Ile kto wyciągnął z silnika AAZ

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
vwolfi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: wt lip 08, 2008 22:23
Lokalizacja: Lja
Kontakt:

Post autor: vwolfi » śr paź 01, 2008 19:35

no dobra, uszczelka jest metalowa. A jak poprawnie mierzyć ciśnienie doładowania? (na jakim biegu, przy jakich obrotach...) bo kiedyś wkręciłem śrube regulacyjną do końca to bez problemu pojawiało się na zegarze ponad 2 bary :hmm:



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » śr paź 01, 2008 19:45

vwolfi pisze:końca to bez problemu pojawiało się na zegarze ponad 2 bary
no to ładnie ją przygrzałeś,

tu masz jak sie sprawdza wdł książki
Obrazek


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
vwolfi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: wt lip 08, 2008 22:23
Lokalizacja: Lja
Kontakt:

Post autor: vwolfi » śr paź 01, 2008 21:11

więc 2 bieg i 60 na blacie z gazem w podłodze, regulując prędkośc hamulcem. OK dzięki, tego szukałem



Awatar użytkownika
Adrian_3dfx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob gru 08, 2007 13:02
Lokalizacja: Łapanów/k. Krakowa
Kontakt:

Post autor: Adrian_3dfx » pt paź 03, 2008 22:45

witam.ja mam turbinke kkk k14 i z uwagi ze mbc nie ma gdzie plug in to na wg krecilem zgodnie z zaleceniami 2 pelne obroty srubki( dodam ze seryjne cisnienie 0.6 bara) zeby wskazowka wogole sie ruszyla musialem krecic az 5 razy :bigok: ale wiele z tego nie wyniklo. 0.7 jest odrazu ale do 1 idzie dopiero grubo powyzej 3 tys obr i to na 4i 5 biegu. wogole tego nie czuc....pina mam gv moda, dawka ori...moze jakies sugestie? dodam ze icek juz czeka no ale ciagle cisnienie za male zeby go montowac...pozdr
Ostatnio zmieniony pt paź 03, 2008 22:46 przez Adrian_3dfx, łącznie zmieniany 1 raz.


mój mk3 turbo ropa:D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2088617#2088617

2 boost piny do sprzedania mam
pisac na priv jak cos

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob paź 04, 2008 09:09

a co ty chcesz na dawce serii osiagnac? moc sie z powietrza nie bierze. dowalisz koksu to pojedzie.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Filipoz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob sie 16, 2008 17:37
Lokalizacja: poznań

Post autor: Filipoz » wt paź 07, 2008 22:11

Siema.
Mam do was pytanko.Mam golfa 1,9gtd, założyłem pin od 1,6td, podkrecilem dawke, zamontowalem mbc i wskaznik boost.Dmucha ładnie 1,1bara.Sek w tym ze planuje zmienic turbo i nastepnie zalozyc IC.Teraz mam GArretta T2, chcialbym zalozyc t3 lub garreta gt17.Wiem ze gt17 jest lepszy itp, ale chodzi mi tez o to zeby nie rzezbic calego auta...Pytanie brzmi co trzeba przerabiac/dorabiac pod garretta t3?Aha i jeszcze jedno pytanko, co poradzic gdy sprzeglo zacznie sie slizgac?Do radzikowskiego uderzyc?
Pozdrawiam
:)



Awatar użytkownika
Adrian_3dfx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob gru 08, 2007 13:02
Lokalizacja: Łapanów/k. Krakowa
Kontakt:

Post autor: Adrian_3dfx » sob paź 11, 2008 20:13

koledzy ile te dawke podkrecic zeby bylo dobrze ale z glowa? bo to ponoc delikatna sprawa z dawka..


mój mk3 turbo ropa:D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2088617#2088617

2 boost piny do sprzedania mam
pisac na priv jak cos

Fugi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 13:14
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Fugi » sob paź 11, 2008 20:22

moze ktos z was mi odp:) http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... 581e6c2d7f


Hmm ja w moim GTD zmienilem boost pina, podkrecilem dawke bardzo mocno , puszcal strasznie duzo czarnych chmur:) podkrecilem turbine na 1.3 bara i jest elegancko:) zrobilem przelot i naprawde fajnie mi smiga. Ostatnio sprawdzalem jak smiga na wiekszej turbinie z mk4 i sie zawiodlem, auto jechalo dopiero powyzej 3 tys obrotow nie mialo takiego kopa... Na seryjnej turbinie i po modach gofer dostaje juz kopa od 1850:) .teraz rozwazam montaz duzego IC oraz chce zmienic sprzeglo.Ktos mi moze poradzi na jakie?? podpasuje z 1.9TDI 110 konnego???



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » sob paź 11, 2008 22:49

Fugi pisze:zmienic sprzeglo.Ktos mi moze poradzi na jakie?? podpasuje z 1.9TDI 110 konnego???
tez chciałem włożyć coś mocniejszego ale nie da rady, żeby włożyć z 1z albo AFN, trzeba wymienić koło zamachowe i skrzynie, albo sam wałek,
Ja zmieniłem na seryjne Sachs-a [210mm i 24 zęby] i narazie sie trzyma

[ Dodano: 11 Paź 2008 22:51 ]
Fugi pisze:Ostatnio sprawdzalem jak smiga na wiekszej turbinie z mk4 i sie zawiodlem
a jak rozwiązałeś sprawe z sterowaniem kirownic?


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Filipoz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob sie 16, 2008 17:37
Lokalizacja: poznań

Post autor: Filipoz » sob paź 11, 2008 23:39

Dzwoniłem do radzikowskiego i za wzmocnienie sprzęgła weźmie +- 1200 zł...wiec chyba to jest dobra alternatywa dla slizgajacych sprzegiel :)



Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » ndz paź 12, 2008 19:56

Filipoz pisze:Dzwoniłem do radzikowskiego i za wzmocnienie sprzęgła weźmie +- 1200 zł...wiec chyba to jest dobra alternatywa dla slizgajacych sprzegiel :)
Tylko chyba są 2 minusy tego rozwiązania:
1. Skrzynia dostaje bardziej w kość.
2. Nie ma tzw "półsprzęgła".



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » ndz paź 12, 2008 21:01

Michnik pisze:Filipoz napisał/a:
Dzwoniłem do radzikowskiego i za wzmocnienie sprzęgła weźmie +- 1200 zł...wiec chyba to jest dobra alternatywa dla slizgajacych sprzegiel :)


Tylko chyba są 2 minusy tego rozwiązania:
1. Skrzynia dostaje bardziej w kość.
2. Nie ma tzw "półsprzęgła".
Podobno jest też 3 minus
Takie sprzęgło długo nie wytrzymuje .


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » ndz paź 12, 2008 22:16

Dj Darecki pisze:Podobno jest też 3 minus
Takie sprzęgło długo nie wytrzymuje
to za tą kase wolałbym zrobić moda i wrzucić mocniejsze sprzęgło,
a można położyć na tarcze jakieś lepsze okładziny i mocniejszy tłumik dragań skrętnych???


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

zun
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: śr sie 06, 2008 19:02
Lokalizacja: bielsko / ustroń

Post autor: zun » pt paź 17, 2008 13:47

Może być półsprzęgło. Kwestia ile spieków się zastosuje. Ale cena 1200 to cena chora . Ja za spieki do samuraia płacę 260 pln -> http://www.allegro.pl/item459699265_spr ... _prod.html
Ale to popularne , wiec produkcja seryjna i tanio , za nietypowe placic trzeba okolo 500 pln.


Mam do sprzedania pompę bez LDA

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości