Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- grzesiek1524
- Użytkownik
- Posty: 364
- Rejestracja: śr mar 03, 2010 00:26
- Lokalizacja: cieloszka
- Kontakt:
Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!
Witam! Chciałbym się dowiedzieć ile mogę tą śrubką zrobic obrotów co się nią zmniejsza obroty po podkręceniu dawki paliwa tak aby jej nie wykręcić do końca bo potem będzie lipa, cięzko bedzie włożyć z tymi sprężynkami. Bo zwiększyłem dawke i narazie zrobiłem nią 2,5 obrota ale chće jeszcze zwiększyć dawki więc bede musaił jeszcze jej wykręcić i się boję żeby to się nie rozleciało może ktoś wie ile obrotów można zrobić tak żeby było dobrze a później można najwyżej zmniejszyc obroty tą z kontrą na kluczyk 10.
viewtopic.php?f=87&t=382112&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!
jakie sprezynki, z wkrecaniem dawki to na spokojnie bo potem sam ci bedzie na obroty wchodzil i nie ma zmiluj bedziesz musial gasic silnik , ja robilem tak: wkrecalem dawke,potem zmniejszalem obroty i sprawdzalem w miedzy czasie czy wlasnie na te obroty sie sam nie wkreca, i potem dojdziesz samco i jak to nie trudne poza tym silnik silnikowi nie rowny, nie ma gotowego przepisu na niektore rzeczy pozdro i powodzeniagrzesiek1524 pisze:Witam! Chciałbym się dowiedzieć ile mogę tą śrubką zrobic obrotów co się nią zmniejsza obroty po podkręceniu dawki paliwa tak aby jej nie wykręcić do końca bo potem będzie lipa, cięzko bedzie włożyć z tymi sprężynkami. Bo zwiększyłem dawke i narazie zrobiłem nią 2,5 obrota ale chće jeszcze zwiększyć dawki więc bede musaił jeszcze jej wykręcić i się boję żeby to się nie rozleciało może ktoś wie ile obrotów można zrobić tak żeby było dobrze a później można najwyżej zmniejszyc obroty tą z kontrą na kluczyk 10.
T_T
Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!
male ot zeby nie robic meksyku, niedawno ziomek mnie podwozil swoim gtd, mial tam t2 chlodzone ciecza, nie powiem szedl jak szatan, ale co mnie zdziwilo turbo pracowalo jak kompresor, po jakims czasie dzwoni do mnie i pyta czy nie chce kupic jego turba co to mial wczesniej pod maska( bo zle sklecil rozrzad i mu sie silnik posypal, wiec wymienil co nieco i od razu mial dawce z k24 wiec malej chcial sie pozbyc) ja mowie ok ,zajezdzam patrze i widze ze jeden z dwoch wirnikow ma pozaginane same rogi tak jakby specjalnie, turbawka sprawna pompowala srogo i teraz moje pytanie co z tymi lopatkami odginac je spowrotem?
T_T
Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!
żyto, raczej poszukać innego turba. nawet jeśli nie ma luzów to jeśli ;linia przeciw ległych łopatek przypomina literę "S" to snaczy że turbo albo ma duży przebieg albo było ciągle pałowane.
co ciebie jeśli nie boisz się laga to zakładaj T3 a jeśli Ci lag przeszkadza to załóż sobie T2 ale z 1.9TD
tam masz troszkę wiekszą część wydechową niż w wersji z silnika 1.6TD
albo jeśli chcesz dużo pompować i nie mieć laga a w dodatku mieć moc w jak największej skali obrotów to rozejrzyj się za jakimś większym turbem na VNT.
co ciebie jeśli nie boisz się laga to zakładaj T3 a jeśli Ci lag przeszkadza to załóż sobie T2 ale z 1.9TD
tam masz troszkę wiekszą część wydechową niż w wersji z silnika 1.6TD
albo jeśli chcesz dużo pompować i nie mieć laga a w dodatku mieć moc w jak największej skali obrotów to rozejrzyj się za jakimś większym turbem na VNT.
Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!
te turbo juz mam zakupione, za stowke kupilem, dzis jak wg chcialem odblokowac- bo bylo zapieczone w pozycji zamknietej- okazalo sie ze jest pekniecie w czesci goracej przy wg i przy wirniku , arwam w wiekszosci poruszam sie po miescie wiec wole cos mniejszego
T_T
Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!
żyto, pokaż uszkodzenie. jakie konkretnie turbo?
to jesli po mieście jeździsz to ja na twoim miejscu pokusiłbym się na VNT
to jesli po mieście jeździsz to ja na twoim miejscu pokusiłbym się na VNT
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!
Witam!!
Oj dawno się nie logowałem Widzę, że dalej modzicie przy 1,6TD 1V. Może się wypowiem bo jeżdżę na podrasowanym silniku od 4-5 lat oraz 4 silniku Nie wiem czy coś się zmieniło ale ja swoje mody zacząłem od wywalenia kata i kupna pompy z JR'a i od razu ją zawiozłem do regeneracji po odbiorze zamontowałem ją na silnik (dawka paliwa była zaplombowana) następnie nawierciłem dziurkę w kolanku przy turbo aby można było zgrać turbo z pompą. Zamontowałem MBC aby widzieć co się dzieję i seria dmuchała 0,75 bara. W tym miejscu już auto zrobiło się dynamiczniejsze. Ale po czasie było mało przewinęło mi się że kręcicie dawką paliwa, hmm za moich czasu tego sie nie robiło ponieważ obracało się boost pin w grzybku przy pompie (niektórzy montowali większe tłoczki) i dawka była zwiększana wraz ze wzrostem ciśnienia powietrza czyli jak się deptało i tu już podstawą jest założenie IC. Tak mi się jeździło dobrze do 160km/h ładnie przyśpieszał i tu juz zaczyna się problem skrzyni Bo w serii 1V jest jak pamiętam skrzynia 4S, a w JR czy SB 4T (moim zdaniem lepsza skrzynia) słyszałem że podrasowane mk2 latały po 180-190km/h. Ale mało i zacząłem grzebać przy dawce paliwa zaczął klepać jak sztaplara i kopcić, ale boota miał lepszego Któregoś razu fantazja poniosła i uszczelkę wydmuchało Na forum Zaprzal polecił metalową z 1,9TD (trochę większe otwory na tłoki ale nie przeszkadza) nowe śruby erlinga i mechanik nadludzką siłą to skręcił Później Euglen zaraził mnie VNT (leży osprzęt w garażu ) moj brak zahamowań zniszczył 2 silniki (JR) Obecnie latam na 1V przywiezionym z Niemiec na pompie z grzybkiem, obróconym boost pinem (IC leży w garażu nie ma czasu zamontować )
PS co do grzania się silnika moim zdaniem za duża jest dawka paliwa albo masz zapchany odpowietrznik w korku A zapomniałem o sprzęgle, że mus jest wymienić na 210mm wraz z kołem zamachowym (ja mam takie dla taksówek firmy sachs) ale przy VNT nie dawało rady
Oj dawno się nie logowałem Widzę, że dalej modzicie przy 1,6TD 1V. Może się wypowiem bo jeżdżę na podrasowanym silniku od 4-5 lat oraz 4 silniku Nie wiem czy coś się zmieniło ale ja swoje mody zacząłem od wywalenia kata i kupna pompy z JR'a i od razu ją zawiozłem do regeneracji po odbiorze zamontowałem ją na silnik (dawka paliwa była zaplombowana) następnie nawierciłem dziurkę w kolanku przy turbo aby można było zgrać turbo z pompą. Zamontowałem MBC aby widzieć co się dzieję i seria dmuchała 0,75 bara. W tym miejscu już auto zrobiło się dynamiczniejsze. Ale po czasie było mało przewinęło mi się że kręcicie dawką paliwa, hmm za moich czasu tego sie nie robiło ponieważ obracało się boost pin w grzybku przy pompie (niektórzy montowali większe tłoczki) i dawka była zwiększana wraz ze wzrostem ciśnienia powietrza czyli jak się deptało i tu już podstawą jest założenie IC. Tak mi się jeździło dobrze do 160km/h ładnie