma wyjścia na wężyk.
: ndz gru 07, 2008 18:01
autor: andrew.zbyrko
lycha340 pisze:Chodzi o silnik td ale już wiem jak ta pompa wygląda i u mnie jest w deklu coś w stylu okrągłego przetłoczenia a w eko dekiel jest całkowicie płaski i nie ma wyjścia na wężyk.
wyjście na wężyk zawsze można dorobić, ważne żeby na spodzie lda był pręt który pracuje po powierzchni pina
: ndz gru 07, 2008 19:45
autor: kkolekk
mam kkk14 czy chcąc zmienić na kkk24 jest dużo przeróbek i jakie a może zaproponujecie inną turbine
[ Dodano: 06 Gru 2008 20:24 ]
napiszcie ile kosztuje przerobienie pompy na 10 lub 11 mm i czy kkk24 do tego wystarczy
[ Dodano: 06 Gru 2008 20:25 ]
i ile barów ustawić na turbo
ponawiam pytanie bo zależy mi na czasie i jeszcze jedno wczym występowały kkk24
: ndz gru 07, 2008 20:33
autor: vision
kkolekk pisze:jeszcze jedno wczym występowały kkk24
Audi 80/100 TD/200 , Audi RS2 , AUDI Quattro ,OPEL Rekord / Senator , VW GOLF I / II , PASSAT II
: ndz gru 07, 2008 21:20
autor: kkolekk
dzięki a co z resztą pytań może ktoś podpowie z góry dzięki
: ndz gru 07, 2008 21:36
autor: vision
kkolekk pisze:napiszcie ile kosztuje przerobienie pompy na 10 lub 11 mm i czy kkk24 do tego wystarczy
odpowiedź dostałeś
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=55639&start=480
: pn gru 08, 2008 21:49
autor: kkolekk
no dzieni ale powiedzcie czy sa potrzebne jakieś przeróbki przy zmianie turbo kkk14 na kkk24 czy nic nie trzeba robić
sory że tak męcze ale nie mam czasu szukać a autko mi siedzi droga do pracy zajmuje mi za dużo czasu
: pn gru 08, 2008 22:17
autor: djozi21
kkolekk pisze:no dzieni ale powiedzcie czy sa potrzebne jakieś przeróbki przy zmianie turbo kkk14 na kkk24 czy nic nie trzeba robić
sory że tak męcze ale nie mam czasu szukać a autko mi siedzi droga do pracy zajmuje mi za dużo czasu
z tego co mi wiadomo to powrót oleju z turbiny jest inny , przewód doprowadzający powietrze z filtra inna średnica i wylot z turbiny do kolektora ssącego, reszta pasi
sam sie za to zabieram ale czasu brak i przewodu odprowadzającego olej , fotka dla porównania
![Obrazek](http://images35.fotosik.pl/31/eff1ce5930cc02b7m.jpg)