Strona 43 z 129

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: pt mar 09, 2012 23:07
autor: needved
Mi szarpie na wszystkich biegach, na 100% jest to wina pompy lub złego jej wyregulowania
Tylko dokładnie nie wiem czego, aby przestał szarpać wystarczy dodać gazy lub go całkiem puścić.
Pompa 10mm tdi, fala transit, dźwignia i oś gazu też transit +gow mod.
Przy schodzeniu z obrotów, obroty spadają na 800 po czym powracają na 950

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: pt mar 09, 2012 23:26
autor: arwam
do tego należy jeszcze dodać lużną podkładkę między faląa tłoczkiem.

rozumiem że chodzi Ci o jazdę z małymi obciążeniami, a nie np o to że jak na luzie zwiększasz obroty to przebiera?

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: sob mar 10, 2012 00:30
autor: needved
Chodzi mi właśnie o jazdę z małymi obciążeniami gdy delikatnie obchodzę się z pedałem gazu.
Na luzie przy zwiększaniu obrotów nic nie przebiera i dobrze się wkręca i nie szarpie
Szarpie tak jakby momentem obrotowym podczas delikatnej jazdy na niskich obrotach.

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: sob mar 10, 2012 01:03
autor: arwam
sprawdź napęd regulatora obrotów, i tak jak pisalem czy nie jest luźna podkładka.
ewentualnie przyspiesz nieco statyczny kąt i delikatnie mniejsz ciśnienie wewnętrzne w pompie

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: sob mar 10, 2012 01:39
autor: t0mal
needved pisze:obroty spadają na 800 po czym powracają na 950
źle ustawiony wydatek resztkowy

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: sob mar 10, 2012 13:34
autor: needved
arwam pisze:sprawdź napęd regulatora obrotów, i tak jak pisalem czy nie jest luźna podkładka.
Co może powodować że jest luźna podkładka?
Sprężyny tłoko-rozdzielacza cały czas dociskają tłoczek przez podkładkę do fali więc skąd może się wziąć luźna podkładka?

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: sob mar 10, 2012 13:39
autor: needved
t0mal pisze:źle ustawiony wydatek resztkowy
Wydatek resztkowy mam ustawiony tak aby auto hamowało silnikiem. Gdy bardziej zmniejszę luz w pedale gazu auto nie chce lub bardzo słabo hamuje silnikiem.

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: sob mar 10, 2012 15:16
autor: mr_jaru
podłącze sie do tematu bo tez mam problem z szarpaniem tyle ze u mnie wystepuje koło 2000obr/min podczas przyspieszania oraz przy hamowaniu biegami (gaz puszczony) koło 1200/obr min.

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: sob mar 10, 2012 15:48
autor: t0mal
Odkręć śrubę wydatku o jeden obrót i powinno być dobrze, przynajmniej z obrotami.

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: sob mar 10, 2012 22:40
autor: arwam
needved pisze:Co może powodować że jest luźna podkładka?

podobnie jak masz dwie średnice osadzeń tak masz dwie średnice podkładek. różnią że tylko nie znacznie ale jak masz tą mniejszą w większym gnieździe to właśnie się tak dzieje

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: wt mar 27, 2012 11:56
autor: needved
Ma ktoś może na sprzedaż oryginalną dźwignię dozownika z AAZ?
Chętnie kupię oczywiście za rozsądne pieniądze.

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: czw mar 29, 2012 14:06
autor: marcinas1983
Pytanie za 100 punktów... będę robił pompę dla swojego m-tdi... mam jako dawcę pompę od ducato na pośrednim wtrysku... wiadomo, miększe sprężyny i inny tłoczek, warto zapodać tłoczek z transita z twardszymi sprężynami i inną jego budową?? Nie skaszanią się przez to pozostałe parametry pompy wtryskowej??

Re: M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: sob mar 31, 2012 01:07
autor: tower
Czy możecie coś powiedzieć o fali DE664?

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: pt kwie 06, 2012 13:46
autor: olszak1000
Witam panowie co myślicie o takim mtdi:silnik afn,ic przed chłodnicą,turbo 0.7-1 bara i pompa wtryskowa 11-12 mm ale nie grzebana tylko seryjna .