przyśpieszał i tu juz zaczyna się problem skrzyni Bo w serii 1V jest jak pamiętam skrzynia 4S, a w JR czy SB 4T (moim zdaniem lepsza skrzynia) słyszałem że podrasowane mk2 latały po 180-190km/h. Ale mało i zacząłem grzebać przy dawce paliwa zaczął klepać jak sztaplara i kopcić, ale boota miał lepszego Któregoś razu fantazja poniosła i uszczelkę wydmuchało Na forum Zaprzal polecił metalową z 1,9TD (trochę większe otwory na tłoki ale nie przeszkadza) nowe śruby erlinga i mechanik nadludzką siłą to skręcił Później Euglen zaraził mnie VNT (leży osprzęt w garażu ) moj brak zahamowań zniszczył 2 silniki (JR) Obecnie latam na 1V przywiezionym z Niemiec na pompie z grzybkiem, obróconym boost pinem (IC leży w garażu nie ma czasu zamontować )
PS co do grzania się silnika moim zdaniem za duża jest dawka paliwa albo masz zapchany odpowietrznik w korku A zapomniałem o sprzęgle, że mus jest wymienić na 210mm wraz z kołem zamachowym (ja mam takie dla taksówek firmy sachs) ale przy VNT nie dawało rady
Ostatnio zmieniony pn sie 01, 2011 06:29 przez vw_vandal, łącznie zmieniany 1 raz.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!
vw_vandal pisze:óźniej Euglen zaraził mnie VNT (leży osprzęt w garażu
z ciekwaości zapytam co tam uchodowałeś?
vw_vandal pisze: Ale mało i zacząłem grzebać przy dawce paliwa zaczął klepać jak sztaplara i kopcić, ale boota miał lepszego
jak się prawidłowo wyreguluje pompę to nawet pomimo dawki powodującej zadymianie zdolne osłaniać pułk piechoty Marines to na fabrycznym tłoko-rozdzielaczu dopuki nie ruszyłbyś gazem nie byłbyś w stanie określić czy dawka jest podkręcona czy nie.
przecież my regulujemy ograczniki maksymalnych wydatków pompy wtryskowej a nie dawkę na przypadającą na poszczególny sów pracy. to nie jets benzyna że ustawiasz skład mieszanki
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!
W garażu leży turbina GT17 z kolektorem przerobiona pod 1.6TD + pierwsza część wydechu + elektryka do tego. Co do kręcenia dawką paliwa umnie tak było że silnik zamiast cykać chodził jak sztaplarka tak metalicznie klepał Nie doczytałem może ale przemklo mi że ktoś kreci dawką paliwa a nie ograniczniki
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
Re: Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!
turbiny juz nie mam ale pekniecie bylo na stronie goracej na tej samej siance co wirnik, zachodzilo nawet juz w otworze tym wirnikowym i przy wg Turbo poszlo na wymiane za 9mm , w chacie lezy gt 1749v ale nie wiem jak to przerobic zeby bylo p&p i nie wiem czy sprawna jest do konca, jutro bede wkladal nowa pompe, pozdroarwam pisze:żyto, pokaż uszkodzenie. jakie konkretnie turbo?
to jesli po mieście jeździsz to ja na twoim miejscu pokusiłbym się na VNT
T_T
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!
Muszę zobaczyć tą swoją turbinkę czy zyje jak coś mogę odsprzedać
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!
vw_vandal pisze:GT17
vw_vandal, a konkretniej pełną nazwę modelu możesz podać czy nie bardzo?
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!
Na ta chwile nie ale napewno na początku bylo GT1749
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
- grzesiek1524
- Użytkownik
- Posty: 364
- Rejestracja: śr mar 03, 2010 00:26
- Lokalizacja: cieloszka
- Kontakt:
Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!
Ma ktoś może pompę przerobioną 10 mm albo 11 mm na sprzedaż do silnika 1.6 TD 1v?
viewtopic.php?f=87&t=382112&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości