Strona 43 z 50
: czw wrz 24, 2009 21:45
autor: jarekkoval
Michaś_1977,
to wiem
jezdzilem juz moja padaka na 1,5 bara i mialem IC od SB i robilo przeciag konkretny
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
teraz powrot do serii ale chce znowu cos poskladac zeby to hulalo jak nalezy
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
tematy wertuje ale szkola itd. a dzien coraz krotszy wiec za wiele nie zrobie
na razie mam metalowa uszczelke od 1,9td, skrzynie 4T, i pompe od SB na pokladzie...a i wywalilem zwezke w puszce powietrza
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: śr lis 25, 2009 17:39
autor: Stresik
Moze ktos mi doradzic jesli ma turbine z waste gate to jak ja podkrecic i ile najlepiej????
: śr lis 25, 2009 19:20
autor: Dziku VR6
Stresik pisze:Moze ktos mi doradzic jesli ma turbine z waste gate to jak ja podkrecic i ile najlepiej????
a Jakie masz oznaczenie silnika i jakie turbo? najlepiej zapodaj fotke turbiny
: śr lis 25, 2009 21:00
autor: arwam
Stresik, poszukaj w podwieszonych tematach jest tam tego od GROMA
: śr lis 25, 2009 21:30
autor: Michał_1977
arwam pisze:Stresik, poszukaj w podwieszonych tematach jest tam tego od GROMA
Nie chce mi się przekopywać,ale w tym temacie chyba też coś o tym jest
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
...
: sob lis 28, 2009 15:47
autor: lukaszyna21
co sie stanie jak turbina bedzie dawała za duże ciśnienie ???
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
: sob lis 28, 2009 15:52
autor: marcinas1983
lukaszyna21, uszczelka pod głowicą wydmucha jak masz "szmacianą".
: sob lis 28, 2009 16:00
autor: lukaszyna21
mam metalowa bo to 1.9 td
: sob lis 28, 2009 16:09
autor: marcinas1983
lukaszyna21, jeśli w aaz'cie za dużo dmuchasz a nie podlałeś paliwem no to jest to zabieg bez sensu
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
na samym powietrzu się nie pojedzie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
.
: sob lis 28, 2009 16:12
autor: lukaszyna21
niby masz racje ale tak sobie myślałem ze jesli turbina bedzie za dużo tłoczyła to czy to nie bedzie szkodliwe dla silnika
: sob lis 28, 2009 21:08
autor: arwam
lukaszyna21 pisze:ze jesli turbina bedzie za dużo tłoczyła to czy to nie bedzie szkodliwe dla silnika
może nie będzie szkodliwe ale będzie obniżać osiągi.
dmucha się tylko tyle w silnik ile to jest konieczne bo nie jedziesz na powietrzu tylko na paliwie a dmucha się po to żeby można było więcej paliwa podlać.
: sob lis 28, 2009 23:28
autor: lukaszyna21
no nie wiem czy sie nie mylisz poczytam jeszcze w sieci o tym
[ Dodano: 28 Lis 2009 22:32 ]
Niestety zastosowanie turbodoładowania ma także wady – taki „mocniejszy” wybuch powoduje często konieczność wzmocnienia konstrukcji silnika. Ponadto konstrukcja silnika nieco się komplikuje i staje się droższa. to znalazłem w necie
: sob lis 28, 2009 23:36
autor: marcinas1983
lukaszyna21, może jeszcze na jakiejś stronie producenta samochodu?? Ludzie robią z AAZ'ta po 140PS jak nie więcej i jeżdżą na co dzień bez awarii więc co ma się stać?? Grunt to robić mody z głową.
: sob lis 28, 2009 23:54
autor: t0mal
lukaszyna21 pisze:no nie wiem czy sie nie mylisz poczytam jeszcze w sieci o tym
[ Dodano: 28 Lis 2009 22:32 ]
Niestety zastosowanie turbodoładowania ma także wady – taki „mocniejszy” wybuch powoduje często konieczność wzmocnienia konstrukcji silnika. Ponadto konstrukcja silnika nieco się komplikuje i staje się droższa. to znalazłem w necie
Chyba na samosia.pl
Jeszcze sporo masz do poczytania, owszem są podzespoły narażone na szybsze zużycie, ale uwierz, że naprawdę musiałbyś nieźle pogłówkować, zeby wycisnąć taki moment obrotowy, który będzie zagrożeniem dla konstrukcji silnika.
[ Dodano: 28 Lis 2009 22:57 ]
Pozatym, diesel to diesel, wszystko zależy od nogi kierownika.