Strona 41 z 92

: śr paź 01, 2008 19:35
autor: vwolfi
no dobra, uszczelka jest metalowa. A jak poprawnie mierzyć ciśnienie doładowania? (na jakim biegu, przy jakich obrotach...) bo kiedyś wkręciłem śrube regulacyjną do końca to bez problemu pojawiało się na zegarze ponad 2 bary :hmm:

: śr paź 01, 2008 19:45
autor: andrew.zbyrko
vwolfi pisze:końca to bez problemu pojawiało się na zegarze ponad 2 bary
no to ładnie ją przygrzałeś,

tu masz jak sie sprawdza wdł książki
Obrazek

: śr paź 01, 2008 21:11
autor: vwolfi
więc 2 bieg i 60 na blacie z gazem w podłodze, regulując prędkośc hamulcem. OK dzięki, tego szukałem

: pt paź 03, 2008 22:45
autor: Adrian_3dfx
witam.ja mam turbinke kkk k14 i z uwagi ze mbc nie ma gdzie plug in to na wg krecilem zgodnie z zaleceniami 2 pelne obroty srubki( dodam ze seryjne cisnienie 0.6 bara) zeby wskazowka wogole sie ruszyla musialem krecic az 5 razy :bigok: ale wiele z tego nie wyniklo. 0.7 jest odrazu ale do 1 idzie dopiero grubo powyzej 3 tys obr i to na 4i 5 biegu. wogole tego nie czuc....pina mam gv moda, dawka ori...moze jakies sugestie? dodam ze icek juz czeka no ale ciagle cisnienie za male zeby go montowac...pozdr

: sob paź 04, 2008 09:09
autor: souler
a co ty chcesz na dawce serii osiagnac? moc sie z powietrza nie bierze. dowalisz koksu to pojedzie.

: wt paź 07, 2008 22:11
autor: Filipoz
Siema.
Mam do was pytanko.Mam golfa 1,9gtd, założyłem pin od 1,6td, podkrecilem dawke, zamontowalem mbc i wskaznik boost.Dmucha ładnie 1,1bara.Sek w tym ze planuje zmienic turbo i nastepnie zalozyc IC.Teraz mam GArretta T2, chcialbym zalozyc t3 lub garreta gt17.Wiem ze gt17 jest lepszy itp, ale chodzi mi tez o to zeby nie rzezbic calego auta...Pytanie brzmi co trzeba przerabiac/dorabiac pod garretta t3?Aha i jeszcze jedno pytanko, co poradzic gdy sprzeglo zacznie sie slizgac?Do radzikowskiego uderzyc?
Pozdrawiam
:)

: sob paź 11, 2008 20:13
autor: Adrian_3dfx
koledzy ile te dawke podkrecic zeby bylo dobrze ale z glowa? bo to ponoc delikatna sprawa z dawka..

: sob paź 11, 2008 20:22
autor: Fugi
moze ktos z was mi odp:) http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... 581e6c2d7f


Hmm ja w moim GTD zmienilem boost pina, podkrecilem dawke bardzo mocno , puszcal strasznie duzo czarnych chmur:) podkrecilem turbine na 1.3 bara i jest elegancko:) zrobilem przelot i naprawde fajnie mi smiga. Ostatnio sprawdzalem jak smiga na wiekszej turbinie z mk4 i sie zawiodlem, auto jechalo dopiero powyzej 3 tys obrotow nie mialo takiego kopa... Na seryjnej turbinie i po modach gofer dostaje juz kopa od 1850:) .teraz rozwazam montaz duzego IC oraz chce zmienic sprzeglo.Ktos mi moze poradzi na jakie?? podpasuje z 1.9TDI 110 konnego???

: sob paź 11, 2008 22:49
autor: andrew.zbyrko
Fugi pisze:zmienic sprzeglo.Ktos mi moze poradzi na jakie?? podpasuje z 1.9TDI 110 konnego???
tez chciałem włożyć coś mocniejszego ale nie da rady, żeby włożyć z 1z albo AFN, trzeba wymienić koło zamachowe i skrzynie, albo sam wałek,
Ja zmieniłem na seryjne Sachs-a [210mm i 24 zęby] i narazie sie trzyma

[ Dodano: 11 Paź 2008 22:51 ]
Fugi pisze:Ostatnio sprawdzalem jak smiga na wiekszej turbinie z mk4 i sie zawiodlem
a jak rozwiązałeś sprawe z sterowaniem kirownic?

: sob paź 11, 2008 23:39
autor: Filipoz
Dzwoniłem do radzikowskiego i za wzmocnienie sprzęgła weźmie +- 1200 zł...wiec chyba to jest dobra alternatywa dla slizgajacych sprzegiel :)

: ndz paź 12, 2008 19:56
autor: Michnik
Filipoz pisze:Dzwoniłem do radzikowskiego i za wzmocnienie sprzęgła weźmie +- 1200 zł...wiec chyba to jest dobra alternatywa dla slizgajacych sprzegiel :)
Tylko chyba są 2 minusy tego rozwiązania:
1. Skrzynia dostaje bardziej w kość.
2. Nie ma tzw "półsprzęgła".

: ndz paź 12, 2008 21:01
autor: Dj Darecki
Michnik pisze:Filipoz napisał/a:
Dzwoniłem do radzikowskiego i za wzmocnienie sprzęgła weźmie +- 1200 zł...wiec chyba to jest dobra alternatywa dla slizgajacych sprzegiel :)


Tylko chyba są 2 minusy tego rozwiązania:
1. Skrzynia dostaje bardziej w kość.
2. Nie ma tzw "półsprzęgła".
Podobno jest też 3 minus
Takie sprzęgło długo nie wytrzymuje .

: ndz paź 12, 2008 22:16
autor: andrew.zbyrko
Dj Darecki pisze:Podobno jest też 3 minus
Takie sprzęgło długo nie wytrzymuje
to za tą kase wolałbym zrobić moda i wrzucić mocniejsze sprzęgło,
a można położyć na tarcze jakieś lepsze okładziny i mocniejszy tłumik dragań skrętnych???

: pt paź 17, 2008 13:47
autor: zun
Może być półsprzęgło. Kwestia ile spieków się zastosuje. Ale cena 1200 to cena chora . Ja za spieki do samuraia płacę 260 pln -> http://www.allegro.pl/item459699265_spr ... _prod.html
Ale to popularne , wiec produkcja seryjna i tanio , za nietypowe placic trzeba okolo 500 pln.