Strona 43 z 50

: czw wrz 24, 2009 21:45
autor: jarekkoval
Michaś_1977,
to wiem
jezdzilem juz moja padaka na 1,5 bara i mialem IC od SB i robilo przeciag konkretny :)
teraz powrot do serii ale chce znowu cos poskladac zeby to hulalo jak nalezy :D
tematy wertuje ale szkola itd. a dzien coraz krotszy wiec za wiele nie zrobie
na razie mam metalowa uszczelke od 1,9td, skrzynie 4T, i pompe od SB na pokladzie...a i wywalilem zwezke w puszce powietrza :)

: śr lis 25, 2009 17:39
autor: Stresik
Moze ktos mi doradzic jesli ma turbine z waste gate to jak ja podkrecic i ile najlepiej????

: śr lis 25, 2009 19:20
autor: Dziku VR6
Stresik pisze:Moze ktos mi doradzic jesli ma turbine z waste gate to jak ja podkrecic i ile najlepiej????

a Jakie masz oznaczenie silnika i jakie turbo? najlepiej zapodaj fotke turbiny

: śr lis 25, 2009 21:00
autor: arwam
Stresik, poszukaj w podwieszonych tematach jest tam tego od GROMA

: śr lis 25, 2009 21:30
autor: Michał_1977
arwam pisze:Stresik, poszukaj w podwieszonych tematach jest tam tego od GROMA
Nie chce mi się przekopywać,ale w tym temacie chyba też coś o tym jest :bajer: ...

: sob lis 28, 2009 15:47
autor: lukaszyna21
co sie stanie jak turbina bedzie dawała za duże ciśnienie ??? :bajer:

: sob lis 28, 2009 15:52
autor: marcinas1983
lukaszyna21, uszczelka pod głowicą wydmucha jak masz "szmacianą".

: sob lis 28, 2009 16:00
autor: lukaszyna21
mam metalowa bo to 1.9 td

: sob lis 28, 2009 16:09
autor: marcinas1983
lukaszyna21, jeśli w aaz'cie za dużo dmuchasz a nie podlałeś paliwem no to jest to zabieg bez sensu :) na samym powietrzu się nie pojedzie :) .

: sob lis 28, 2009 16:12
autor: lukaszyna21
niby masz racje ale tak sobie myślałem ze jesli turbina bedzie za dużo tłoczyła to czy to nie bedzie szkodliwe dla silnika

: sob lis 28, 2009 21:08
autor: arwam
lukaszyna21 pisze:ze jesli turbina bedzie za dużo tłoczyła to czy to nie bedzie szkodliwe dla silnika
może nie będzie szkodliwe ale będzie obniżać osiągi.
dmucha się tylko tyle w silnik ile to jest konieczne bo nie jedziesz na powietrzu tylko na paliwie a dmucha się po to żeby można było więcej paliwa podlać.

: sob lis 28, 2009 23:28
autor: lukaszyna21
no nie wiem czy sie nie mylisz poczytam jeszcze w sieci o tym

[ Dodano: 28 Lis 2009 22:32 ]
Niestety zastosowanie turbodoładowania ma także wady – taki „mocniejszy” wybuch powoduje często konieczność wzmocnienia konstrukcji silnika. Ponadto konstrukcja silnika nieco się komplikuje i staje się droższa. to znalazłem w necie

: sob lis 28, 2009 23:36
autor: marcinas1983
lukaszyna21, może jeszcze na jakiejś stronie producenta samochodu?? Ludzie robią z AAZ'ta po 140PS jak nie więcej i jeżdżą na co dzień bez awarii więc co ma się stać?? Grunt to robić mody z głową.

: sob lis 28, 2009 23:54
autor: t0mal
lukaszyna21 pisze:no nie wiem czy sie nie mylisz poczytam jeszcze w sieci o tym

[ Dodano: 28 Lis 2009 22:32 ]
Niestety zastosowanie turbodoładowania ma także wady – taki „mocniejszy” wybuch powoduje często konieczność wzmocnienia konstrukcji silnika. Ponadto konstrukcja silnika nieco się komplikuje i staje się droższa. to znalazłem w necie
Chyba na samosia.pl :rotfl:

Jeszcze sporo masz do poczytania, owszem są podzespoły narażone na szybsze zużycie, ale uwierz, że naprawdę musiałbyś nieźle pogłówkować, zeby wycisnąć taki moment obrotowy, który będzie zagrożeniem dla konstrukcji silnika.

[ Dodano: 28 Lis 2009 22:57 ]
Pozatym, diesel to diesel, wszystko zależy od nogi kierownika.